31 diena. Parana upė.

South America » Brazil » Paraná » Maringa
December 31st 2012
Published: December 31st 2012

Šiandien keliamės anksti, kadangi turim važiuoti prie maždaug už 90 km. esančios Parana upės. Į kelionę ruošiamės 4 vyrai: aš, Alanas, Alano tėtis ir dėdė. Išvažiavimas šiek tiek užtrunka, nes reikia nusipirkti mėsos kepimui, bei alaus. Dar iš ryto gaunu gerą žinią, atrašo vienas studentas iš Florianopolio, kuris mane gali priimti pas save naujiems metams !! Tad prieš išvažiuodami prie upės, dar užsukam į autobusų stotį nupirkti man bilietą į Florianopolį. Nors atstumas čia nemažas, maždaug 700 km, kaina salyginai nedidelė 140 realų (apie 180 Lt).

Taigi, alaus pilna bagažinė, mėsos irgi... dar užsukam nusipirkti ledo į šaldytuvus ir mes jau kelyje. Miestų pakeliui nedaug, kraštivaizdis jau paprastas - nedidelės kalvos, plačios ganyklos su mėsinių galvijų bandom. Maždaug už pusantros valandos mes jau vietoje. Čia prie pat upės Alano dėdei priklausantis valčių garažas, bei virš jo nedidelė gyvenama patalpa. Aplink labai daug uodų, bet sušluojam nukritusius lapus, juos padegam ir uodų sumažėja. Šiek tiek apsitvarkom aplinką ir išsikepam mėsos. Tolumoje matosi artėjantys audros debesys, tad pavalgę nusprendžiam ne iš pat čia plaukti upe, o pavažiuoti iki kito miestelio ir paprašyti draugų, kad mus nuplukdytų iki salos esančios upėje. Upė labai plati, bet gan sekli, tad salų čia nemažai. Mus nuplukdo į nedidelę smėlio salelę ir paleidžia. Didesnėse salose išlipti būtų labai sudėtinga nes ten labai tanki augmenija. Vanduo upėje labai šiltas, turbūt tokiam šiltam vandeny dar nesu maudęsis. Netrukus aplink dangus pradeda temti, artinasi tamsūs debesys. Iš pradžių atrodo, kad gal audra praslinks pro šoną, bet netrukus pakyla vėjas ir pradeda stipriai lyti. Visi sulipam į upę, nes ten šilčiau, ir taip lijant lietuj, su alum rankoj, praleidžiam daugiau kaip valandą. Alanas sako, kad taip gal net ir geriau nei čia įprastas 45 laipsnių karštis be jokio pavėsio. Tiesa sloj yra suręsta šiokia tokia pavėsinė kurioje prisiglaudę kita kompanija. Kompanija draugiška, tad ir mes su jais šiek tike pabendraujam. Artėjant vakarui lietus aprimsta, o mus nuplukdo atgal į krantą. Nuvažiuojam į vietinę kavinę pavakarieniauti. Saulei leidžiantis pavalgom vietinių žuvies patiekalų. Grįžę namo krentam miegoti, o visą naktį už lango pila lietus.

Tot: 0.073s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0348s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb