Blogs from Sered, Trnava Region, Slovakia, Europe

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered August 9th 2020

Po dvoch nociach v slovenskom raji, kde sme presli s V, sokoliu dolinu (mega velky rebrik), piecky (pekna lahka rebrikova tura) , kukli spissky hrad (nic extra) a blizky kopcek siva brada, kde je mini kostolik pod ktorym je zelezity pramen idem opat na cesty do zahranicia. Smer hungaria a julia, s ktorou som pobehal trosku slovensko. Ziadny presny plan neni, nieco mi poslala moja spolucestovatelka, no uvidime co z toho bude. Presuvat sa budeme vlakmi a busmi, auto zostava doma. 20.8 vsak musim byt vo viedny, odkial letim na dve noci do milana a potom sa uvidi co bude. Bud sa opat pridam k julii alebo pojdem domov alebo kupim neaky tripik niekam. Foto Slovensky raj... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered July 28th 2020

Na tour de slovakia ideme bez planu, proste kde sa nam bude lubit, tam ostaneme. rekapitulacia mojich zrusenych leteniek turkish airlines mi po 3 mesiacoch vratil nazad 51,4usd, no kedze usd posilnilo tak strata nieco okolo 1,5€ ale mam to na usd revolte ucte, tak dockam kym usd zas oslabi resp ak budem potrebovat surne prachy tak to zamenim. Mile (7500) od tk maju platnost do 31.12.2020. Uvidim, ci za ne nieco nakupim alebo ich necham prepadnut rumbo mi preposlal 3 vouchery od ryanairu, tak tam som v pluse, teda za predpokladu, ze letenky preletim tym padom uz mam vsetko vybavene ale ak beriem vouchery, ktore zatial nemam preletene, strata je cca 110€ Zrusene tripy Bulharsko - odlet som mal z bts (let odletel, tak strata free wizz kreditu), co problem nebol, avsak problem pri navrate ... read more

Rano sa budime, hadzem do auta veci, vratane stanu ak by sa nam nahodou nepodarilo najst ubytko a smer vychod. Klastor v hornskom benadiku obzerame len z auta. Prva vacsia zastavka je v Leviciach, tu obzerame len hrad, pri ktorom je parkovisko ako niekde na poli. Samotny hrad je len mala zrucanina, na nadvori su vsak zrekonstrovane budovy, v jednej z nich je aj muzeum. To vsak preskakujeme, kedze obaja sme neni velky nadsenci obzerania vykopavok. Z levic padime do dedinky Lisov, kde su kamenne obydlia. Premavka skoro nulova, dedinka dlha a pekne upravena. dnes je zber separovaneho zberu. Dvaja robosi nakladaju na karu plne pytle plastov. Karu tlacia popri potoku a sup s vrecami do potoka. No dobre takto to nebolo, vrecia nosili do stredu dediny k zastavke. Inak chlapci sa riadne naslapali kym pobehali ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered July 14th 2020

Tyzden v tejto balkanskej krajine hodnotim velmi pozitivne a isto sa sem este niekedy musim vratit. Jedlo fajn, velke porcie ale zvacsa vsetko grilovane maso s hranolkami, pivo niksicko nepasterizovane vyborne, ludia uplny pohodaci. Vdaka stalej hrozby virusu minimum zahranicnych turistov, domacich len tak akurat. Restiky fungovali skoro uplne vsetky, ubytka zhruba tak na 75perc Doprava zvacsa kvalitnymi mikrobusmi, len skoda, ze si bus stanice uctuju vypalne za predaj listkov Podgorica Prvy dojem totalny hnus, kde sa len stavaju nove budovy. Druhy dojem uz prijemnejsi, staci zapadnut do neakej restiky v okoli trg republike a hned je toto inak onicom mesto krajsie. Staci tu vsak ostat len noc, pred odletom ubytko hostel 23 podgorica - v celom byte som bol sam, tazko to teda realne hodnotit (trochu viac spiny,slaby net..) ale na jednu noc isto ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered July 13th 2020

6/08 vybieham pred ubytko, tu ma caka sok. cierny luxusny mercedes, vodic mi otvara zadne dvere a uz si to ficime prazdnymi ulicami na letisko na letisku sme 6/30, vonku caka uz par ludi a vsetky oci smeruju na moj luxusny prichod. Skoda, ze sa tato sluzba nepodarila i po mojom prilete. Vonku si lahinam na lavicku. Postupne prichadzaju ludia, bud taxi, sukromne auta alebo na pesaka. Kedze tu nefunguje mobilny bording, treba ist klasicky na prepazku a tam ludom free vytlacia letenku. Na vedlajsej prepazke wizz obsluha terorizuje ukrajinsku rodinu, ktorych nechcu pustit na palubu. Nepomaha ani ukazanie tranzit dokumentu, z rakuska idu na svk. Nakoniec ich vsak pustaju ale fakt ich dobre dusili. Pasovka, zadny problem, pekna colnicka mi bucha peciatku a uz som pred security. Tu som si dal dole satku, tak ako ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered July 5th 2020

Povodne cesta do ciernej hory mala byt sucastou 1,5mesacneho eurotripu v auguste ale situacia sa vdaka nejasnej situacie okolo opatovneho zatvarania hranic zmenila. Let bol naplanovany na polovicu augusta (49€ rw), no wizzair mesiac a nieco zacal menit odletove casy. Prakticky mi bolo zmenene uplne vsetko. Na prekvapenie vsetko este k lepsiemu, ked ma nemali cakat na viedenskom letisku bezsenne noci. Nuz ale ako som spominal, matovic sa zacal rozkrikovat, ze ak bude situacia s virusovimy cislami v okolitych statoch stupat, je pripraveny zavriet hranice ci opat nariadit karantenu. Zacalo teda presuvanie/rusenie,nakupovanie mojich letov (dalo sa zdarma, minus 14 dni + 60 dni) na jul, nech aspon nieco stihnem kuknut. Paradoxne som vsetky lety zrusil a nakupil nove, kedze to vyslo lacnejsie. 10€ vypredaj wizzair z viedne co bol, som na tento rok nevyuzil, kedze l ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered May 19th 2020

Sem budem postupne dopisovat stratene, opotrebovane, najdene, kupene veci Mimo hygienickych potrieb. Update 18.05.2020 PORTUGALSKO 01.05.2020 Funchal Kratase - najdene na susici na pradlo SLOVENSKO 18.05.2020 Bratislava maly batuzek - rozpadol sa... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered March 12th 2020

Po prichode domov z poslednej cesty nasledovala navsteva uradu prace, odkial ma cca po 2.5mesiaci vyrazili, bo som odmietol pracu v amazone. Paradoxne, nakoniec som sa tam na 4mesiace zamestnal. Skusenost zaujimava ale dlhodobo za pasom by som si to tam predstavit nevedel. Po tejto skusenosti, by som si vsak z amazonu objednal naozaj len minimum veci (oblecenie, kable, topanky, knihy v ziadnom pripade nie), resp len veci co maju na krabici original tovarensku pecat. Jedna pani co zacinala v prahe, to zhodnotila asi takto "svk amazon je hnoj, kde sa ide na kvantitu a nie na kvalitu, v prahe naopak, inde tazko povedat. De facto som zacal pracovat po 2rokoch nic nerobenia. Medzi tym som mal doma cez cs japonku, 2kolumbijcanky a filipinku. Filipinke som vratil jej pohostinost ked som bol u nej v davao ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered August 2nd 2019

Sem budem postupne pridavat odkazy na stranky podla, ktorych som si robil itinerar. Vsetkym za ne vopred dakujem, bo mi dost ulahcili cestovanie. Update 28.07.2019 FILIPINY hiking bukidnon hiking bukidnon INDONEZIA podla tohto som si spravil itinerar fajn web o molukach MALAJZIA travelujeme nielen malajzia https://ebooking.sarawak.gov.my - np bako ubytko UKRAJINA tonic nielen ukrajina Cernobyl tour - https://www.tourkiev.com/ IRAN roman herda/ur... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered February 11th 2019

Po navrate domov bolo vsetko fajn, dokonca sa aj nieco zacalo rysovat ale to skor skoncilo ako zacalo.No i tak dobre sprijemnenie dni pred vianocami s blaznivou matkou (23). Potesil aj vylet s korejkou (35) (budapest - dolna streda - praha) co som stretol v soule (cul studuje vo finsku). Po tomto vylete vsak musim dat za pravdu jednemu korejcanovy co som s nim pil v neakom korejskom meste. Ten mi povedal - korejky su nahovno, japonky moc kricia, filipinky su best :) V januari som bol prakticky cely mesiac sam doma (rodinna dovolenka na sri lanke). Nuz ale aspon som hostil cez cs jednu taiwanku (35), co povodne mala pracovat v budapesti rok, lenze biznis nevysiel tak ju firma stiahla nazad domov, s tym, ze moze este 2 mesiace cestovat po europe. Opat som trosku ... read more

Tot: 0.169s; Tpl: 0.005s; cc: 6; qc: 72; dbt: 0.0705s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb