Predbezby plan (Macedonsko)


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Sered
May 26th 2017
Published: May 25th 2017
Edit Blog Post

Odvsadial pocuvam same chvali na Macedonsko. No dobre teda, tak si tam teda zaletim.

Prieskum leteniek, zaujimava kombinacia vychadza koncom maja ryanairom do srbskeho Nisu (16,99€) a nazad uz z macedonskeho Skopje (17,25€ s WDC) wizzairom .

Chvilku rozmyslam, ok, pojdem tam cez vymysleny kosovsky stat.

Opat co cert nechcel (letenky som kupoval koncom roka), cca mesiac pred odletom klesaju letenky do Nisu na 9€.

Mensie komplikacie zrejme budu s presunom z nisu do pristiny, bo srby do pristiny nevypravuju busy ale iba do blizkej dedinky gracanica (ma tam byt fajn kostol). Podla info od ludi z CS a net prieskumu by mal ist o 7/00 a dalsi az okolo 18/00. Zistim na mieste, ak nepojde tak nastane improvizacia a mozno aj zdvihnuty palec 😊

Dalsia komplikacia moze nastat pri opustany srbska cez nelegalny hranicny prechod, ktory si zriadili kosovcania. Ale nist obcanka to isty, takze mi nebudu mat ako dokazat kde som vstupil resp vystupil z krajiny.

V pristine by som mal mat stretko s chalanmi z kosovskeho fanclubu ac milano. Dufam,ze budu taky pohostiny ako chalani zo slanej gardy.

Prizren tu ma ma povodit po meste baba z CS . Len ma trocha zaskocila, ked pisala, ze maju akurat ramadan.

Hlavnym mestom macedonska by ma mal previest dalsi clen z CS ale to este neni iste.

Inak CS ziadna slava, prichylit ma nechcel nik, mozno aj kvoli mojim specialne nastavenym filtrom 😊

Samozrejme na CS uz pritvrdili a dovoluju za tyzden poslat iba 10 ziadosti, ak by som chcel neobmedzene na rok treba zaplatit okolo 18€. Na to sa zatial mozem vyprdnut.

Nuz som zvedavy teda na 8.najlacnejsiu krajinu , taktiez ma trochu zaujima ako to vyzera v tej krajine, ktoru spojene narody a ani my neuznavame.

Klasicky beriem par veci na vyhodenie (ponozky, tricko s dlhym rukavom a botasky).

Musim si spravit aj novu rocnu poistku cez union poistovnu , s pouzitim kodu od O2, tam bude zlava 10percent , aspon volaco.

Wizzair letenku som kupoval v miestnej mene, vzdy sa to vyplati viac ako keby to mal prepocitavat samotny wizzair. Este som zvedavy ci mi prejde batoh, bo free je len rozmer 42x32x25, moj to o 10cm prekracuje ale ked bude treba tak to volako stlacim aby to voslo do tej klietky. Si beriem zo sebou aj nalepku small baggage, co mi dali ked som letel z tuzly, mozno sa daju osalit 😊

Plan je nasledovny :

26 - nis - mesto

27 - gracanica + pristina - mesto

28 - prizren - mesto

29 - skopje mesto

30- skopje - trek matka

31 - ohrid - mesto

1 - ohrid - relax pri jazere

2 - prilep - mozno zastavka bitola - mesto

3 - prilep - trek ku klastoru treskavec

4 - skopje - mozno cestou zastavka v neakom meste

5 - domov

naklady (mkd = macedonsky denar)

letenka bratislava - nis ryanair - 16,99€
letenka skopje - bratislava wizzair - 1059,20mkd (platba kartou 17,25€)

Advertisement



Tot: 0.163s; Tpl: 0.017s; cc: 13; qc: 29; dbt: 0.1165s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb