Blogs from São Paulo, Brazil, South America - page 9

South America » Brazil » São Paulo » São Paulo December 21st 2012

The flight from Cuzco to São Paulo turned out to be not a straight forward as we may have hoped. After arriving at the airport and having one of the most efficient check in's yet. We turned to walk away from the desk. A man who had been standing behind the counter, and I had been smiling at, thinking he was just a member of staff on the check in who happened to be staring, came after us and revealed he was a police man (genuine). he did not speak much English but gestured he wanted to search our bags and suddenly another guy appeared. Clearly we have nothing to hide, so we said sure no problem and they carried our backpacks leading us off to a little room. They showed us a sign saying they ... read more

South America » Brazil » São Paulo » São Paulo December 12th 2012

Hi - so survived favela visit intact :-) Actually felt pretty safe with great guide (see photo - picture of favela tattooed over both legs), explaining history & everyday life in Rocinhas society. Apparently last army invasion was in Nov 2010 when the drug lords spread oil on the streets to stop the tanks getting in.... Now joined with Tucan tour, first stop sleepy colonial town of Paraty on the Atlantic coast. Great boat trip out to deserted islands where we dived in and swam to sandy beaches. Also eating lots of tasty ice cream (sold by the kilo) and cakes which are wheeled through the streets on trolleys all day long. Writing from Sao Paulo - the largest city in southern hemisphere, football crazy with loud explosions whenever team scores...... read more
Favela Alley
Favela Christmas tree
Favela Graffiti

South America » Brazil » São Paulo » São Paulo December 10th 2012

Gerai išsimiegojęs po vakarykščio vakarėlio atsikėliau gal tik 11 val. Po truputį išsikrapščiau iš namų ir nuvažiavau į miestą pažiūrėti gatvės prekeivių. Pardavinėjama viskas, batai, suvenyrai, paveikslai, skulptūrėlės ir t.t. Nenorėdamas savęs kelionėje apsisunkinti nieko nepirkau, nesinori dar 3 mėnesus tampytis visokius suvenyrus. Šialia įsikūręs ir greito maisto kampelis, pagrinde japoniškas maistas, bei saldumynai. Nusipirkau pabandyti japonišką blyną su daržovėm ir krevetėm. Visai skanu ir sotu, geri priešpiečiai. Toliau nusprendžiau aplankyti japonų kvartalą, kuris maždaug už poros kilometrų. Nuėjęs ten, kvartalo pradžioje pamačiau daug žmonių, panašu, kad vyksta kažkoks renginys. Gal japonų dienos, o gal jie kiekvieną sekmadienį sau darosi šventę. Japonų senutės ant scenos daro mankštą pagal japonų muziką. Baigiasi viena daina, ant scenos užlipa kitos senutės ir jau toliau daro ... read more

South America » Brazil » São Paulo » São Paulo December 9th 2012

San Paulo žaliu miestu tikrai nepavadinsi, parkų čia labai nedaug, tai pripažysta ir vietiniai gyventojai. Jei ne miestą supantys tankūs miškai, čia turbūt būtų nuolatinis smogas. Šiandien nusprendžiau aplankyti "Ibirapuera" parką. Nuvykau iki arčiausiai parko esančios metro stotelės, nuo ten dar maždaug pusvalandis peščiomis. Prie šviesaforo pastebiu merginą su žemėlapiu rankoje. Paklausiu, gal irgi eina į parką. Ji su draugu atsako teigiamai, tad prisijungiu prie jų. Mergina vardu Ines iš Portugalijos, atvažiavo į braziliją ieškoti darbo. Ekonominė situacija Brazilijoje tikrai nebloga lyginant su kitom pasaulio valstybėm, tad aš jau tuo nebesistebiu. Besišnekučiuodami prieiname parką, ten mūsų keliai išsiskiria. Parkas tikrai didelis, čia daug bėgiojančių, važinėjančių dviračiais ir šiaip vaikštinėjančių žmonių. Netrukus prieinu Portugaliją pristatantį stendą. Pasirodo šiemet Portugali... read more
Portugalijos stendas

South America » Brazil » São Paulo » São Paulo December 8th 2012

Vakansie het begin met 'n lekker vlug van Jo'burg na Sao Paulo. Lekker gemaklik gesit by 'n nooduitgang, baie been spasie. Vlug het vinniger gevat as wat verwag was en ons het 50 min vroeer by SP aangekom, 23:40. Dit het beteken dat ons 8 ure in transit gaan wees.... read more

South America » Brazil » São Paulo » Ilhabela December 8th 2012

Apart from being incredibly hungry the trip from Foz back up to Sao Paolo was quite uneventful. The driver managed not to drive like a maniac, run anyone over or leave any passengers behind so that was a win. Made my way through Sao Paolo back to Andy's place. I'd planned the trip so that i'd be spending the national holiday with Andy and friends. They had arranged for us to go to Ilha Bela, or Beautiful Island, for the long weekend. It took about 3 hours driving from Sao Paolo to get to the town closest to Ilha Bela, really can't remember what it was called. The island is quite similar to Ilha Grande apparently although we were staying on the very far side of the island so didn't get a chance to see the ... read more
The beach bar
Beach fire
Private beach - we stole their beach bed

South America » Brazil » São Paulo » São Paulo December 8th 2012

San Paulas labai didelis ir daugiakultūrinis miestas. Ir kaip visuose dideliuose miestuose jame daug automobilių spūsčių. Man pasisekė, kad gyvenu prie pat metro stotelės. O metro, mano nuostabai, net ir piko metu nebūna labai užgrūstas. Taigi iš ryto su metro nuvažiavau į pirmą lankytiną vietą kurią parekomendavo Angelo. Tai brazilijos meno galerija. Įėjima kaina tik 6 realai. Galerijoj praleidžiu apie 2 valandas. Joje ne tik paveikslai, bet ir skulptūros, nuotraukos, modernaus meno darbai. Menkas iš manes meno ekspertas, bet keli darbai man tikrai palieka ispūdį. Toliau sąraše - centrinis turgus. Jis vos už poros kilometrų, tad keliauju pėščiomis. Šalia turgaus kelios gatvės kuriose kalėdoms apsipirkinėja 11 milijonų Sao Paulo gyventojų. Angelo įspėjo šioje gatvėje saugotis kišenvagių. Netrukus prieinu centrinį turgų. Turgus nedidelis, bet labai tvarkingas. Pardavėjai... read more
meno galerija
tokią girliandą gali pasidaryti kiekvienas rūkalius

South America » Brazil » São Paulo » São Paulo December 7th 2012

Diena prasidėjo tingiai, ilgai miegojau, neskubėdamas atsikėliau. Magno iškepė sūrio duonos (bent jau Magno taip jas pavadino), nors man jos labiau priminė spurgas. Netrukus visi išėjo į darbu ir likau vienas. Išvažiuoti nusprendžiau apie 4-5 valandą, tad laiko dar turėjau daug. Išėjau pasivaikčioti po rajoną. Aplankiau banglenčių muziejų, bet jis nepaliko didelio įspūdžio. Diena labai karšta, tad pasivaikčiojęs 2 valandas grįžau namo. Palindau po dušu, neskubėdamas susikroviau daigtus. Valmike žadėjo grįžti apie 4 val. atsisveikinti. Kai jis grįžo aš jau buvau pasiruošęs iškeliauti. Valmike palydėjo mane iki stotelės kuri visai netoli namų ir agentūroj padėjo nusipirkti bilietą iki San Paulo. Netrukus atvažiavo autobusas, atsisveikinau su Valmike ir išvažiavau iš Santos. Kelionė truko maždaug 1val 30 min, tačiau visai neprailgo. Kelias labai gražus, per nepraeinamas džiungles, bei kalnu... read more
Banglenčių muziejus
Photo 5

South America » Brazil » São Paulo » Santos December 6th 2012

Kai atsikėliau Valmike su kitu kambarioku jau buvo išėję į darbus, o Magno, kuris labai prastai šneka angliškai į darbą turi eiti po pietų, tad nusprendė man padėti rasti plovyklą automobiliui kurį turiu šiandien grąžinti į nuomos punktą. Daug nelaukę sėdom į automobilį ir pradėjom ieškoti plovyklos. Pasirodo plovyklų čia yra nemažai, bet reikia išvalyti ir vidų, o dulkių siurbliai kolonėlėse nėra toks įprastas dalykas. Bet neturkus randam, plovyklą su viskuo ko reikia. Patiems tvarkytis neleidžia, reikia laukti eilėj, kol nuplaus kitas mašinas. Plovimo ir valymo kaina nedidelė - 28realai. Bet eilėj stovėti tingisi, o ir nuomos punktas netoli, tad nusprendžiu nuvažiuoti ir paklausti kiek reiktų papildomai sumokėti jei mašiną priduoti purviną. Nuomoj sako, kad už išvalymą jie nuskaičiuoja tik 15 realų, tad nesukdamas galvos ten ir palieku purviną automobilį. Pagrindinis dienos darbas jau ... read more
gyvenimas faveloj
statieji laiptai

South America » Brazil » São Paulo » Santos December 6th 2012

Atsikėlęs susirinkau visus savo daigtus, neskubėdamas papusryčiavau ir atsisveikinęs su Alexanderiu išvykau į Santos. Alexanderis dar pasiūlė pakeliui aplankyti Trindade miestelį, kuris žinomas savo paplūdimai įpatingai pamėgtais hipių. Važiuoti nusprendžiau palei pakrantę, o ne autostrada. Važiavosi neblogai ir maždaug numatytu laiku privažiavau posukį į Trindade. Nuo pagrindinio kelio iki miestelio važiuoti reikėjo apie 10 km. Kelias labai vingiuotas su daug stačių pakilimų ir nusileidimų. Visai smagu paįvairinti ir taip nenuobodų, bet šiektiek monotonišką važiavimą. Miestelis nedidelis, bet panašu, kad dažnai lankomas turistų. Ir kaip priklauso Brazilijos kurortams, turintis daugybę gražių paplūdimių. Puiki vieta ir laikas pietums. Traukdamas iš kuprinės ranšluostį pastebiu, kad išbėgo beveik visas dušo žele buteliukas. Gerai kad jis maišelyje, rūbai atrodo stipriai neapibėgę. Nuėjes... read more
Trindade

Tot: 0.145s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 73; dbt: 0.073s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb