Blogs from Sered, Trnava Region, Slovakia, Europe - page 3

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered September 10th 2017

Oh Ukrajina, velka skoda, ze som ta neobjavil uz skor a pritom si tak blizucko. Jedlo vynikajuce, pivo nakoniec tiez, dievocky extra trieda, ludia priatelsky, ceny velmi priaznive. Proste asi ziadne negativum, no teda az na to, ze na hosteloch som prakticky mal len robotnikov z ukrajiny a ziadnych cestovatelov. Co sa tyka financii, tak asi by som uprednostil zamenie v zmenarni, lepsie kurzy oproti vyberu z bankomatu resp plateniu kartou. Samozrejme na metro v Kyjeve len paypas karta, strasne to usetri cas. Spacie vlaky uplna parada, extra lacne , 3.trieda (plackarta) v pohode len si nevybrat spanie v ulicke, kratke postele. Trek pri volovci tiez super, i ked pocasie moc nevyslo. Za pekneho pocasia to tam musi byt totalne genialne. More v odese nesklamalo, hlavne zlaty breh bola fajn plazicka, samozrejme na aziiu sa to ... read more

Prichadzame na hranice a sou moze zacat. Ukrajincom sa moc nechce ist v takejto rannej hodine ale nakoniec prichadzaju, kontroluju pasy, tie potom vyzbieraju. Zacina sou s otvoreni wc-ka, colnikovy ani soferovy to nejde, mixuju s tym do vsetkych stran a nic. Prichadza stewartka a wcko odomyka :) Trosku sme si postali, vracaju nam pasy a stojime na uzemi nikoho. Z ukrajiny na slovensko nenormalne kolony aut. A uz sme na slovenskej colnici. Vsetky batohy so sebou a podme ho na kontrolu. Najskor je otvorene len jedno okienko a vnom totalne neprijmena colnicka. Na kazdeho ukrajinca huci,kde mate viza, kde mate potvrdenie o zaplateny,ze nepotrebujete viza. Normalne ich ani nechce pustat ale nakonec pusti. K nej sa pridava jebnuta ukrajinka z busu, sa rozculuje, co idete tade prvy krat, sa ani neviete k okienku spravne postavit. ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered August 27th 2017

Po fajn vylete v Macedonsku som si nachystal dalsiu vychodoeuropsku krajinu, Ukrajinu. Plan je jednoduchy, letiet z Bratislavy do Kyjeva a odtial vlakom nazad domov. V prvom osiali kupujem jednosmernu letenku za blaznivych 29,99€, na druhy den samozrejme cena klesla na 25,5€ Par mesiacov pred odletom prichadza zmena letu o dva dni, to neakceptujem a na wizz konto mi pribuda 120 percent ceny letenky. Nasledne samozrejme hned kupujem dalsiu letenku na uz zmeneny let za 20€. No wizz sa opat pochlapil a do tretice mi zasa meni let, tentoraz o den dozadu. Situacia sa opakuje, ziskavam zasa 120 percent ceny letenky a hned kupujem dalsiu, tentoraz uz len za 14,99€. Ked odpocitam bonusy a neako to skombinujem s wizz clenstvom dostavam sa konecne do plusu. To som ale este netusil,ze rovnaka situacia ma caka aj s ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered June 5th 2017

Mini balkansky trip sa vydaril, i ked na zaciatku to vyzeralo dost blbo s pocasim, ludia v pohode, priroda prekrasna, mesta sice nic extra ale zasa skvele jedlo. Po stretku s ludmi v prizrene, trocha zmeneni pohlad na heslo kosovo je srbija. Ubytka odporucam platit v eurach a nie v domacej mene, vychadza to lacnejsie (sice i ked len v desiatkoch centoch). Oba treky vrelo odporucam, aj ked je to cez 20km, makacka je vzdy len na zaciatku potom je to uz len prechadzka ako v nakupnom stredisku :) NIS - tu som stravil prakticky len par hodin, videl som iba Bubanj park a dal som si tu zatial najlepsiu pleskavicu aku som kedy jedol. ubytko - Hostel Day 'N' Night odporucam i ked je trocha mimo centra, fajn majitel, ciste, kludna lokalita GRACANICA - fajn ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered May 26th 2017

Odvsadial pocuvam same chvali na Macedonsko. No dobre teda, tak si tam teda zaletim. Prieskum leteniek, zaujimava kombinacia vychadza koncom maja ryanairom do srbskeho Nisu (16,99€) a nazad uz z macedonskeho Skopje (17,25€ s WDC) wizzairom . Chvilku rozmyslam, ok, pojdem tam cez vymysleny kosovsky stat. Opat co cert nechcel (letenky som kupoval koncom roka), cca mesiac pred odletom klesaju letenky do Nisu na 9€. Mensie komplikacie zrejme budu s presunom z nisu do pristiny, bo srby do pristiny nevypravuju busy ale iba do blizkej dedinky gracanica (ma tam byt fajn kostol). Podla info od ludi z CS a net prieskumu by mal ist o 7/00 a dalsi az okolo 18/00. Zistim na mieste, ak nepojde tak nastane improviz... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered April 28th 2017

1.maj vychadza na pondelok. Azair mi ponuka na tento predlzeny vikend velmi zaujimavu cenu do Bosny a Hercegoviny s odletom z Bratislavyza cca 22€ (neskor cena klesla na cca 20€). Ceny su pre clenov wizz clubu , rocne clenstvo stoji cca 30€ . Mna zatial vyslo 8€, bo mi zmenili let v septembri do varsavy, s cim som nesuhlasil (zmena len casu). Inak dobre,ze to zmenili ,bo jeden ucastnik zajazdu vazne ochorel. Vyliecena ma byt az po 9.mesiacoch :). Takze by s nami neletela a prasule by prepadli. No wizz air mi teda vratil na konto 120percent ceny letenky. Dalsich 120 percent som dostal za zmenu letenky do kyjeva. Samozrejme po naskoceny penez na konto som si kupil novu letenku, este lacnejsiu ale... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered November 3rd 2016

Plazovaci vylet vysiel na jednotku, teda ak nepocitam buzerovanie izraelskych oganov pri prichode resp odchode. To,ze budu trochu prisnejsi ako inde som cakal ale nie az takto. Ak by som nemal mylne info,ze bus 282 z letiska stoji 25sekelov isto by som nevyuzil eilatshutllebus ale siel 282 za 21,5sekelov co je spravna cena. Eilat je cisto turisticka destinacia hlavne dochodcov z ruska. Tomu zodpovedaju aj ceny v restikach. Na kupanie odporucam plaz pri herods hoteli . Taktiez je tu aj v noci vacsi klud ako na dalsich peso dostupnych plazach. Snorchlovacka na princess beach pre mna uplna parada, kopa farebnych ryb, roznych druhov, velkosti, korali tiez fajn ale zrejme s platenou coral beach sa to neda porovnat. Trek na horu zefahot hodnotim taktiez kladne, paradny vyhlad. Pri zapade slnka to tu musi ... read more

Pre istotu som si nastavil budik na 7/05 ale nebolo treba bo moji spolunoclaznici stavaju opat o 7/00. Rychle zbalenie, check out, recepcny ma este posiela nech mu donesiem plachtu, ktoru som vyfasoval po prichode a mozes sa ist smer obchod pri bus stanici. Nakoniec som nemusel menit izbu, takze som mal za cenu 6dormu , 4 dorm. Otvaraju az o 10.min tak posedavanie na lavici. Nasadzujem si ponozky do kroksov, bo je dako zima. Uz sa nevim dockat vystupu v ba ako tam zamrznem. V supermarkete este nemali velky vyber kolacikov, vsetko este len piekli, ale i tie co som si vybral boli fajn, jedlo splachnute kakaom. Na bus stanici uz caka na moj bus c.282 dost ludi, zvacsa slovaci a madari, ti maju fakt mega kufer. By ma zaujimalo co v nom maju. Bus ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered October 30th 2016

1.november dalsi statny sviatok. Misia, ist niekde do tepla do 70€. Najskor to vyzeralo na spanielsko a malagu. Opat som dal poziadavku na forum akcnichleteniek s pomocou kupi lacnejsich leteniek. Tentoraz sa mi ozvali dvaja pomocnici. Bohuzial ani jednemu nepresla platba, medzi tym sa uz letenky vysvihli nad 80€. Inak dobre ,ze sa to aj nepodarilo, bo miriam tam bola v strede septembra a more bolo ladove. Inak udajne fajn mesto a okolie. No nic,tak som to chvilu nechal plavat az pokym mi hliadkujuca macka (alebo pes) na azair neposlal info ohladne eilatu v izraeli. Cena 67€, 4 dni, teplota nad 30C, v noci okolo 20C a more taktiez nieco nad 20C. Nebolo o com a let kupujem napriamo od ryanairu , bo maestra,dinnersky a in... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered September 19th 2016

V Berline som videl vsetko hlavne i ked len z rychlika. Moc ma to teda nezaujalo. Mozno ak by som to bral pomalsie bolo by to o inom. Jednoznacne by som dal sancu este nocnemu berlinu a zrejme by som siel kuknut aj v noci na pamatnik zidom, moze tam byt dobra atmosfera. Prijemne prekvapila cast v okoli gropiusu a pesia cesta na letisko. Ak je fajn pocasie urcite to odporucam, staci sledovat modru znacku a ku konci uz mapu.Je to cca 8km fajnovym prostredim. Bicyklovanie bolo tiez dobra skusenost,len to netreba prehanat,potom sa clovek ani poradne neposadi. Thajsky piknik v preussenparku tiez velmi dobra vec. V buducnosti sa tu isto zastavim na neake to jedlo. Pozdavala sa mi aj atmosfera na byvalom letisku tempelhofer. east side gallery, charlie point a ostatne veci uplna slabota. Dost ... read more

Tot: 0.265s; Tpl: 0.005s; cc: 4; qc: 74; dbt: 0.1719s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb