Roy Ummels' Guestbook

merci
hi Roy...'t heeft even geduurd maar het was weer het wachten waard.. veel plezier bij de cowboy-cursus! poen vaan tant Gerda
110130 50 nz oamaru

wauw..
Wat unne ruige foto... sjus oet de 2e wereldoorlog!
DSC01046

2011-01-17 15.39.29

sjiek!
5th February 2011

kontakt
hoi jongens.. gaat het nog goed daar bij jullie?groetjes van Gerda
18th January 2011

Mooi verhaal roy, vet dat jullie zijn gaan skydiven. Ultieme vrijheid he;) Geniet ervan en veel plezier ciao ciao Dennis
18th January 2011

sjiek sjiek
Hey Royke, Had je verslag al eerder gelezen maar toen geen tijd om te reageren. Heb af en toe al es bij wat foto's gespiekt op je facebook en ik geef jullie groot gelijk dat jullie het geld waard vinden om dit soort dingen te doen!! Het is iedereen aan te raden en dan vooral als je in NZ bent! Wat heb jij eigenlijk gedaan in de tijd dat Paul ging wandelen? Of ben je toch mee gegaan de 2e keer? Ik zie je al helemaal wegkruipen achter een barretje en zo je dagen doorkomen haha. Het is echt weer super wat jullie allemaal hebben gedaan, ik zou jullie bijna achterna komen maar ik hou het maar bij mijn eigen ervaringen want we moeten ons langzaamaan klaar maken voor de vastelaovend, waar ook flink voor getraind moet worden!!! Hey en die 2uur werken aan je verslag zijn het meer dan waard hoor, tenminste voor de achterblijvers dan! Poen vaan Pascale.
13th January 2011

vleegeneer
Wievuil kleure stront höbse gesjeete, weiste oet ut vleegtuig sprongs? De hel stukskes zalle noe nog steeds wel tussen dien batse haangen he :p

vet vet
DAMN echt vet man amigo,echt een ruig verslag dit, en die fotos shittt,dat moet indd een enorme kick geweest zjn om uit een vliegtuig te springen wuahahah,vet man, veel plezier verder geniet ervan haha,dat doen jullie zeker xx becca
12th January 2011
Tijd voor een biertje na de klim!

Dit biertje hebben jullie dubbel en dik verdiend na zo,n wandeling!!meer klimmen jullie zijn net poppetjes geweldig jongens!!!!!XXX
LOTR bier

Hoi Roy
Dus het is niet jou keuze bier!!! geen jupiler dus.
2011-01-10 16.26.07

Het blog is weer geweldig
Hoi Roy Je blog heb je weer heerlijk spannend beschreven!!!het is iedere keer weer net of we er ook bij waren, zo mooi beschrijf je het , ben wel blij dat het allemaal goed is gegaan.geniet maar lekker verder van jullie reis nog veel plezier .dikke knuffel XXX.mam
DSC00808

Sjiek t-shirt!
DSC00794

I'm the king of the world! ;-)
110109 55 nz rotorua rafting kaituna paul, roy, karen

Zoe te zien zeet geer de einigste twie "coole" in de raft... de res zuut der allemaol mèr angstig oet! haha! X
Hij gaat overal mee!

Hahahaahaha....
Wat super, de bis ech un lieverdje! Höb toevallig veurige week ouch eine veur miechzellef gekoch, erreg handig! Dikke poenen!!!! XXX
12th January 2011
Tijd voor een biertje na de klim!

leuke foto!

merci
hoi jongens,wat een avonturen allemaal, geweldig, heb weer genoten van je verhalen!!! XXX Gerda
Hoog... niet???

Hoog?
He Roy, Dat jij dat durft?Dat skydiven Ik zou het je niet nagedaan hebben. Echt super waar jullie allemaal heen gaan. De film set waar lord of the rings is opgenomen zou ook wel een plek zijn waar ik wel eens heen wil gaan. Het is daar overal super mooi. Veel plezier nog met het vervolg van de trip op Nieuw zeeland. Groetjes, Maurice
12th January 2011

Super!!!!! wat een avonturen beleven jullie toch, ziet er allemaal zo sjiek uit! Ook het eiland zelf is erg mooi en ben ontzettend jaloers natuurlijk wegens lotr ;-) Amuseer jullie nog, dikke poen do

WoW
Boh had al vaker gehoord dat NZ heel mooi is en uit jouw verhaal kan ik dat ook steeds meer geloven. Nog heel veel plezier daar en zoals iedere keer, geniet!! xxx
9th January 2011

Beste mensen, leuke verhalen!
From Blog: Sydney

Tot: 0.175s; Tpl: 0.013s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.1213s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb