Roy Ummels' Guestbook

7th November 2010

Hello boys, lees nu ook pas je nieuwe blog maar dit keer krijg ik hem wel gelijk te zien...strange hah.. Ik ga me nu maar ff subrscriben of zoiets... leuk dat het jullie nog bevalt, had al zo'n vermoeden na het lezen van Paul's site en volgens mij zijn jullie samen he haha. Hey ff een goeie tip, ik begrijp volkomen dat het bier jullie smaakt, dit wordt herhaaldelijk door jullie beide aangegeven dus kunnen we daar in ieder geval niet omheen, maar onthoud wel ff dat als jullie zo doorgaan, jullie het met het budget waarschijnlijk niet eens een half jaar gaan redden, haha. Of het wordt heeel veel werken op de boerderij!!! x
From Blog: @Adelaide
6th November 2010

Hey, zier er goed uit allemaal, wist helemaal niet dat je in een hostel ook keukenblokjes had, leuk dat je me hebt gebeld en een super fijne avond nog X
From Blog: @Adelaide

effe checke
Hey boys Bin bleij dat alles good is gegaange. Iech hoop snel weer te kinne leeze wie ut mit uuch geit. Geniet dervaan. Dikke poen Chris

Bier!!
He Roy/Paul, Laat het bier je goed smaken!!!! Groetjes, Maurice
5th November 2010

Heey gekske, Dacht ff op dunne hyves kieke, zit ste miech in Aussie!! Sjiek huur!! Hiel veul plezeer, en iecg gaon uuch vollege!! Dikke poene

world journey
hee roy en paul geneet vaan uuch tripke. Greetz frenk

Superrr!!
Geniet Geniet Geniet!! Echt super allemaal!! Ik ga jullie volgen! (via de blogs, helaas niet in t eggie ;) ) Kus, Kelly (aka, zusterke)

Biertje
He kerel, Jullie beginnen de reis goed, je weet toch dat je niet beschonken in het vliegtuig mag. Ziet er allemaal veel belovend uit. Veel plezier. Ik laat wel weer eens een berichtje achter
4th November 2010

Wat unne leuke foto! Het is éch super um uuch zoe te vollege. Blief mèr lekker väöl sjrieve daan höbbe veer ouch e bitteke ut idee esof veer beijj uuch zien! Poenuuuh!
4th November 2010

Enne? Alles good down under? Geine jetlag? XXX
The world is ours!

werelreiziger
leuke foto, slaap maar eerst lekker uit, na deze reisxx

beer.......
Hahaha zolang het bier er maar is he maan.... zo te lezen smaken de pilsjes dus zeer begrijpelijk dat het jullie goed gaat tot nu toe!!! Heb net ook al bericht gelezen van Paul en op het moment van mijn schrijven zijn jullie volgens Rob inmiddels op Australische bodem!!! Jullie zijn er nu dus echt, voor de echt, haha. Gek idee terwijl wij hier gewoon doorgaan met ons leventje. We kijken uit naar jullie volgende verhalen!!! xx vaan us en drink d'r mehr eine op de sjenguhhhhh

Hoi Jongens
Wat leuk jullie verhaal ,zo kunnen we fijn alles volgen en is het of we erbij zijn, jullie hebben het al heerlijk tot nu !!! ga zo door ! XXX.

heyyyyy
heyhey vetttttt jullie avontuur is begonnen,leuk dat ik jullie avontuur kan volgen echt super vet, ik verheug me op de volgende berichten van jullie ,hihi,geniet ervan,dikke x en knuffel voor jullie 2
3rd November 2010

Heyla, dus de tucs kwamen nog van pas :) leuke foto trouwens en erg handig dat whats app, helaas had ik internet niet aan. Succes op de laatste vlucht, spannend! X do
2nd November 2010

Starting the search of Live!
Hejj Roy, eindelijk zover! Als 't goed is zit je nu in the air! Hoop dat jullie een goede vlucht hebben. Wacht vol spanning op jullie eerste pictures! Have fun! XXX Au3
2nd November 2010

Love you!
Hey sjatties, Geer zeet noe vertrokke en veer misse uuch noe al! Der mot nl gepots weure! ;-) Iech vond ut hiel leuk tot veer nog eve mèt z'n alle höbbe gegete. Ut waor gezellig! Dikke poenen vaan mam, pap en Iris
31st October 2010

hola
hey amigo,was leuk gister,was weer lang geleden dat ik je gezien had, ik wens jullie alvast een hele goeie reis,en veel plezier en geniet er van, lekker een jaar weg hier,een jaar warmte hihi heerlijk,ik spreek je zeker nog, en ik zal jullie volgen op de sites,dikke x en knuf
28th October 2010

Goede reis
Wij wensen je van hieruit een hele goede reis, een prettig jaar met veel ervaringen, en wij zullen je zeker het hele jaar volgen. Groetjes Jos en Jo.
23rd October 2010

Spannnuuunnnd
Hoi neefke, Noe keump 't toch wel èrg kortbij, hè...spannend! Zoe te leze höbste alle lèste dinger geregeld en biste d'r hielemaol klaor veur. Iech gaon diech heijop vollege en lekker zjeloes zitte zien... XXLindaXX
14th September 2010

Krabbels
Krabbels moeten eerst door mij goedgekeurd worden voordat het hier staat, het kan dus een dagje duren voor het zichtbaar is!!
14th September 2010

Boh, nog maar 23 dagen, gaat snel hè, kan me nauwelijks voorstellen hoe het moet voelen straks een jaar lang rond te reizen en sjieke dingen te zien en te doen en het dagelijkse leven zoals je dat gewend was achter je te laten. Ben wel blij dat we nog lekker samen op vakantie gaan, succes morgen X

Tot: 0.082s; Tpl: 0.005s; cc: 6; qc: 9; dbt: 0.0672s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 998.8kb