5.den - presun domov


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
November 3rd 2016
Published: November 6th 2016
Edit Blog Post

Pre istotu som si nastavil budik na 7/05 ale nebolo treba bo moji spolunoclaznici stavaju opat o 7/00.

Rychle zbalenie, check out, recepcny ma este posiela nech mu donesiem plachtu, ktoru som vyfasoval po prichode a mozes sa ist smer obchod pri bus stanici.

Nakoniec som nemusel menit izbu, takze som mal za cenu 6dormu , 4 dorm.

Otvaraju az o 10.min tak posedavanie na lavici. Nasadzujem si ponozky do kroksov, bo je dako zima. Uz sa nevim dockat vystupu v ba ako tam zamrznem.

V supermarkete este nemali velky vyber kolacikov, vsetko este len piekli, ale i tie co som si vybral boli fajn, jedlo splachnute kakaom.

Na bus stanici uz caka na moj bus c.282 dost ludi, zvacsa slovaci a madari, ti maju fakt mega kufer. By ma zaujimalo co v nom maju.

Bus prichadza nacas, len miesto nastupista c.7 zastavuje na c.6, bo na sedmicke je odstaveny bus c.15.

Platim 21,5s sadam si na lavu stranu, bo chcem cestou vyfotit mensiu vojensku zakladnu a neake tie bunkre.

282 startuje od egyptskych hranic, takze cul uz nejde z bus stanici cez cele mesto ale ide priamo na letisko.

Cesta cca 50.min, opat paradnym okolim, kopce, pust, hranicny plot, tank, zakladne, bunkre

Po dorazeny na letisko hned za nami doraza aj eilatshutlle bus (cesta z mesta na letisko 10dolarov).

Po vstupe do terminalu testujem zachody a mozem ist opat na vysluch.

Stojim v rade, dvaja starsi slovaci sa predbiehaju,tak ich posielam dozadu. Su tu s neakou skupinou a boli dost rozcarovany,ze ich sef ich tu len tak nechal.

Prve kontrolne stanoviste, baba bere moj pas, zistuje ci som sam, listuje v pase, posiela ma na stanoviste dva.Tu chvilu cakam, prichadza dalsia baba, zacinaju opat debilne otazky

- ste sam

- balili ste si batoh sam

- kde ste mali batoh

- pouzili ste zbran

- ako sa volate

- ako recou rozpravate

- ako sa vola otec, mama

- mate surodencov, kolko

- ako sa vola surodenec

- co znamena v preklade vase meno

- v pase ukazuje na slovicko sered, zistuje co to je

Niektore veci som vedel odpovedat bezproblemov, ine moc nie, hlavne ohladom zbrani, bo som jej moc nerozumel.

Prichadza dalsia baba, oblepuje mi igelitku a batoh dvoma nalepkami, na pas mi lepi z kazdej nalepky po jednej, zaskrkava na nich neake znaky a smer stanovisko tri.

Pre rontgenom batozinu fajn chlapik, davam dnu batoh a igelitku, v pohode to prechadza.

Presun na stanovisko 4.

Tu mi beru ster z pasu a z topanok. Ster davaju vyhodnotit do pc, negativny. Dlhe cakanie kym baba spravy rovnaku proceduru dalsim trom ludom, s tym,ze niektory musia vybalit aj batohy, mozno som mal aj ja ale na mna zabudla neviem.

Prichadza chlapik a nasu skupinu 4 ludi odvadza k securit letiskovej kontrole.

Jeden chalan ma daky problem, prichadza teda baba zo stanoviska 2, trha mu samolepky z batohu a problem vyrieseny.

Problem mam aj, chcu boarding pass, tak ukazujem mobil, nie chcu ho vytlaceny, tak vytahujem aj ten.

Vsetky stanoviska su na ploche cca 30x40m. Kym som to vsetko obehal trvalo mi to 20.min. Madarov s velkym kufrom predomnou dusili asi hodinu.

Prichadzam na pasove, tam ma zdravi slovenka, zistujem,ci si uz mozem postrhat tie vsetky pasky co mam oblepene na batohu,este nie.

Na boarding pass mi dava peciatku, dalsiu do pasu a vybavene.

Miestnost pred gatom fajn, super gauce, takze pohodicka. Je tu aj free automat na vodu.

cca 10.min pred zatvorenym gatom, prechadzam kontrolou, sadam si este na lavicku. O chvilu sa otvaraju dvere a uz sa ide k lietadlu.

Lietadlo z obdalec strazi chlapik v civile so samopalom.

Nastasie stroj neni plny, tak si presadam na volnu trojsedacku.

Letusaci a letusky su zvacsa slovaci, cesi.

let ubehol rychlo, v ba na seba hadzem dve vrstvy dlhych rukavov ale i tak mi je vonku zima.

Nasadame do pristavenych busov, tie nas odvezu asi 500m a sup na zachod a potom na pasove.

Idem posledny, ziadny problem.

Po opusteny priestoru na mna vybieha slovacka a vita ma v ba, nech idem na kolacik (samozrejme po slovensky,sak vsetci co priletia z izraela vedia po slovensky), obdalec hyeny z markizy uz spovedaju dakeho trotla o tom ako sa mu pacilo v izraeli.

Slecnu ignorujem a opustam zabezpecenu zonu.

Bus do tt priamo z letiska mi ide o 30.min. Zhavym free wifi a cakam.

Volaky moslimi idu do kuta a zacinaju sa nenapadne modlit.

16/10 moj bus mi mal prave prist, tak vyrazam do zimy,cakam, cakam a furt nic. Davam mu 20.min, tie prechadzaju, tak si kupujem listok na mhd s tym,ze pojdem domov z niv.

Ako na potvoru po vypadnuti listku prichadza moj bus. Nastupujem tu len ja.

Na dialnici este mensia zapcha ale po opusteny mesta uz to ide jedna radost. Len par dementnych vodicov nechape ,ze maju jazdit vpravo a drzia sa furt v strednom pruhu, resp ked ich bus zacne obiehat naschal pridaju.

V tt tiez mini zapcha ale vlak stiham, mam este v rezerve 10.min.

Rychle kupenie listku na informaciach, bo na pokladni bolo vela ludi, sup do vlaku, ktory je plny studentov madarsky hovoriacich. Teda oni si aspon myslia,ze hovoria madarsky ale kazde desiate slovo po slovensky.

Ludia naokolo v zimnych budnach,zimnych topankach, ja len v mikine a kroksoch s ponozkami.

Doma si od martina objednavam velku pizzu, pustam radiatory naplno a vylet konci.

naklady (1€ = 4,125sekelu s=sekel)

nakup v obchode - 4,23€ (17,48s platba fio kartou, kakao a 8 kolacou)
egged bus c.282 na letisko - 21,5s
bus sad zvolen 16/10 letisko-tt - 2,80€
vlak tt-sered - 0,86€

foto
eilat

Advertisement



Tot: 0.062s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.025s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb