Predbezny plan (Ukrajina)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
August 27th 2017
Published: September 12th 2017
Edit Blog Post

Po fajn vylete v Macedonsku som si nachystal dalsiu vychodoeuropsku krajinu, Ukrajinu.

Plan je jednoduchy, letiet z Bratislavy do Kyjeva a odtial vlakom nazad domov.

V prvom osiali kupujem jednosmernu letenku za blaznivych 29,99€, na druhy den samozrejme cena klesla na 25,5€

Par mesiacov pred odletom prichadza zmena letu o dva dni, to neakceptujem a na wizz konto mi pribuda 120 percent ceny letenky. Nasledne samozrejme hned kupujem dalsiu letenku na uz zmeneny let za 20€.

No wizz sa opat pochlapil a do tretice mi zasa meni let, tentoraz o den dozadu. Situacia sa opakuje, ziskavam zasa 120 percent ceny letenky a hned kupujem dalsiu, tentoraz uz len za 14,99€. Ked odpocitam bonusy a neako to skombinujem s wizz clenstvom dostavam sa konecne do plusu.

To som ale este netusil,ze rovnaka situacia ma caka aj s letom do Varsavy ale o tom nabuduce.

Cez ukrajinske zeleznice si kupujem lezadlove listky tkz. plackarty na presun kyjev-odesa a odesa-lvov. Cena jedneho listka cca 5€. Fakt skvely nakup, clovek sa vyspi a este sa aj odvezie neakych par stovak kilometrov.

Na radu tonica si mam kupit spodne lozko ale nie v ulicke, nakonec kupujem bohuzial v ulicke.

Par dni pred odletom mi rusi ubytko couchsurfer ale ponuka mi prespanie u kamosky, to odmietam a bookujem hostel blizko hidroparku, bo nakonec vysvitlo,ze rovnakym letom leti aj tonic so snubenkou. Parada aspon mi ukazu ako to v tej Ukrajine funguje.

Plan nemam prakticky ziadny, bo Kyjevom a Lvovom ma prevedu couchsurferky, odesa tam len kupacka a delfinarium a mozno navstevu futbalu, mukacevo len mestecko, volovec turistika, uzhorod mestecko a mozno day trip do syanok.

Este kupa kombi busu vlaku z uzhorodu do ziliny s leoexpresom a moze sa vyrazit.

Premierovo otestujem platobnu kartu revolut a aj internet surfroam , ktory samozrejme budem mat len keby sa nieco stalo,inak ho vyuzivat nebudem.

naklady

letenka wizzair Bratislava-Kyjev - 14,99€
spaci vlak Kyjev-Odesa - 5,4€ (159,98 UAH platba fio kartou)
spaci vlak Odesa-Lvov - 4,94€ (144,58 UAH platba fio kartou)
bus/vlak leo expres uzhorod-zilina - 5,9€

Advertisement



Tot: 0.579s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 50; dbt: 0.3197s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb