4.den - snorchlovanie princess beach


Advertisement
Israel's flag
Middle East » Israel » South District » Eilat
November 2nd 2016
Published: November 6th 2016
Edit Blog Post

Rano ma opat budia susedia ale tentoraz este nevstavam. Idem na bus c.15 o 8/45. Nazad pojdem c.16 co je prakticky to iste.

V supermarkete kupene mini ranajky, kakao a 2 kolaciky. Kolaciky predavaju na gramaz.

Na bus stanicu tentoraz vchadzam hlavnym vchodom a nie bocnym ako vcera.

Nabieham do prveho kanclu s logom eggedu, chlapik ma ale posiela dalej az do hlavnej budovy.

Tu pekne oznacene infocentrum. Zajtra mi ide c.282 o 8/45 z nastupista c.7 za 21,5s smer ovda letisko. Tieto vsetky informacie mi chlapik pise na uz predtlaceny papier. Este som traposil ked sa ma pytal na cas odletu, nevedel som vyslovit 12 ale dohodli sme sa. Inak odchody busu c.282 na strankach eggedu nenajde. Neviem preco.

Okolo 8/30 prichadza k nastupisku 282, o pat minut odchadza, fiha tak zajtra dojdem radsej skorej, bo ako kukam moc sa tu jazdny rad zrejme nedodrziava.

O chvilu prichadza aj c.15 opat mhd-typ. V mestecku sa bus riadne natrieskal ludmi, normalne aj stoja v ulicke. Skoro vsetci vystupuju na platenej coral beach. Tu su korali vacsie ako na princessa beach ale mne staci aj malo.

Ako ideme stale nizsie na juh k egyptu krajina sa dost meni, nie prirodne ale skor obyvatelne. Kopa karavanov co uz maju toho dost za sebou , mensi bordel pri ceste.

Podla rady slovakov zo vcera na ture vystupujem na poslednej zastavke. No nevidim tu nic extra, ziadne mega ploty. Dokonca aj na princes beach mi to trva len neakych 10.min. Tak cul fakt nevim kde je chyba.

Usmevne bolo aj ich vcerajsie velebenie tenistky cibulkovej ako zasa nieco vyhralo. Pocitam, ze hrat tenis ju zaregistrovali az ked sa jej zacalo darit ,tak isto ako je cul velka mania okolo sagana. Kazdy sa cul bucha do prs aky je saganista, cibulkysta ale pri tom o tom vedia velke prt.

Na kamenisto strkovej plazi par stanov, dost fuka.

Princessa beach nic moc ale su tu slnecniky a daju sa prenajat aj lehatka. Okolo mna zasa len starsi rusaci.

Obcas prejde po plazi predajca vody,piva.

Z mora na vsetko dohliada vojenska lod.

Vstup do mora je ohradeny plotikom, ale je tu aj maly usek na priamy vstup z plaze, dalej su tu dve mola, z ktorych sa ide priamo do mora.

Ja vyuzivam mola, nasadzujem snorchel , test tesnosti, hlava do vody a co nevidim. Podomnou plava murena. A ty vole, paradny zaciatok snorchlovania, hned som sa posral od strachu.

Korali medzi molami su poslabsie ale ryb dost, roznych velkosti a farieb. Ak ide clovek od severneho mola na sever tak tam su uz korali vacsie taktiez s kopou roznych ryb.

Musim povedat, ze tento snorchel vylet je lepsi ako ked som snorchloval na filipinach na palawane. Je tu omnoho viac roznodruhovych ryb (samozrejmostou je nemo). Niektore su velke ako moja hlava. Ovsem plazovo jednoznacne vyhravaju filipiny.

Obcas mam problem s tesnostou masky, sa mi dabera voda do nosa.

Po snorchlovacke relax na plazi a zas dokola. Skoda,ze tak fuka, po kazdom vychode z mora mi drkocu zuby, fakt zima.

Nieco po 14/30 sa poberam na bus c.16, ktory ide z blizkej zastavky o 14/40. Bus sa opat riadne naplna pri coral beach.

Bus ide opat cez cele mestecko. V dialke je vidiet aj taziaren soli, normale vysoke kopce ako ked sa u nas tazi strk tak tu je miesto neho sol.

V buse som si vsimol pripevnenie kipy u zidov, maju ju upevnenu normalnou sponkou.

Na ubytku opat kniha a test dalsieho piva. Toto uz bolo lepsie. Spolubyvajuci vravel,ze na severe maju kopu malych pivovarov.

Po zotmeny zas ako kazdy vecer relax na plazi, tentoraz na severe kde je viac kludu, kupa magnetiek. Zjednavanie nepomohlo.

Posledny krat navsteva fajn fastfoodu, dal som si z chutoviek baranie rohy, extra stiplave boli, hlavne tie grilovane. Skoro mi oci vybehli.

Na ubytku sa to uz zacina hemzit slovencinou a cestinou. Zrejme vsetci idu na rovnaky let ako ja.

Cesi maju prenajate auto.

Dnes som minul vsetky prachy (mimo odlozenych na zajtrajsi bus) takze zajtra opat v supermarkete pouzijem kartu.

4 noci uplne na eilat stacia, keby som tu o den viac asi sa zblaznim od nudy.

Nevim ci som spominal ale vodu pijem z vodovodu, vzdy si docapujem do 0,7l flasky a ide sa.

Vonku sa uz dost schladilo, vecer som si musel dat na seba dlhy rukav.

naklady (1€ = 4,125sekelu s=sekel)

bus c.15 - 4,2s
bus c.16- 4,2s
nakup v obchode - 10,5s (kakaou, 2 kolaciky)
shawarma v pite - 30s
3xmagnetky - 30s

foto
eilat

Advertisement



Tot: 0.091s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 30; dbt: 0.0554s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb