Suhrn - Zhodnotenie, naklady, linky (Macedonsko)

Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
June 5th 2017
Published: June 14th 2017

Mini balkansky trip sa vydaril, i ked na zaciatku to vyzeralo dost blbo s pocasim, ludia v pohode, priroda prekrasna, mesta sice nic extra ale zasa skvele jedlo.

Po stretku s ludmi v prizrene, trocha zmeneni pohlad na heslo kosovo je srbija.

Ubytka odporucam platit v eurach a nie v domacej mene, vychadza to lacnejsie (sice i ked len v desiatkoch centoch).

Oba treky vrelo odporucam, aj ked je to cez 20km, makacka je vzdy len na zaciatku potom je to uz len prechadzka ako v nakupnom stredisku 😊

NIS - tu som stravil prakticky len par hodin, videl som iba Bubanj park a dal som si tu zatial najlepsiu pleskavicu aku som kedy jedol.

ubytko - Hostel Day 'N' Night odporucam i ked je trocha mimo centra, fajn majitel, ciste, kludna lokalita

GRACANICA - fajn klastor ale inak nic extra

PRISTINA - proste len mesto, ktore ma vobec neoslovilo, nebyt fajn ludi v lobby nebolo by na co spominat

ubytko - ODA Hostel odporucam, blizko centra, fajn majitel, ciste, blizko supermarket, restiky

PRIZREN - romanticke mestecko s fajn pevnostou, z ktorej je vynikajuci vyhlad. V okoli rieky kopa kaviarniciek. Inak cele sa to tu da pobehat vratane pevnosti za pol dna. Velke plus bolo stretnutie s miestnou couchsurferkou a jej kamosmi. Kosovcania nemaju vela ale uzivat si teda vedia riadne.

ubytko - Prizren City Hostel na jednu noc sa da, majitelia onicom, sachovanie s cenami, kupelka nic moc, lokalita vyborna, izba fajn

SKOPJE - mesto ako kazde ine, nic extra ak neratam nenormalne mnozstvo soch a fajn fontanu. Trek ku kanonu matka bol uplne genialny, jednoznacne odporucam ak ma clovek dostatok casu. Ak nie, tak kanon navstivit aspon na otocku busom, fakt krasa. Samozrejme aj vyhlad od krizu stoji za to.

Nebyt skvelej couchsurferky isto by som sa tu nudil, tak bola kopa zabavy, spoznanie miestnych zakuti, proste spica.

ubytko - City Hostel trosku dalej od centra ale blizko obchod, pekarnicka, skvely majitel, rakija, odporucam

The Comfy Hostel dost dlaeko od centra, o majitelovy clovek ani nevedel, slabe lobby, spina, neodporucam

OHRID - prakticky primorske letovisko i ked bez mora. Jazero paradne, kopa uzkych uliciek, kostolikov. Ak tu clovek nechce relaxovat na plazi (odporucam cuba libre) tak mestecko je max na pol dna.

ubytko -Villa Ohrid Anastasia fajn ciste ubytko, sice trosku dalej od centra ale i tak v pohode. Jedine negativum bolo hybanie s cenou, bohuzial som to neskoro zaregistroval a byval drahsie

PRILEP - mestecko nic extra, nebyt markovej veze a treku ku klastoru treskavec neni co hodnotit. Proste len jedno z dalsich miest na mape. Zaujimave to tu moze byt v juli ked je tu pivny festival ale zas co vravel domaci je to totalna masovka.

Navstevu samotneho klastora Treskavec neodporucam, nic extra. Avsak ak by si niekto dal trek k nemu, to je uz o inom. Neskutocna priroda.

ubytko -Аntika Guest House najlepsie ale zasa aj najdrahsie ubytko na mojom tripe. Neskutocne napomocny domaci, zdarma povodenie po meste, rakija, cisto. Jednoznacne odporucam

NAKLADY

spolu = 17,25€ (letenka) + 26€ + 7649mkd = 170,05€

spolu = 28,89€ + 52,14€ + 170,05€ = cca 251,08€

LINKY

vyhladavac spojov macedonsko - vsetko islo ako vyhladalo
vyhladavac spojov balkan - vsetko islo ako vyhladalo
bus z/na letisko skopje
par tipov o macedonsku

Tot: 0.136s; Tpl: 0.017s; cc: 9; qc: 30; dbt: 0.0828s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb