Blogs from Ionian Islands, Greece, Europe - page 7

Europe » Greece » Ionian Islands » Kefalonia November 28th 2013

Villas are definitely the way forward. During this mega-intensive year without travel, self-afflicted after choosing to do this super-difficult master’s, I think a few luxuries can be forgiven. This trip was quite a departure from the typical trips described in these blogs of mine. No budget accommodation was involved, no guidebook, no cheap dodgy street-food, no arriving at an airport unsure of what to do next, and no travelling by myself. Fifty years of marriage is quite an achievement and definitely worth celebrating. My mum and dad have managed to drag out this celebration over most of the year and I can’t fault them for that. I sometimes get a month out of my birthday and a golden wedding anniversary is a lot more special and probably something I’ll never celebrate unless I get hitched sharpish. ... read more
Our Villa
Road to Karavados
Myrtos Beach

Europe » Greece » Ionian Islands » Corfu » Corfu Town October 21st 2013

We awake to bright sunshine and on looking out we find we are just about to dock in Corfu. Holland America line ship Ryndam is already docked as is Armonia which has followed us down from Dubrovnik. We are in the new port which is a little distance from Corfu town but the old port is just too small to accommodate ships this big. We eat breakfast in the main dining room and as we have a table to ourselves it's much quicker. We quickly disembark and decide to head to Corfu Town. There are shuttle buses parked as you get off but these are $10. Most people opt for the local buses which pick up near the port gate and cost just €3 return. As it's such a beautiful morning we decide to walk. The ... read more
Old Fortress
Greek Salad
Church

Europe » Greece » Ionian Islands September 26th 2013

Geo: 39.1531, 20.2236GÜN 28 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA: Oradan denize girme molasının verileceği Antipaxos adasına yöneldik.. Burası Yunanlıların dünyanın en iyi plajları diye kasıldıkları, fakat hakkının yenmemesi gerekli 3 plajı barındırıyor… Beyaz kumlu Vrika ile bizim girdiğimiz Voutoumi plajı yanyana… Bir de Mesovrika adlı taşlı bir plajları var . İyi ki denize girmişim..Gerçi teknedeki alman ve İngiliz çoğunluğun ilgi alanına girdim . Orongutandan bozma ve bu kadar kılı vücudunda taşıyan birisi olarak utanmadım desem yalan …... read more
antipaxos
suyun rengi

Europe » Greece » Ionian Islands » Gaios September 26th 2013

Geo: 39.2099, 20.1581GÜN 28 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA: Sabah yine erken kalktım fakat manzara o kadar güzel ki kendimi affettim..Bir taraftan notlarımı toparlama fırsatı bulduğum için mutluyum.. Saat 09:30 da Parga limanında bekleyen Viky II teknesine bindim . Çok sota bir yer buldum.. Bugün bize zengin bir program hazırladılar .. Aklıma hep Fethiye den kalkan ve 12 adalar diye reklam yapıp 3 ada gösteren tekneler geliyor ..Hadi Hayırlısı …Teknemiz, zamanında kalktı ve Mehmet Ali Pasha kalesini selamlayarak bundan önceki yıllarda mekanım olan, Valtos plajının önünden geçerek Paxos' a yöneldi..Paxi ya da Paxoi ... read more
LIMAN
KOSEDEYIM
GAIOS HATIRALARI

Europe » Greece » Ionian Islands September 26th 2013

Geo: 39.2258, 20.1611 GÜN 28 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA: Önce Loggos adlı bir yerde alarga durarak etrafı gösterdiler. Sahilde sadece eski bir yağ fabrikasının kalıntıları var..Etrafta fazla hayat olmamasına rağmen konut fiyatlarının tavanlarını zorladığını ve 2006 da bir evin 1.6 milyon Euro'ya satıldığını öğreniyoruz…... read more
LIMAN
LOGGOS

Europe » Greece » Ionian Islands September 23rd 2013

Geo: 38.8275, 20.7019GÜN 25 GÜNLERDEN PAZARTESİ: Güzel bir uyku sonrasında şafağa uyandım..Önce parliament mavisi gökler yanarak kızıllığa dönüştü sonra da bu ışık cümbüşüönümdeki göl gibi denizi boyadı..Sadece bu kadarı dahi günün iyi geçmesini sağlayabilirdi…Odada azıcık debelendikten sonra makinamı kaptığım gibi kendimi sokağa attım Önce limanı turladım ..bayağı donanımlı bir marinası var ve tekne sıkıntısıçekmiyorlar maşallah … Oradan eski şehir' e vurdum ..Dar sokak aralarında keyifle dolaştım.. b... read more
LİMAN
LOKANTA REKLAMI
QUELLE ALAKA

Europe » Greece » Ionian Islands » Lefkada » Nydri September 22nd 2013

Geo: 38.7096, 20.712GÜN 24 GÜNLERDEN PAZAR: Bugün Otel değiştirme günü ....Daha önce de yazdığım üzere, ana programımızda bugün ve yarın Levkas var..Öğlene kadar aheste beste toparlandık..Ağır ağır eşyalarımızı minibüse taşıdık..motel ile vedalaştık..Lefkada 'yı ziyaret edeceklere, bir insaniyetimiz olsun diye söylüyorum..Ada da kalınacak doğru yer burası…Şahbaz a binip adanın güneyine doğru akmağa başladık.. Nikolai ‘yi geçip Nydri'ye vardık… Nydri adanın en turistik yerlerinden biri. her t... read more
NYDRI
SCORPION ADASI

Europe » Greece » Ionian Islands September 22nd 2013

Geo: 38.8275, 20.7019GÜN 24 GÜNLERDEN PAZAR: Levkas, ki Adanın başkenti oluyor.. Bu Yunanlılar başkent' e bayılıyor Her adanın mutlaka bir başkent 'i var … Lefkada adasının başkenti Levkas …Otelimiz ,abartısız Lefkada'nın ve dolayısıyla Levkas'ın en iddialı yerinde..Resepsiyondaki yüzü gülmez mendebur kadın, bize bir meydan turu vererek saat 14:00 te gelmemizi söyledi…Elbet, erken rezervasyon nedeni ile, esas fiyatının üçte birine oda kiralayınca daha fazla sıcaklık beklememek gerekir.. Levkas bayağı civcivli.. Ayşe'ciği hoş bir kafe ye oturtup, şehri turlamağa kar... read more
LİMAN
TİYATRO
ORADAYIZ

Europe » Greece » Ionian Islands September 21st 2013

Geo: 38.7919, 20.7187GÜN 23 GÜNLERDEN CUMARTESİ: Güzel uyumuşuz… sabah erkenden uyandım mutfak önüne tezgahımı açtım .. Notlarımı yazdım ,fotolarımı düzenledimOdadan internete bağlanabiliyorum.. Gerekli mesajlar yazıldı dünyadan vememleketten haberler alındı…Plajımız yavaş yavaş neşelendi...denizlerime girdim.... Geçkin Alman kadınları, sutyenleri fora edip, karaya vurmuş balinalar gibi güneş altında pinekliyorlar ..Bu aynı zamanda mekana olan güven meselesi..Tahammül sınırım zorlanınca, kalktım ve alış veriş bahanesi ile yakında ki L... read more
SAHILIMIZ
BUYUK LIMAN

Europe » Greece » Ionian Islands » Lefkada September 20th 2013

Geo: 38.7857, 20.7216 GÜN 22 GÜNLERDEN CUMA : Tekrar Preveze-Aktion Deniz altı tünelinden geçerek bu kez Lefkada'ya yöneldik…Yolda bir yerde durup ,savaş planlarımızı tekrar gözden geçirdik … körlemesine ve son dakika kararı olarak Lygia denilen bir yerde ,Mavra denilen bir motelde gecelemeğe karar verdik.. Lefkada komik bir ada ,zira ada ile yarım ada olmak arasında sıkışmış.. Ana karaya uzun bir yol ve demiryolu ile bağlanmaktadır. Lefkada ilinin bir parçasıdır. Osmanlı döneminde ada "Ayamavra" diye adlandırılırmış. Osmanlılar adayı 1479–1502, 1504–1684 ve 1715-1716 tarihlerinde yönetmiştir. Bizde yukarıda sözünü ettiğim uzun yoldan geçerek Ada'ya vardık.. Motelimiz Lygia diye bir yerde.... bu nedenle Levkas'ı pas geçerek Lygia ya vardık .. Körlemesine yer a... read more
PLAJIMIZ
PLAJ

Tot: 0.17s; Tpl: 0.007s; cc: 10; qc: 69; dbt: 0.0742s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb