10 diena atvykimas į San Paulą


Advertisement
Brazil's flag
South America » Brazil » São Paulo » São Paulo
December 7th 2012
Published: December 7th 2012
Edit Blog Post

Diena prasidėjo tingiai, ilgai miegojau, neskubėdamas atsikėliau. Magno iškepė sūrio duonos (bent jau Magno taip jas pavadino), nors man jos labiau priminė spurgas. Netrukus visi išėjo į darbu ir likau vienas. Išvažiuoti nusprendžiau apie 4-5 valandą, tad laiko dar turėjau daug. Išėjau pasivaikčioti po rajoną. Aplankiau banglenčių muziejų, bet jis nepaliko didelio įspūdžio. Diena labai karšta, tad pasivaikčiojęs 2 valandas grįžau namo. Palindau po dušu, neskubėdamas susikroviau daigtus. Valmike žadėjo grįžti apie 4 val. atsisveikinti. Kai jis grįžo aš jau buvau pasiruošęs iškeliauti. Valmike palydėjo mane iki stotelės kuri visai netoli namų ir agentūroj padėjo nusipirkti bilietą iki San Paulo. Netrukus atvažiavo autobusas, atsisveikinau su Valmike ir išvažiavau iš Santos. Kelionė truko maždaug 1val 30 min, tačiau visai neprailgo. Kelias labai gražus, per nepraeinamas džiungles, bei kalnus. Atvykęs į San Paulą, iškart sėdau į metro ir netrukus jau buvau visai netoli naujų namų. Išlipęs šiek tiek paklaidžiojau kol suradau tinkamą adresą. Tai trijų 20 aukštų namų kompleksas, atrodo naujas ir labai gražus su privačiu baseinu ir treniruoklių sale. Užkylu liftu iki 19 aukšto, vos liftui prasivėrus mane pasitinka 50metis Angelo. Vos pravėrus buto duris, negaliu patikėti, kad čia gyvensiu. Angelo nuveda į kambarį kuriame aš ir apsistosiu. Butas neralus, per 3 aukštus, su balkonais į dvi puses. O iš balkonų pasakiškas vaizdas į San Paulą, didžiausą pietų amerikos miestą. Angelo iškart pasirodo labai draugiškas ir šiltas žmogus. Paruošia vakarienei makaronų (nors ir iš pakelio, bet labai skanūs). Netrukus į duris paskambina maždaug 11 metų Tomy. Tai Angelo draugas gyvenantis dviem aukštais žemiau. Berniukas iš Argentinos, bet čia atsikraustė su tėvais ir aišku angliškai nemoka. Bet visi 3 randam bendrą kalbą ir smagiai pabendraujam. Angelo man pasiūlo keletą vietų kurias man turėtų būti įdomu apžiūrėti San Paule. Berniukas išeina namo, o mes miegot. Vis dar negaliu patikėti, kad čia bus mano namai artimiausias 3 dienas.


Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement



8th December 2012

Nakvyne
Artūrai, tu kaip visada, randi CS su pačiais nerealiausiais būstais! :) Šaunuolis!!!
8th December 2012

CS bustai
Nori tikek, nori ne, bet jie dazniausiai patys mane randa :)

Tot: 0.043s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 28; dbt: 0.024s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb