8 diena. Atgal i Santos

South America » Brazil » São Paulo » Santos
December 6th 2012
Published: December 6th 2012

Atsikėlęs susirinkau visus savo daigtus, neskubėdamas papusryčiavau ir atsisveikinęs su Alexanderiu išvykau į Santos. Alexanderis dar pasiūlė pakeliui aplankyti Trindade miestelį, kuris žinomas savo paplūdimai įpatingai pamėgtais hipių. Važiuoti nusprendžiau palei pakrantę, o ne autostrada. Važiavosi neblogai ir maždaug numatytu laiku privažiavau posukį į Trindade. Nuo pagrindinio kelio iki miestelio važiuoti reikėjo apie 10 km. Kelias labai vingiuotas su daug stačių pakilimų ir nusileidimų. Visai smagu paįvairinti ir taip nenuobodų, bet šiektiek monotonišką važiavimą. Miestelis nedidelis, bet panašu, kad dažnai lankomas turistų. Ir kaip priklauso Brazilijos kurortams, turintis daugybę gražių paplūdimių. Puiki vieta ir laikas pietums. Traukdamas iš kuprinės ranšluostį pastebiu, kad išbėgo beveik visas dušo žele buteliukas. Gerai kad jis maišelyje, rūbai atrodo stipriai neapibėgę. Nuėjes prie vandens nuplaunu visus sulietus buteliukus, išsimaudau, suvaulgau sumuštinius kuriuos pasiruošiau prieš išvažiuodamas iš Aleksanderio. Pažiurėjęs į laikrodį nusprendžiu, kad dar turiu šiek tiek laiko. Apsidairęs pamatau nedidelę kalvelę ant kurios kaiptik turėtų užtekti laiko užlipti, apžiūrėti panoramą ir nusileisti. Pasidedu nereikalingus daigtus į mašiną ir iškeliauju. Iš pradžių takelis atrodo neblogas, bet po truputį susiaurėja, išsiskirsto. Bandau eiti toliau, bet prieinu krūmynus, pro juos lyg irgi eina kažkas panašaus į tekelį. Braunuosi toliau per tuos bruzgynus, kol užlipu beveik iki viršaus. Belipant suplyšta mano basutė. Nusprendžiu, kad tai ženklas, jog užteks tų bruzgynų, vistiek niekur toli aš čia nenueisiu. Grįžti atgal ne ką lengviau, nes takelių praktiškai kaip ir nebėra. Šiaip ne taip, nusileidžiu atgal iki paplūdimio. Prie pat paplūdimio su ranka pagriebiu už palmės, bet pajaučiu, kad šita palmė kažkodėl duria kaip kaktusas... Po tokių bruzgynų reik dar kart išsimaudyti. Išsimaudęs sėdu į mašiną, grįžtu į pagrindinį kelią ir važiuoju link Santos. Pakrantė tikrai labai graži, paplūdimiai vienas už kitą gražesni, o kalnai apaugę džiunglėm dar padidina įspūdį. Dėl intensyvaus eismo į Santos atvažiuoju 2 valandom vėliau nei tikėjausi. Čia mane pasitinka Valmike, pas kurį ir apsistosiu dviem dienom. Butas labai studentiškas, vienam kambaryje du gyventojai, bei aš ant pripučiamo čiužinio, o svetainėje dar vienas gyventojas kuris miega ant sofos. Prabangos nedaug, bet porai naktu bus gerai 😊 Valmike pasiūlo su draugais nueiti į barą. Prie mūsų prisijungia vienas kambariokas, viena moteris, taip pat iš CS (couchsurfing) ir vienas slovėnas kuris atvažiavo pas gimines paatostogauti 3 mėnesiams. Nueinam į paprastą šalia gatvės esantį barą kuriame papratsai vyksta CS susitikimai. Pabendraujam porą valandų, atsigeriam alaus ir gryžęs namo krentu miegot.

Tot: 0.186s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 61; dbt: 0.1453s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb