Predbezby plan (Izrael)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
October 30th 2016
Published: October 16th 2016
Edit Blog Post

1.november dalsi statny sviatok.

Misia, ist niekde do tepla do 70€.

Najskor to vyzeralo na spanielsko a malagu. Opat som dal poziadavku na forum akcnichleteniek s pomocou kupi lacnejsich leteniek.

Tentoraz sa mi ozvali dvaja pomocnici. Bohuzial ani jednemu nepresla platba, medzi tym sa uz letenky vysvihli nad 80€.

Inak dobre ,ze sa to aj nepodarilo, bo miriam tam bola v strede septembra a more bolo ladove. Inak udajne fajn mesto a okolie.

No nic,tak som to chvilu nechal plavat az pokym mi hliadkujuca macka (alebo pes) na azair neposlal info ohladne eilatu v izraeli.

Cena 67€, 4 dni, teplota nad 30C, v noci okolo 20C a more taktiez nieco nad 20C. Nebolo o com a let kupujem napriamo od ryanairu , bo maestra,dinnersky a ine karty proste uz zrejme skoncili.

S nakupom mensie problemy. Pouzil som visu od zuna . Prvy pokus nepriel,co sa deje, tak davam dalsi pokus, opat neuspene. Pozeram limity,vsetko ok, pozeram zostatok na ucte,ups tak tu je teda chyba. Prevedene teda peniaze z poductu a treti pokus. Opat neuspesne. Skvely ryanair mi uz nechcel povolit platbu touto kartou,bo som mal 2 neuspesne pokusy, mam to skusit opat o 24 hod. To som isto cakat tolko nechcel,co ak sa zvysi cena letenky,tak beriem fio mastercard a o chvilu mi uz prichadzaju letenky na mail.

V izraeli budem mat prakticky 3 plne a jeden pol den.

Najskor som mal 3 alternativy

- hned po prilete presun do mitzpe ramon na dve noci, tura v pusti, dve noci v eilate,valacka pri mori

- presun do eilatu s dennym vyletom k mrtvemu moru

- cely cas ostat v eilate, snorchlovanie na free "koralovom utese" Princess Beach, kupacka na severnej plazi, turistika na Mount Zefachot

Po dlhom vahani nakoniec vitazi tretia alternativa. Okruhom izraelom resp navstevu jordanska si necham na niekedy inokedy.

Ubytko riesim cez booking v hosteli arava (podla foto spartanske vybavenie,za velke prachy). Airbnb bolo o odost drahsie a couchsurfing vypustam bo si chcem uzit klud a nie sa niekomu prisposobovat.

Dopravu z/na letisko budem riesit shutlle busom , cena porovnatelna s egged (stranka mi vobec nejde nacitat) busom c.282 resp c.392 .

Ako to uz byva zvykom, beriem so sebou aj neake tie veci na vyhodenie. Tentokrat sa zbavim topanok (bude sranda dojst domov v slapkach, v novembri), tricka, ponoziek a zubnej kefky.

Leti mi to uz okolo 7/00, na letisko ma zrejme odvezie miriam resp sa tam dopravim z budapesti,zalezi ci sa v sobotu pojde s imrom na vylet to madarskej metropoli.

naklady

spiatocna letenka ba- eilat ryanair - 67,13€

Advertisement



Tot: 0.646s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.3505s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb