Suhrn - Zhodnotenie, naklady, linky (berlin)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
September 19th 2016
Published: September 24th 2016
Edit Blog Post

V Berline som videl vsetko hlavne i ked len z rychlika. Moc ma to teda nezaujalo. Mozno ak by som to bral pomalsie bolo by to o inom.

Jednoznacne by som dal sancu este nocnemu berlinu a zrejme by som siel kuknut aj v noci na pamatnik zidom, moze tam byt dobra atmosfera.

Prijemne prekvapila cast v okoli gropiusu a pesia cesta na letisko. Ak je fajn pocasie urcite to odporucam, staci sledovat modru znacku a ku konci uz mapu.Je to cca 8km fajnovym prostredim.

Bicyklovanie bolo tiez dobra skusenost,len to netreba prehanat,potom sa clovek ani poradne neposadi.

Thajsky piknik v preussenparku tiez velmi dobra vec. V buducnosti sa tu isto zastavim na neake to jedlo.

Pozdavala sa mi aj atmosfera na byvalom letisku tempelhofer.

east side gallery, charlie point a ostatne veci uplna slabota.

Dost ma soklo ako tu ludia v pohode popijaju alkohol na vsetkych moznych miestach.

Na futbale super atmosfera len chybala pyrotechnicka vlozka.

Potsdam uplne super kludne utulne mesto, to jednoznacne odporucam.

Hlavny ciel vidiet derby medzi hertha a schalke 04 som si splnil, ostatne uz bolo len bonusy, vylet hodnotim pozitivne 😊

NAKLADY



nemecko (spiatocna letenka ba-berlin 27,98€) - 5dni

ubytovanie - 13,65€
jedlo - 34,79€
doprava - 24,5€
vstupy - 10€
ostatne - 11,30€ (magnetky,piva)

spolu = 27,98€ (letenka) + 94,24€ = cca 122,22€

LINKY



thajsky piknik
cestopis svetobeznici
cestopis hm
cestopis romand herda
mhd v berline
arrivaexpres nakup listka na bus
HAPPYGOLUCKY HOTEL + HOSTEL

Advertisement



Tot: 0.63s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 47; dbt: 0.3545s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb