Blogs from Paraná, Brazil, South America - page 8

South America » Brazil » Paraná » Curitiba February 11th 2013

11-02 to 13-02: Curitiba Renowned for its architectural and urban creativity and an effective transport system: tubular stations, bus lanes, bi-articulated buses. Curitiba is also a green town with a Botanical Garden and lots of parks and recycling spaces. The most important building is the Basilica Minor Cathedral, neo-gothic style with 2 towers and a very beautiful interior. Downtown and historical center is full of color to remember the european influences: portugueses, German, French, Pols... The Botanical Garden is famous for his iron-and-glass greenhouse inspired by the Crystal Palace in London. The garden around is geometrical triangles shapes like in France. The German brought the beer, the french the bread, the Poles were famous farmers and used to sell everything they grow down to the market. The Italians have left some very good pizza. The Ukrainians ... read more
Street Curitiba
Bar Curitiba
Plaza

South America » Brazil » Paraná » Foz do Iguaçu February 6th 2013

Now we have started our Brazilian adventure. We arrived late in Rio de Janiero after an 11 hour flight on Saturday, and the next day just sat on the beach to recharge. We really didn't appreciate how strong the sun was, and we both got a little bit of sunburn. On Monday we were flying to Iguassa in the evening, so spent the day on a bus ride in Rio. Hadn´t planned to spend 2 hours on a bus ride, but we missed our intended bus stop at a large shopping mall to while away some time in an air conditioned environment, which we didn't realize was only about 3 stops from where we got on, so we stayed on the bus and got off on the way back! The bus system is really good, loads ... read more
Minor (!) Falls
Amazing sight
Immense

South America » Brazil » Paraná » Iguaçu Falls January 25th 2013

Heading north away from BA and onwards to the Brazil boarder my last few days in Argentina were spent at the Iguazu Falls. Camping a few miles away from the falls meant that we could beat the crowds and arrive nice and early to spend the day in the national park before crossing over to spend some time viewing the falls from the Brazilian side a few days later. The guide books and travel sites spend a lot of time debating the merits of seeing the falls from each side, everyone has their view on which side is better, you may be viewing the same falls but the layout and perspective allows you to see it differently from each country, so to me there’s no need for a comparison, they are both so very different and ... read more
2 Argentina
3 Argentina - vultures
4 Argentina - Zoe, me and secret llamas at the falls (1)

South America » Brazil » Paraná » Maringa December 31st 2012

Šiandien keliamės anksti, kadangi turim važiuoti prie maždaug už 90 km. esančios Parana upės. Į kelionę ruošiamės 4 vyrai: aš, Alanas, Alano tėtis ir dėdė. Išvažiavimas šiek tiek užtrunka, nes reikia nusipirkti mėsos kepimui, bei alaus. Dar iš ryto gaunu gerą žinią, atrašo vienas studentas iš Florianopolio, kuris mane gali priimti pas save naujiems metams !! Tad prieš išvažiuodami prie upės, dar užsukam į autobusų stotį nupirkti man bilietą į Florianopolį. Nors atstumas čia nemažas, maždaug 700 km, kaina salyginai nedidelė 140 realų (apie 180 Lt). Taigi, alaus pilna bagažinė, mėsos irgi... dar užsukam nusipirkti ledo į šaldytuvus ir mes jau kelyje. Miestų pakeliui nedaug, kraštivaizdis jau paprastas - nedidelės kalvos, plačios ganyklos su mėsinių galvijų bandom. Maždaug už pusantros valandos mes jau vietoje. Čia prie pat upės Alano dėdei priklausantis valčių garažas, bei virš jo ... read more

South America » Brazil » Paraná » Londrina December 31st 2012

Paskutines dienas su Alano šeima praleidžiu ramiai poilsiaudamas. Beveik kasdien palija, bet nuo to gal ir geriau, nebetaip karšta dienom. Su Alanu važiuojam pas jo draugus, pas vienus baseine pamirkt, pas kitus šiaip pabendraut. Dar nuvažiuojam paragauti skaniausių mieste pyragėlių, kurie ištikrūjų panašū į lietuviškus čeburėkus. Tik čia jie su labai įvairiai įdarais. Aš pasiemu patį didžiausią su visais įmanomais įdarais. Bet kai atnešė, tikrai nesitikėjau, kad jis bus toks didelis ir svers virš kilogramo. Pavadinimas - titanikas. Jį suvalgęs pietums dar ir vakare į maistą žiūrėt nenorėjau. Kadangi tai paskutinis mano vakaras čia, vakare nuvažiuojam į kelis barus. Bet veiksmo mieste nedaug, nors ir penktadienio vakaras... visi naujus išvažiuoja švęsti kažkur kitur. Kitą dieną nieko daug ir nenuveikiu, tik susikraunu kuprinę atsisveikinu su visa kompanija ir išvažiuoju. Kelionė ilga, tr... read more

South America » Brazil » Paraná » Maringa December 31st 2012

Kūčioms praėjus iš kitų miestų atvykę svečiai po truputį išsivažinėja namo. Lieka tik Umuaramoj gyvenantys giminaičiai kurie karts nuo karto užsuka, bet namuose kur kas ramiau. Alanas mane pasiima visur kur važiuoja, lankom visus jo draugus, tad man puiki proga pamatyti, kaip gyvena vietiniai. Tiesa iš jų tik vienas kitas kažkiek šneka angliškai, tad bendrauti man su jais sunkoka, tačiau jau suprantu vieną, kitą portugališką žodį. Alano pusbrolis atsineša Xbox žaidimų kompiuterį, tad kartais pažaidžiam. Aš bandau susirasti pas ką apsigyventi Florionopolyje, bet tai labai nelengva. Po Rio tai turbūt populiariausia vieta švęsti naujus metus, tad pas visus privažiavę draugų bei giminaičių. Pradedu svarstyti ir kitus variantus, kur galėčiau sutikti naujus, jei nepavyktų rasti nakvynės Florianopolyje.... read more

South America » Brazil » Paraná » Iguaçu Falls December 25th 2012

Šiandien planų nedaug, iš ryto važiuojam su Micheliu į prekybos centrą pirkti kalėdinių dovanų. Diena karšta, tad visai neblogai būti viduj, kur veikia kondicionieriai. Čia įprasta kalėdines dovanas pirkti tiktai vaikams, bei pasikeisti dovanom kaip mes kažkada mokykloj. Po apsipirkimo einam pasivaikščioti po miesto centrą. Ištikrūjų nelabai čia ir yra ką žiūrėti, kelios parduotuvių gatvės, bei keletas kevinių. Prisėdam papietauti picerijoj. Šiandien paskutinis mano vakaras šiuose namuose, tad vakare turėtumėm važiuoti į Argentiną pavakaroti. Išsiruošėm gan vėlai, tik apie 10 vakaro. Vaizdelis kaip iš filmo, kai amerikonai važiuoja į meksiką švęsti. Susėdam į mašiną, skamba portugališka muzika, pravažiuojam pasienį. Surandam barą, užsisakom alaus bei užkandžių. Maždaug 1.30 nakties pradeda groti gyva muzika... bent jau man atrodo neįprasta koncertą pradėti taip vėlai, bet vietiniai atrod... read more

South America » Brazil » Paraná » Maringa December 25th 2012

Nuo pat ryto čia labai karšta, tad ilgai nelabai ir pamiegosi. Dieną temperatūra visada pakyla virš +30, o kai taip kašta nelabai kažką ir priveiksi. Šiandien pirmą kartą gavau paragauti aligatoriaus mėsos, visai patiko. Turbūt jau įprasta tokiais atvejais sakyti, skonis kaip vištienos. Dar paragavau nematytu uogų kurios auga tik Brazilijoj, o neįprastos jos tuo, kad auga prilipę prie medžio kamieno, be jokio kotelio. Namie visuomet daug žmonių, visi susirinkę prieš kalėdas. Brazilijos regionuose esančiuose toliau nuo vandenyno daug dirbamos žemės, žmonės ūkininkauja. Ir šiuose namuose keli ūkininkai. Tiksliau čia juos labiau tiktų vadinti koubojais, nes jie panašesni ne į mūsiškius, o į Amerikos ūkininkus. Jie važinėja dideliais džipais, vaikšto odiniais batais, klauso kantri muzikos, o kartais laisvalaikiu ir rodeo pabando. Bet visi čia susirinkę vyrai turi vieną bendrą bruožą... jie ... read more

Laikas iškeliauti, šiandien turiu nusigauti iki Umuarama miesto kuriame su Alano iš Curitibos šeima sutiksiu kalėdas. Autobusų nei šiandien nei ryt nėra, tad nuspręndžiu tranzuoti. Atstumas nedidelis, tik apie 300 km, tad per dieną turėčiau davažiuoti. Michelis paleidžia mane autobusų stotelėje, prie man reikalingo kelio. Per valandą laiko nesustoja nei viena mašina, turbūt nelabai tinkama vieta, reik eiti toliau. Užsidedu kuprinę ir palei autostradą tranzuodamas einu. Taip nueinu maždaug 2-3km, niekas taip ir nesustoja. Prieinu degalinę, ten prie manęs prieina vienas studentas ir pamatęs mane su kuprine, angliškai pasisiūlo šiek tike pavežėti. Su juo nuvažiuoju apie 60 km iki artimiausio miestelio. Ten maždaug po pusvalandžio sustabdau kitą mašiną kuri paveža dar apie 40 km iki kito miestelio. Mane paleidžia ir aš žygiuoju autostrada su kuprine tranzuodamas. Vos už 10-15 sustoja vyras, ... read more

Pradedu priprasti ir aš prie šito gyvenimo ritmo, kuris vadinasi nieko neveikti. Rytas prasideda maždaug taip... labas rytas, gal nori alaus. Kažkaip mano organizmas nepratęs dieną pradėti alum, tad aš pusryčiam mieliau atsigeriu kavos su bandele. Dieną visi išeina su kėdėm prie gatvės pasėdėt ir pabendraut. Ne todėl, kad ten įdomiau, bet todėl, kad ten nors šiek tiek pučia vėjelis. Po pietų su Alanu nuvažiuojam aplankyti keleto jo draugų. Netrukus ateina ir vakaras, kūčios. Pirmiausia dovanų pasikeitimas, tiksliau žaidimas kurį jie vadina "mano slaptas draugas". Aš dovanų gaunu maikutę, o padovanoju vienam iš koubojų indą gerti "terere". Terere tai šalta žalia arbata, kurios prikraunama pilna taurė ar stiklinė ir ji nuolat papildoma šaltu vandeniu. Tai bene populiariausias vietinis gėrimas po alaus. Visiems mano dovana labai patinka, nes ant jos dar ir parašyti "Lithuania". Dėl to aišku ... read more
kaledine seimyna

Tot: 0.242s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 79; dbt: 0.1558s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb