Roy Ummels' Guestbook

4th September 2011

ruigggg man
amigo wat ruig allemaal zeg pffff,word gek wil ook zo graag naar zo n mooie plekken haha hopelijk next year,nog 2 maanden genieten he,en dan kunne jullie me alle verhalen live vertellen,geniet r nog lekker van de komende 2 maanden hier regent het maar weer eens zoals gewoonlijk ;-) hasta pronto amigo xx
1st September 2011
1. Koh Phangnan (5)

compleminte
hoi leve jong. veer höbbe weer genote vaan dien avonturen. De weurs noch unne echte omnifoor(alleseter) knap vaan diech.Veer bivakeren noe in Fraankriek tot de 16e.compleminte en noch väöl plezeer winse diech.Fons, Kitty , Tom en Gerda. dikke poen!!!!
31st August 2011
4. Khao Yai National Park (15)

Haha
The Green Mile? ;-)
31st August 2011
4. Khao Yai National Park (10)

Gatver!!
31st August 2011
4. Khao Yai National Park (2)

Whaaaaahhhh!!!
Die kiek diech aon! Zoe vaan: iech kom diech pakkkeeeeehhhh!!!
30th August 2011

Hey, kunnen we eindelijk weer reageren op je blog!!! Vorige keer helaas niet gelukt, maar vond je foto's van toen ook geweldig, vooral die van die dieren natuurlijk, en dit keer weer! En wat een feest daar zeg, ik zie me daar ook wel tussen staan!! Wat maken jullie allemaal mee zeg en wat een genieten! Wij gaan nu ook heerlijk genieten in Portugal! Ook wat zon meepikken en natuurlijk geen feestje overslaan! Wel dit keer zonder Royke, maar dat valt goed te maken bij de volgende vakantie waarschijnlijk! Gaan we dit keer samen genieten, ff ietsjes minder jaloezie van mijn kant! Have fun nog! En dit keer zeg ik maar: tot gauw!! x
29th August 2011

Thailand en Cambodja
Hoi Roy Wat hóbs ste weer eine prachtige blog geschreve en hiel veul en sjoen foto,s !!! auch eine geweldige tip naor de link gaank zoe door . .xxx pap& mam.
28th August 2011

Hey neefke! Weer un sjoen verhaol en leuke foto's! De höbs daan wel ut Preuvenemint gemis, mer met ouch nog 'ns dit pokkeweer, wil iech wel met diech ruile...Die zon höbste neet de gooje kant oet gesjik....Iech hoop dat ze in zuid fraankriek is blieve haange ;-) Geneet nog mer volop! Ut is bijnao um...en dat vinde sommige luij gaaroet neet erg... XXLindaXX

Waaaauuuuuwww
Wauw Roy, wat un superruige foto's weer! Es iech deenk vaan "ut kin neet sjieker" daan kump der weer unne sjoenere en sjiekere foto/blog. Wat een onvergetelikke en ongeleufelikke resi zeet geer toch aon ut make! En daan toch nog aon dien zuster deenke! ;-) Iech vin diech super! Love you! Dikke poenen, Iris PS: Iech tel de daog!

hola
hey amigo,wat hebben jullie het toch relaxed daar he,heerlijk,mooie pictures,nog 3maanden ongeveer he,geniet r nog maar lekker van,en als julllie er zijn wil ik jullie verhalen live horen haha,echt vet dat die ladyboys vaak mooier dan de echte vrouwen zijn,heb me kapot gelachen,maar indd ik heb dat wel eens op tv gezien en zijn indd guapas of guapos hoe wil je t noemen wuahah bahbah,amigo tot the next blog en tot over 3 maanden he ongeveer ;-) xx

mooie mail leuke foto,s
hoi roy weer een leuke mail en mooie foto,s. groetjes mam x

groete oet mestreech
hoi Roy, Met väöl plezeer weer dien blog geleze en uuch foto's bekeke.G'r zeet d'r good oet en 't plezeer is vaan uuch geziech aof te leze.Geneet ouch de leste 2maond met volle teuge !! Unne dikke poen van tant Gerda. Let good op elkaar!!!

sjoen sjoen
Thailand, een totaal ander land met ook hun eigen gewoontes. Wat n ervaring en wat zal t een onbeschrijfelijk gevoel geven. Trouwens, staat jullie goed die gewaden :p Royke en ouch veur paul maak dr nog gèt groets vaan. T is nog mèr eve en daan mouche veer uuch weer verwelkoume... Kortom geneet! Dikke punekes xxxx
18th July 2011

Hey Royke, wat een omschakeling ineens zo te lezen, gelukkig heeft dit gebied wederom genoeg moois te bieden! Heel bijzonder dat filmpje met die schildpad! Compenseert de minder leuke ontmoetingen met oa de ratten! Geneet mer weer, het aftellen is begonnen he, nog 'n paar maandjes! x
18th July 2011

filmpke gezien
jaaah eindelijk heb ik t filmpje kunnen zien,echt vet man,super,wat n beest he,vond het geluid erbij ook vett van t wateren mooi beeld,thanx amigo dat je op me prikbord had gezet dat t filmpje erop stond,dikke xx en knuf

Azie deel 1
Hoi Roy Weer een mooi blog we beleven weer alles mee!!!! houwen zo.veilige verdere reis en tot belles of mail .XXX
4.Perhentian Islands (30)

contact
mèh miene leeve jong...nao zoe e sjoen jaor , weens diech vaan z'n lang zalzeleve noets mie aon un gewoen kentoerbaon!!! en ouch noch n's mèt zoe'n sjoen mèidske.....num dich die mèr mèt naor Mestreech....kint geer de rès van uuch leve dit avontuur same rappelere!!!! iech wins uuch un sjoen veurtzetting!!! dikke poen van tant Gerda, unne sjowwerklop vaan noonk Tom.

hola amigo
amigo super leuke blog weer,vond ook leuk om weer eens met je gechat te hebben,fijn dat jullie het super hebben daar in Azie,de fotos zijn ook echt weer mooi,wat n zee en wat n vette bak waar jij naast staat wuahahah,ook die chineze gebouwen zijn echt vett,owja die video kan die niet vinden wat raar wel jammer maarja,missch9en dat ik m eens op ke faceboek toch zal zien,zal af en toe eens kijken of ik me zie staan haha,heel veel plezier nog,en tot de volende blog amigo dikke xx en knuf
10th July 2011

Azië
Hoi jongens, met plezier het blog gelezen...jaja wie reist die heeft wat te vertellen.Veel plezier in Azië(zal wel lukken!!)liefs tant Gerda
30th June 2011

Alweer 8 maandjes verder, 10 kilo lichter en heel wat beharing verder... Het bierdieet houden we d'r in! 'n Eitje! Sjoen foto's! Heel wat ervaring rijker geworden, weet ook niet meer waar ik nog op kan reageren, alle ooohhhss en aaahhhhss heb ik al benoemd en dat wordt zo cliché... ben al met al echt benieuwd wat Azie jullie gaat brengen! Nog 4 maandjes en dan kun je ons gaan verblijden met live verslagen en gezelschap! Tot die tijd doen we het nog ff zonder je en met je blogs, het vliegt voorbij dus GENIET!!! Tot chats dikke poen! (ps.... diech mos diech sjere!!!!;)

was vergeten
owja was ik ff vergeten,vet dat je in Australie ook ff motor hebt kunnen rijden haha echt vet xx

weer vet
amigoooo vet vet vet ,ik flip uit van die zee man wat een fotos weer,leuke amiga heb je guapa ;-) wat vet dat jullie nu naar Azie gaan,echt vet wat jullie allemaal meegemaakt en gedaan hebben in Australie,ben benieuwd naar jullie verhalen in Azie,zal ook wel weer super vet zijn,en t duurd nog wel ff maar als jullie trug zijn,wil ik live jullie verhalen horen wuahahaha, tot the next one xx becca
29th June 2011

Sjiek, sjiek en nog es sjiek....
Ach royke... wat höb ste ut daor toch good... heerlik wat ste allemaol mètmaaks! Iech vin tot ste al die blogs mos samebundele en daan kin ste ze straks naor unne oetgever sjikke.. Krèg ste der ouch nog väöl geld veur. Ze zien zoe good!!! Sjoen foto's höb ste gemaak! Geneet nog eve vaan de lètste daog in OZ en un hiel gooi vluch naor Azië! Ut waor trowwes hiel fijn um diech gistere te zien en te spreke! Dikke poene en unne knuffel (ouch veur Mylene) X Iris
28th June 2011

geweldig wat geer allemaol metmaak. ech super um te leze! gaon trowwens metein met dat dieet beginne, dink tot dat hiel mekelik vol te hawwe is ;-)
28th June 2011
Broome-perth (75)

Broome-Perth(75)
Hallo Het wordt eentonig van ons maar je blog is weer heel mooi geshreven en mooie foto.s.voor vrijdag een veilige & goede vlucht naar Singapore. geniet nog maar ff van down under.knuffels dikke XXX Pap & Mam
From Blog: Broome-Perth

Tot: 0.079s; Tpl: 0.005s; cc: 9; qc: 19; dbt: 0.064s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1018.9kb