Page 86 of baca12 Travel Blog Posts

Europe » Macedonia » Skopje June 4th 2017

Rano menim plany, povodne som chcel ist na bus 10/50 ale kedze som vcera skoro zalomil a dnes aj skoro vstal idem na 9/30. Majitel ma uz caka. Vcera mal problemy s francuzskou rodinou, stratili kluce od izby, tak sa hral na zamocnika. K telefonu mi dava este synatora, podakovanie, poprianie vsetkeho dobreho atd. Rychlo krokom smerujem na bus stanicu. V okienku, ktore sluzi zaroven aj ako vstup k nastupistiam kupujem listok do skopje, na tabuli je vypisany odchod 9/30, bus ide nakoniec 9/50. S jednou pauzou prichadzame do skopje. Ubytko som tentoraz zvolil inde, co bola chyba. url=https://www.tripadvisor.sk/Hotel_Review-g295110-d7087552-Reviews-The_Comfy_Hostel-Skopje_Skopje_Region.htmlThe Comfy Hostel sa nachadza dalej od mesta, vo vacsom kopci. Tieto veci by az tak nevadili ale po prijati mensi sok, kupelka spinava, na 6.dorme mega teplo, lo... read more

Europe » Macedonia June 3rd 2017

Hore som uz o 7/00. Nestracam cas, podla predpovede sa dazd ma spustit nieco po 12/00. Vonku to tak ale vobec nevyzera, nebo modre, bez jedineho mracika, slnko pecie o sto sest. Opustam ubytko, neskor ma napadlo,ze som ho nezamkol, ups, hadam ho nikto nevyrabuje. V pekarni kupa 2 makovich kolacov. Jebnuty ludi sa tu normalne predbiehali. Vdaka gps sa napajam na znackovanu trasu k markovej vezi. Pod pevnostou sa pasu kozy, kone, vyhlad paradny, uplna idylka. Zacinam prudko stupat, ledvaj dychcim ale nevzdavam to. Stretavam prveho cloveka. Konecne som v pevnosti. Musim povedat,ze omnoho lepsia ako v ohride a dokonca je to tu free. Postupne sa dostavam az k velkemu krizu, odkial je neskutocny vyhlad na cele mesto. Ako inak, musim to tu oznackovat. Po pauzicke uz smer klastor treskavec. Trasa velmi dobre znacena opat ... read more

Europe » Macedonia June 2nd 2017

8/15 padam z postele. Pobalim sa a hajde na bus stanicu. Korejka si tu uz chysta plac na ranne cvicenie, zrejme aj vdaka tomuto rozruseniu zabudam nabijacku od mobilu v zasuvke, na co prichadzam az na bus stanici. Este zastavka na klasicke ranajkove jedlo, burek a moze sa ist. Stanica, teda ak sa to tak da nazvat, je jedno velke oplotene parkovisko s dvoma budami. V jednej je stanicna resitka a v druhej predavaju listky. Vstup na nastupiste kontroluje opat sbs-kar. Bus prichadza nacas, totalne narvany. Paradnou asfaltkou si to zenieme cez hory, to by bola jazda na motorke. Mp3 mi uz melie z posledneho, samozrejme,ze ani na nu nemam nabijacku resp kabel, ma vacsiu koncovku ako mobil. Povodne som si chcel cestou spravit pauzu v mestecku Bitola ale z autobusu to moc vabne nevyzera i ... read more

Europe » Macedonia » Ohrid June 1st 2017

Nieco po 9/00 sa zobudzam, kolegine este chrapu. V blizkej pekarnicke kupeny pizzovy burek. Uplna bomba, mnam. Dnesny plan je velmi jednoduchy, ist na neaku zastrcenu plaz a len tam polehovat. Konecne posielam domov pohladnice, na poste ziadny problem aj ked som sa najskor postavil k inemu okienku. Po mapovovom prieskume, zavrhujem mestsku plaz i plaz cuba libre a parkujem na url=https://www.google.sk/maps/place/41%C2%B006'49.6%22N+20%C2%B047'17.9%22E/@41.113775,20.7861163,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d41.113771!4d20.788305mini plazicke pod pevnostou. Nikde nikto, kamenista mini plaz, stromi co poskytuju tien, pristup do vody ale nedobry, takze na kupanie to tu neodporucam. Kedze pre mna bola voda studena neriesil som to, zvalil sa pod strom a uz len relaxoval, spal, cital knihu. Obcas ma vyrusila vyletna lodicka ale inak dokonaly klud. Asi po... read more

Europe » Macedonia » Ohrid May 31st 2017

Ranna hygiena, vyhodenie dalsej suciastky, opat roztrhane smradlave ponozky. Uz sa tesim do ohridu,konecne na nohy nasadim zabky. Uz klasicka zastavka v pekarni na burek, ten pekne zjedeny v parciku a smer bus stanica. V pohode kupeny listok, opat aj tu je poplatok za vystavenie listku, a prechod cez sbs k nastupistu. Tu mensia sou, jedna zahalenkyna dala do busu balicek, sofer cakal baksis ale ten mal zrejme jej manzel co bol v cakarny. Kedze nemal listok na bus sbs ho nechceli pustit k nastupistiam, tak zacala strkanica, dotahovanie, mensie hadky. Na pomoc dosol dalsi sbs-kar. Nakoniec sa ale vsetko vyriesilo, sofer dostal prachy, my v buse neznamy balicek, ktory zrejme zachvilu exploduje, sbs sa upokojili a slo sa dalej. Inac domaci dobre spatne kukali po moslimke. Cesta opat super, najskor po dialnici, majitel hostelu vravel, ... read more

Europe » Macedonia » Skopje May 30th 2017

Spolunocnalznik sa neukazal, tak fajnovo cela izba pre mna. No i tak som sa budil na bolest zuba resp prievan v uchu, furt nevim kde je chyba ale asi je to to druhe, bo naposledy ked som s tym mal problemy a bol u zubara nic tam neobjavil. Este ma budil aj debilny osviezovac vzduchu, tuto noc ho musim vypat. Blby budik mi nezazvonil, nastaveny som ho mal na 8/00 a nic, vstal som o 8/15. Ozvala sa mi aj druha CS, ze kedy to idem na tu turu, no zlata moja za 45.min. Pritom som jej to uz davno pisal, je daka mimo. V mini supermarkete nakup vody (inak aj tu pijem vodu z vodovodu), vedla v pekarni nakup sunkovosyroveho bureku. Fakt mega famozny, mnam. Slnko uz aj takto skoro rano, nieco po 9/00, dobre ... read more

Europe » Macedonia » Skopje May 29th 2017

Okolo 5/30 ma budi prvy clovek co opusta izbu, o hodinu dalsi. Veru moc som toho nenaspal. Nasledovala horuca sprcha, bohuhzial moc to tam neako neodtekalo, tak hned spraveny v sprchovom kute mini bazen. Z jedneho spolunoclaznika sa vyklul guide z albanska.O hodinku zacina sprevadzat turistov z holandska Musi to byt faj biznis ked sa sem trepe az z Albanska. Inak toto ubytko je dobre ojebavacske, najskor som si ho rezervoval za cca 10€, potom cena klesla na 8,5€ + free ranajky, samozrejme ,ze som rezervaciu zmenil. Albanec co tu je se mnu na izbe plati 9,5€ Na ranajky nabieham do pekarne, kupujem rozok, bol som v tom,ze bude plneny, no prdlajs. Bus stanica najdena v pohodicke, do odchodu busu este neakych 45.min. Na info centre zistene,ze listok sa kupuje u sofera. Panko mi ale na ... read more

Europe » Kosovo » South » Prizren May 28th 2017

Rano ma vyhana z postele bolest brucha, neskor uz len vylihovanie a relax v posteli. V lobby dopisujem dennik, medzi tym staff chysta ranajky. No ranajky ked sa to tak da nazvat, dzus, kava, jeden toast, vajicko natvrdo,maslo,syr, 3 kolieska uharku, 3 kolieska salamu a jedno koliesko rajciny. Zlate turecko, tam boli kralovske ranajky, ze sa potom clovek ani pohnut nevedel. Inak vcera sa mi pokazil zips na nohaviciach, t.j. uz z nich nemozem spravit dlhe ale ostavaju iba kratke. Po jedle smer bus stanica cca 25.min pesibusom. Cestou nic specialne aj ked som siel bocnou ulickou, proste nic co by ma oslovilo, mozno akurat zas cigany v smetakoch. No a este na hlavnej triede bol vybity vyklad, vonku hliadkovali policajti a ja si v pohode na mieste cinu zavazujem snorky. Este su tu zaujimave nemocnice, ... read more

Europe » Kosovo » Centre » Prishtina May 27th 2017

Rano sa budim a izraelcana este furt neni. Potichu opustam izbu a smer bus stanica vzdialena od ubytka asi 20.min pesi. Bus mi ide o 7/00. Vcera mi chceli objednavat taxi, bo fakt 2,5km je straaaaasne velka dialka. V pekarnicke kupujem prvy burek na mojom malom balkanskom putovani. Predavacka sonduje odkial som, slovensko, tak v tom pripade du sprichst deutsch? No veru ani moc uz ne. Ulice sa pomalicky uz plnia a to je len 6/15. Na namesti je dokonca 24hod pizzerka. Cas na prehliadku mesta resp pevnosti nemam. Pred hradbami je kopa obchodikov, trh s ovozelom, pekarnicky a strasne masy ludi. Nebol by som to ja keby som si zas nesplietol vchod na bus stanicu. Pekne som si to namierili k mhd nastupistiam, normalna bus stanica je hned vedla avsak oplotena tak zas to cele ... read more

Europe » Serbia » South » Nis May 26th 2017

Pred odchodom davam este prat a vymienam rybam vodu. Balenie, sprcha a moze sa ist. Miriam s mami ma vyzdvihuju o 11/30, povodne som chcel startovat o hodinu neskor ale po zisteni, ze v rovnakom case odlietaju az 4 lety menim plan. V aute na dialnici fasujem rizek v chlebe, obed teda vybaveny. Na dialnici ziadne zapchy, takze pohodickova cca polhodinkova cesta. Na letisku sa to hemzi uz kopou ludi. Security tentoraz v pohode, ziadna buzeracia. Avsak jednemu cechackovy zabavuju maly noz. No nezabavuju, bo ho bere a odnasa ho niekam do letiskovej haly, neskor sa vracia bez neho. Colnica tiez ziadny problem iba otazka kam letim ked ukazujem len obcanku s cipom a nie pas. Cez gate prechadzam medzi poslednymi. Ako to uz byva zasa demencia ludi, za branou miesta na sedenie ale nie, jebovci ... read more

Tot: 0.666s; Tpl: 0.007s; cc: 12; qc: 83; dbt: 0.2356s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb