Page 87 of baca12 Travel Blog Posts

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered May 26th 2017

Odvsadial pocuvam same chvali na Macedonsko. No dobre teda, tak si tam teda zaletim. Prieskum leteniek, zaujimava kombinacia vychadza koncom maja ryanairom do srbskeho Nisu (16,99€) a nazad uz z macedonskeho Skopje (17,25€ s WDC) wizzairom . Chvilku rozmyslam, ok, pojdem tam cez vymysleny kosovsky stat. Opat co cert nechcel (letenky som kupoval koncom roka), cca mesiac pred odletom klesaju letenky do Nisu na 9€. Mensie komplikacie zrejme budu s presunom z nisu do pristiny, bo srby do pristiny nevypravuju busy ale iba do blizkej dedinky gracanica (ma tam byt fajn kostol). Podla info od ludi z CS a net prieskumu by mal ist o 7/00 a dalsi az okolo 18/00. Zistim na mieste, ak nepojde tak nastane improviz... read more

Europe » Slovakia » Bratislava Region » Bratislava May 1st 2017

Tak ako pred dvoma rokmi aj teraz musim pochvalit Bosnu. Jedlo stale lacne resp rovnake ceny ako u nas len vacsie porcie, ubytka v pohodicke, super ludia,pekne baby. MHD fungovala i ked zo 4 jazd, dva krat meskala viac ako 10.min. Taxi po meste maju byt udajne lacne (do 5KM), neskusal som. Taxi na/z letiska by mal stat max 10€ Zvlast musim vyzdvihnut chalanov zo Slanej Gardy resp komplet celu grupu Fukarov. Dostalo sa mi vreleho prijatia, i ked starsia generacia mala z opodialia blbe pripomienky ako jebat spartak. Fakt super chalani, hadam dojdu kuknut aj na nas spartak, teda ak sa situacia znormalizuje resp isto este niekedy musim navstivit ich dalsi zapas proti zrinsky mostar alebo pickam z horda zla. Z ubytka jednoznacne odporucam v Dubrave Dedic apartmans . Som sa tam citil ako doma, ... read more

Tazke prebudzanie o 4/00, likvidacia dalsej suciastky. Zbavujem sa tricka, v ktorom som spaval. Na ranajky dojedam este pukance a hor sa na letisko. Pred ubytkom ma uz caka zrejme manzel domacej. Nabera ma do auta a ide sa. Cuduje sa, ze som sa v tuzle zdrzal az 2 noci. A este vo vacsom soku je,ze ma fukare zobrali na futbal a pekne ma hostili. On je tez fanusikom slobody. Vyhadzuje ma neakych 20m pred vstupom na letisko, zrejme by musel platit vstup do arealu. Vravel ale,ze o chvilu ide na letisko zasa, bo vezie mojich susedov, ti letia trochu neskorsie do danska. Vchadzam do haly, tu uz dobra rada, za 30.min zatvaraju gate. Pochvile po bosansky krici kontrolorka leteniek aby sli dnu iba ludia co letia do bratislavy. Security kontrola v pohode, ziadna buzeracia. Colnici ... read more

Europe » Bosnia & Herzegovina » East » Tuzla April 30th 2017

Check out prakticky nebolo komu povedat, bo nikde nikto. Ak nepocitam dve upratovacky vo vedlajsej izbe. Inak s majitelom som sa po zaplateni uz vobec nestretol. Konecne vonku teplo a slnko. Zastavka v blizkom bingu na nakup vody a jogurtu, dalej este zastavka v pekarni kde kupeny syrovy burek a sup ho toto vsetko zjest do malo upraveneho parku pri starom gymnaziu na kojsino ulici. Tu len relax a odlovenie dalsej kesky. Z prevedenia som opat sklamany. Presun k panonskym jazeram, samozrejme cestou padla za obet dalsia keska. Pri jazerach resp jazere do 3/4 napusteneho, dost turistov ale vsetko v norme. V sezonne to tu byva uplne narvane, niekedy si neni kde dat ani osusku na zem,tak vravel Tony. Su tu aj tobogany ale nic extra. Vyvalenie sa na lavicku, pustenie suverena a nasavanie slnecnych lucov. ... read more

Europe » Bosnia & Herzegovina April 29th 2017

Rano sa prebudzam do dazda. Podla predpovede by sa mal okolo 10/00 premenit na slabsi dazd. Tak ok, teda idem na turu na hrad Srebrenik. CS mi este odporucal navstivit mesto Gracanica, tam je tiez neaky zaujimavy hrad s bohatou historiou. V blizkej pekarni pri ubytku na hlavnej ceste kupujem ranajky. Makovy zavin a cokoladovy croasant. V dazdi sa dostavam cez rieku popri supermarketu Bingo na zastavku pri autobusovej stanici. Velka smola, bus c.24 mi ufujazdil cca pred 5.min. Dalsi ide okolo 9/25, takze mam cas neakych 40.min. Ako tak sledujem busy a cestovny poriadok moc mi to nepasuje, niektore nejdu vobec, ine dost meskaju a dalsie idu a ani nemaju ist. Cumim do mobilu, pristavi sa marsutka smer srebrenik, no kym sa spamatam uz je fuc. Cakaju tu aj dalsi traja ludia, uz riadne nervozny. ... read more

Europe » Bosnia & Herzegovina » East » Tuzla April 28th 2017

Budicek 4/15. Vdaka vcerajsiemu futsalu v tt som spal len nieco okolo 5.hod, no nic v buse, lietadle hadam dobehnem spankovy deficit. V dazdi rychly presun na bus stanicu, kde uz cakalo asi 10 ludi. Zlty turancar meska 5.min, pred Vlckovcami robia protihlukovu stenu, rychlost teda obmedzena na 60km/hod. Dalsie obmedzenie niekde pri senci, tu buduju novu krizovatku sa mi zda. Napriek tomuto vsetkemu prichadzame na letisko o 10.min skor. Chvalabohu,ze siel zo serede priamy bus na letisko, aspon som sa nemusel zatazovat bratislavskou mhd-ckou. Do odletu ostava nieco cez 1,5hod. Sadam na studenu lavicku, tlacim milu, ktoru zapijam krabickovym dzusom. Posilneny hor sa na poschodie. Na security ako to uz v ba byva zvykom opat buzeracia obycajnych ludi. Ja som si musel dat dole dokonca latkovy ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered April 28th 2017

1.maj vychadza na pondelok. Azair mi ponuka na tento predlzeny vikend velmi zaujimavu cenu do Bosny a Hercegoviny s odletom z Bratislavyza cca 22€ (neskor cena klesla na cca 20€). Ceny su pre clenov wizz clubu , rocne clenstvo stoji cca 30€ . Mna zatial vyslo 8€, bo mi zmenili let v septembri do varsavy, s cim som nesuhlasil (zmena len casu). Inak dobre,ze to zmenili ,bo jeden ucastnik zajazdu vazne ochorel. Vyliecena ma byt az po 9.mesiacoch :). Takze by s nami neletela a prasule by prepadli. No wizz air mi teda vratil na konto 120percent ceny letenky. Dalsich 120 percent som dostal za zmenu letenky do kyjeva. Samozrejme po naskoceny penez na konto som si kupil novu letenku, este lacnejsiu ale... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered November 3rd 2016

Plazovaci vylet vysiel na jednotku, teda ak nepocitam buzerovanie izraelskych oganov pri prichode resp odchode. To,ze budu trochu prisnejsi ako inde som cakal ale nie az takto. Ak by som nemal mylne info,ze bus 282 z letiska stoji 25sekelov isto by som nevyuzil eilatshutllebus ale siel 282 za 21,5sekelov co je spravna cena. Eilat je cisto turisticka destinacia hlavne dochodcov z ruska. Tomu zodpovedaju aj ceny v restikach. Na kupanie odporucam plaz pri herods hoteli . Taktiez je tu aj v noci vacsi klud ako na dalsich peso dostupnych plazach. Snorchlovacka na princess beach pre mna uplna parada, kopa farebnych ryb, roznych druhov, velkosti, korali tiez fajn ale zrejme s platenou coral beach sa to neda porovnat. Trek na horu zefahot hodnotim taktiez kladne, paradny vyhlad. Pri zapade slnka to tu musi ... read more

Pre istotu som si nastavil budik na 7/05 ale nebolo treba bo moji spolunoclaznici stavaju opat o 7/00. Rychle zbalenie, check out, recepcny ma este posiela nech mu donesiem plachtu, ktoru som vyfasoval po prichode a mozes sa ist smer obchod pri bus stanici. Nakoniec som nemusel menit izbu, takze som mal za cenu 6dormu , 4 dorm. Otvaraju az o 10.min tak posedavanie na lavici. Nasadzujem si ponozky do kroksov, bo je dako zima. Uz sa nevim dockat vystupu v ba ako tam zamrznem. V supermarkete este nemali velky vyber kolacikov, vsetko este len piekli, ale i tie co som si vybral boli fajn, jedlo splachnute kakaom. Na bus stanici uz caka na moj bus c.282 dost ludi, zvacsa slovaci a madari, ti maju fakt mega kufer. By ma zaujimalo co v nom maju. Bus ... read more

Middle East » Israel » South District » Eilat November 2nd 2016

Rano ma opat budia susedia ale tentoraz este nevstavam. Idem na bus c.15 o 8/45. Nazad pojdem c.16 co je prakticky to iste. V supermarkete kupene mini ranajky, kakao a 2 kolaciky. Kolaciky predavaju na gramaz. Na bus stanicu tentoraz vchadzam hlavnym vchodom a nie bocnym ako vcera. Nabieham do prveho kanclu s logom eggedu, chlapik ma ale posiela dalej az do hlavnej budovy. Tu pekne oznacene infocentrum. Zajtra mi ide c.282 o 8/45 z nastupista c.7 za 21,5s smer ovda letisko. Tieto vsetky informacie mi chlapik pise na uz predtlaceny papier. Este som traposil ked sa ma pytal na cas odletu, nevedel som vyslovit 12 ale dohodli sme sa. Inak odchody busu c.282 na strankach eggedu nenajde. Neviem preco. Okolo 8/30 prichadza k nastupisku 282, o pat minut odchadza, fiha tak zajtra dojdem radsej skorej, ... read more

Tot: 0.843s; Tpl: 0.006s; cc: 10; qc: 90; dbt: 0.4186s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb