11 diena kultūrinė diena San Paule


Advertisement
Brazil's flag
South America » Brazil » São Paulo » São Paulo
December 8th 2012
Published: December 8th 2012
Edit Blog Post



San Paulas labai didelis ir daugiakultūrinis miestas. Ir kaip visuose dideliuose miestuose jame daug automobilių spūsčių. Man pasisekė, kad gyvenu prie pat metro stotelės. O metro, mano nuostabai, net ir piko metu nebūna labai užgrūstas. Taigi iš ryto su metro nuvažiavau į pirmą lankytiną vietą kurią parekomendavo Angelo. Tai brazilijos meno galerija. Įėjima kaina tik 6 realai. Galerijoj praleidžiu apie 2 valandas. Joje ne tik paveikslai, bet ir skulptūros, nuotraukos, modernaus meno darbai. Menkas iš manes meno ekspertas, bet keli darbai man tikrai palieka ispūdį. Toliau sąraše - centrinis turgus. Jis vos už poros kilometrų, tad keliauju pėščiomis. Šalia turgaus kelios gatvės kuriose kalėdoms apsipirkinėja 11 milijonų Sao Paulo gyventojų. Angelo įspėjo šioje gatvėje saugotis kišenvagių. Netrukus prieinu centrinį turgų. Turgus nedidelis, bet labai tvarkingas. Pardavėjai siūlo paragauti įvairių matytų ir nematytų vaisių. Išragauju visus kurių nesu nematęs ir neragavęs. Toliau sąraše - suvalgyti sumuštinį vienoje iš turguje esančių kavinių. Už sumuštinį sumoku beveik 20 litų, bet jis tikrai didelis, persivalgau. Nepasakyčiau, kad labai jau jis skanus ir įpatingas, tiesiog jame tiek mėsos, kad nei bulkos nei salotų nei sūrio skonio beveik nesijaučia. Šalia manęs prie baro prisėda kelios moterys ir pamatę, kad aš nevietinis mane pakalbina. Angiškai iš jų šiektiek šneka tik viena jaunesnė mergina, tad pokalbis gaunasi juokingas, tenka ir man kelis ispaniškus -od-ius išlementi, kad mane suprastų. Baigiu valgyti ir atsisveikinęs iškeliauju į patį miesto centrą. Bokštas iš kurio turėtų matytis San Paulo panorama jau užsidarė, pavėlavau 30 min. Perdaug nenusimenu, nes per balkoną iš namo kuriam gyvenu atsiveria neprastesnis vaizdas. Toliau aplankau katedrą, bei dar keletą įdomių objektų miesto centre ir nusprendžiu keliauti namo. Eidamas link metro pamatau kelis bendraamžius kurie vaikšto įtempta virve. Susipažystu su jais ir jie man pasiūlo pačiam pabandyti. Man sekasi sunkiai, o ir kojos jau dreba po visos dienos vaikščiojimo. Jie kaip ir visi čia, be galo nustemba sužinoję, kad aš iš Lietuvos. Pabendrauju su jais gal 20 min ir iškeliauju namo. Per visą dieną šiandien mačiau gal kokius 5 filmavimus (metro filmavo video klipą, turguj kažkokią laidą, mieste reklamą, o gatvėj mačiau dvi kilnojamas televizijos studijas). Grįžęs Angelo randu jau namuose, jis kaiptik pasiruošęs eiti į baseiną. Aš greit persirengiu ir liftu leidžiamės iki baseino, kuris prie pat įėjimo į pastatą. Prie mūsų prisijungia dar ir Tomy su klasioku. 8metis Tomy labai didelis futbolo gerbėjas ir jau dabar lanko futbolo mokyklą, auga naujasis Messi. Baseinas vakare po tokios karštos dienos tikra atgaiva. Šiandien buvo +33. Pasimaudę baisine nueinam į kelpyklą, nusiperkam kelias bandeles, pavakarieniaujam ir laikas miegot.


Additional photos below
Photos: 28, Displayed: 23


Advertisement



8th December 2012
Sumustinis kuriame batono skonis nesijaucia

OMG! tai kad cia mėsos patiekalas pagardintas truputeliu duonos :D Aš matyt pasisotinčiau vien jį pamačiusi :D Nenuostabu kad persivalgei:))

Tot: 0.091s; Tpl: 0.014s; cc: 9; qc: 26; dbt: 0.0426s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 3; ; mem: 1mb