9 diena. Santos nuo kalvos.

Brazil's flag
South America » Brazil » São Paulo » Santos
December 6th 2012
Published: December 6th 2012

Kai atsikėliau Valmike su kitu kambarioku jau buvo išėję į darbus, o Magno, kuris labai prastai šneka angliškai į darbą turi eiti po pietų, tad nusprendė man padėti rasti plovyklą automobiliui kurį turiu šiandien grąžinti į nuomos punktą. Daug nelaukę sėdom į automobilį ir pradėjom ieškoti plovyklos. Pasirodo plovyklų čia yra nemažai, bet reikia išvalyti ir vidų, o dulkių siurbliai kolonėlėse nėra toks įprastas dalykas. Bet neturkus randam, plovyklą su viskuo ko reikia. Patiems tvarkytis neleidžia, reikia laukti eilėj, kol nuplaus kitas mašinas. Plovimo ir valymo kaina nedidelė - 28realai. Bet eilėj stovėti tingisi, o ir nuomos punktas netoli, tad nusprendžiu nuvažiuoti ir paklausti kiek reiktų papildomai sumokėti jei mašiną priduoti purviną. Nuomoj sako, kad už išvalymą jie nuskaičiuoja tik 15 realų, tad nesukdamas galvos ten ir palieku purviną automobilį. Pagrindinis dienos darbas jau padarytas, toliau galima apžiūrinėti miestą. Pareinam namo su Magno ir jis netrukus išsiruošia į darbą. Lieku vienas namie. Susirašau per Facebuką (FB) su vakar sutiktu slovėnu Tosja. Sutariam už valandos susitikti ir eiti kartu apžiūrinėti miestą. Susitinkam paplūdimyje ir nusprendžiam, kad miestą reikia pamatyti iš viršaus, nuo kalvos. Pakeliui nusiperkas 3 ananasus (10 realų). Bėda - neturim su kuo jį pjaustyti. Netrukus pakeliui eidami randam ir parduoduvę kurioj nusiperkam peilį. Kalnas jau visai šalia, bet neaišku per kurią pusę galima nato jo užlipti. Eidami pastebim kelią per favelą, kuris lyg ir veda i viršų, juo ir pasukam. Per favelą eiti nelabai jauku, bet įdomu. Netrukus prieinam laiptus kurie lyg ir veda į kalno viršų. Kalnas status, lipti nelengva. Ant laiptų sutinkam kelis pauglius, vienas turbūt pardavinėja narkotikus ar žolę, o prie kitų guli racija. Laiptai iš tiesų nuveda į kalno viršų. Nors kalva ir nedidelė, bet panorama nuo viršaus tikrai įspūdinga. Atsisėdę suvalgome 2 ananasus, pasimėgaujam vaizdu ir keliaujam žemyn. Tik šį kart kitu, labiau civilizuotu keliu, kuris pasirodo buvo kitoje kalno pusėje. Nusileidžiame miesto senamiestyje. Jis aišku nė iš tolo neprimena europietiško senamiesčio, kadangi čia gyvena nepasiturintys žmonės. Žiūrėti čia nėra labai daug ko, nusprendžiam aplankyti kavos muziejų. Deja bet šiektiek pavėlavom, muziejus jau lankytojų nebeįleidžia, nes jau į valanda vakaro. Bet čia pat yra kavinė, kurioje prisėdam paragauti tikros braziliškos kavos. Taip pat neprošalį pailsinti kojas po tokio pasivaikščiojimo. Kava tikrai skani. Atgavę jėgas nueinam link autobusų stotelės. Stotelėse -monės autobuso laukia sustiję į eilę. To dar nėra tekę matyti. Žmonių daug, o ir kuris autobusas veža namo neaišku. Nusprendžiam ir atgal gryžti pėščiomis. Perėję per visą miestą, prieinam paplūdimį. Susėdę suvalgome paskutinį ananasą ir paplūdimiu keliaujam namo. Neblogas pasivaikščiojimas, nuėjom maždaug 15 km. Namie šiek tiek pailsėjau, kol iš darbo grįžo Valmike ir pasiūlė vėl vakare eiti kurnors. Nuvažiavom prie netoli paplūdimio esančio baro ir ten susitinkam dar su keliais draugais. Žmonių pilna gatvė, pagrinde jaunimas. Net mašinoms sunku pravažiuoti. Po gero pusvalandžio atvažiuoja policija ir visus nuveja nuo važiuojamosos dalies. Visa mina patraukia į paplūdimį, bet neužilgo ir ten prisistato policija, greičiausiai gaudyti tų kurie rūko žolę. įdomi atrakcija, bet jaučiuosi pavargęs, o jau ir 2 valanda nakties, laikas miegot.

Tot: 0.046s; Tpl: 0.013s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0234s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb