Roy Ummels' Guestbook

30th October 2011

hoi Roy, Bedankt voor je rapportage en foto's over de mooie momenten die jullie op je rondreis hebben beleefd. Ik wens je voor de toekomst samen met je vriendin nog heel mooie jaren. groetjes Harry
30th October 2011

Laos en Noord Thailand ( de laatste )
Hoi Roy Je heb het laatste blog weer mooi geschreven dat zullen we gaan missen !! Maar jou weer thuis hebben is toch veel fijner!!! pppsss zolang als het duurt dat je thuis blijf. een hele goede en veilige thuisreis. xxx
30th October 2011

Laos en Noord Thailand ( de laatste )

groeten
leve Roy 't Waor un genot um dien blogs te leze en de foto's te bekieke... mèh iech bin godsgruwellik bleij es ich diech weer gaw unne dikke poen kin geve.XXXX gooj rèis leve jong!!!
30th October 2011

Iech hub genote vaan al dien reisverslage ech super!!!!

Finito
Ja jongen, jammer voor jullie. Het zit erop. Achteraf denk je "wat is nu één jaar". Nou voor ons was het toch wel lang en we zullen heel blij zijn als we jullie weer terugzien op Nederlandse bodem. Tot woensdag (hopelijk).

tot snel
oooh jammer de laatste,maarja om jullie weer live te zien is veel beter he,wat n vett verhaal weer,echt te gek dat jullie ons zo mee hebben laten genieten van jullie reis,heb echt wel van jullie verhalen genoten,eniet nog van de laatste dag en dan zien we ons heel snel amigo xx en knuf
30th October 2011
4. Boot Loas-Thailand (6)

Ohhhhhhh!
Wat ruig maan, hielemaol super um te zien tot ste hem nog steeds höbs!!
15th October 2011

Hoi Royke
Ja,zo langzamerhand wordt het dan alweer tijd voor \'n bordje Mestreechse spaghetti bij Hotel Mama! Maar .........waar zo\'n reisje al niet goed voor is.............je hoeft me nu niet meer te vertellen dat je alleen maar spaghetti lust! Dus de eerstvolgende keer wordt het bij \'\'die màma\'\' \'n fatsoenlijke maaltijd met veel verse vitamientjes!!!!! Gossie, wat zal ik blij zijn als ik jullie weer gezond en wel voor me zie staan. \'t Was toch wel \'n beetje stil in heel jaar lang zonder het knutselduo in m\'n achtertuin met brommeronderdelen. Geniet nog even volop van je laatste weekjes en voor straks: have a safe trip home, back to froggy land! Groetjes, ook voor Mylène
5th October 2011
1Saigon (18)

HAHA Roy op de fiets! Kraank??
Gekke boi!
3rd October 2011

Geen commentaar wil nog niet zeggen niet gelezen. We volgen je boeiende reisverslagen op de voet. Eerlijk gezegd, zijn we wel een beetje puf als we het hele verhaal gelezen hebben. Je hebt talent als schrijver van deze boeiende reisverslagen. Was reisleider van cultuurreizen verre oosten niets voor jou? Kun je je verblijf nog wat rekken. Je moeder vindt dat vast niet erg. De beschrijving van je Cambodja trip is moeilijk te verteren. Wat een walgelijk regime heeft daar zoveel onheil gebracht. Opvallend is de veerkracht van de inwoners, allemaal blije gezichten. Jammer, dat je zo snel Saigon bent gepasseerd. Je had nog een oude pen-pal ( Nguyen thi tuyet lan) van me kunnen opzoeken, Maar ja, dat doen Pa en Ma dan wel. Je gaat langzaam richting Europa, geniet nog van de tijd die je rest. Zelf blijven we voorlopig nog in Europa rondreizen. Pas nog in Toscane geweest. Pa en Ma volgden je daar ook op de voet. Dagelijks werden de laatste nieuwtjes binnengehaald. Roy en Mylene, amusez-vous et a bientot !!!!
1st October 2011

sjoen!!
Hey Roy, bij je vorige blog was ik gewoon helemaal stil ervan, had niks kunnen opschrijven... ik denk dat veel mensen de inspiratie niet meer hebben voor een net zo\'n indrukwekkende reactie als jouw verhalen zijn, achter te laten!!! Misschien indrukwekkend genoeg: wij hebben nu zomer in de herfst, kampvuur in oktober, alle seizoenen draaien hier helemaal door... Je blog is weer super, heel interessant wat jullie allemaal hebben gezien! En hele mooie foto\'s! Leuk dat je daar lekker kunt rondtouren op de motor, echt genieten lijkt me! Geniet vooral van je laatste maand reizen!! En we zien je snel in ons (koude) kikkerlandje!! Wie weet wat het weer ons brengt op 2 november... misschien kunnen we dan al sneeuwballen gooien ofzo, of toch weer de rokjes uit de kast halen, hier weet je het maar nooit! Tot gauw!! x
1st October 2011

wow
Pff ja Roy waar moet ik beginnen haha. Je verhaal en de foto's zijn zo geweldig allemaal dat ik niet weer waar ik aan moet refereren hihi. Natuurlijk vind ik de foto's van de beestjes heel leuk :d maar ook de natuur, geweldig. Lijkt me ook heel mooi om dat mee te maken en Vietnam is natuurlijk een verhaal wat je nooit meer vergeet. Zoals ik ook al tegen paul gezegd had is dat anders als dat je een film relax op je bank in Maastricht bekijkt. Ik wil je weer heel veel plezier en moois ( wat wel te voorspellen is :D), in Laos. Kan niet wachten op de foto's. Dikke poen, Michke
30th September 2011

geweldig um te leze! veural de blog vaan cambodja, indrukwekkend he? geneet nog mer vaan de letste paar weke en ammezeer diech in luang prabang! xxx
30th September 2011

hoi leve jong Iech höb weer genote vaan dien verhaol vol aoventuur en de leuke foto\'s.Noch mèr eine maond rès uuch noch um te genete vaan al dat sjoens wat de wereld uuch te beeje heet .Doa wins iech uuch hiel väöl plezeer beij. \'t Is eigelik neet te geleuve tot uuch wereldreis d\'r bijnao op zit. mèh iech bin bleij este weer vèilig thoes bis. Geneet noch vaan eedere sjoene daag leve sjat.dikke poen vaan dien tant gerda.hand vaan noonk Tom.
9Halong bay (3)

Good morning Vietnam !
Hoi Roy je heb weer heel wat tijd in je blog gestoken!!! is weer mooi om te lezen heel veel foto,s nog ff genieten van alles wat je nog gaat zien !!!...liefs uit Maastricht.xxx Pap & Mam.
1Saigon (4)

Amazing pictures!
Hi, You got so many amazing pictures on your motorbike trip through the Vietnamese countryside that I\'ve never seen before, especially between #174 and #210, even I am a regular reader. Thanks and happy travels! Paul

hi amigo
Hey amigo,ik hoop dat je me comment van deze en de vorige blog door krijgt,want heb t nu en de vorige keer met me gsm gedaan,dus hoop dat t wel lukt,wat heb ik n lachkik gehad bij t stuk dat jullie zijn gaan google voor paar woorden voor ete te kunnen bestellen wuahahahaha super goed,ja wel n goed idee hahaha zag t helemaal voor je hoe jullie bestellen hahahaha,vet man,ja dit was weer n super vette blog,zoals allemaal,ik zie t echt allemaal voor me als ik t lees,nog ff he,en dan gaan we ons gauw weer eens zien :-) hoop dat je me comments door krijgt,haste pronto amigo,xx

Foto's
Wat un ruige foto's!!! Hendige sjoen gebouwe, prachtige landsjappe en netuurlijk 2 sjoen luijj die euveral opstoon! ;-)

Pffff
Roy, de schreijfs ech geweldig. Iech kin ut miech zoe veurstelle vaan die sjaol en de killing fields. Kreeg der gewoen hinnevel vaan! Nog effekes en daan bis ste der weer! Joooeeeehooeeeeee!!!! Dikke poenen en geneet nog vaan de lèste maond vrijheid! ;-) XXXXXXX
Phnom Penh (1)

Ahhhhh
Ohh, wat ligk ut meidkse heijj lekker te slaope!
10Hanoi-Sapa (38)

collega
Collega's kom je overal tegen
29th September 2011
Phnom Penh (29)

Hoi Roy
Weer mooi verhaal soms kippevel wat er nog allemaal gebeurde . mooie foto,s.
28th September 2011

zoe te leze höb geer weer \'t nudige gezeen en ouch de errigste sjock euverleefd. Iech wins uuch un vèilige en interressante rèis in Vietnam .dikke poen vaan tant Gerda. un hand vaan noonk Tom.
6th September 2011

Neat
Jezus Boudha Roy, Dat zal wel een ervaring zijn geweest en niet alleen de feesten. Emmertje drank toe maar. Ik zie je zo zitten versteend met gestrekte armen, redelijk nuchtere glimlach. Ben wel jaloers op jullie maar zo zie ik ook veel. Je zal straks wel een jaar nodig hebben om al die foto\'s te bekijken. Mooie foto\'s mooi verhaal. Maar de emotie moet van jouw krijgen, als je terug bent. Roy jongen haal het onderste uit de kan. Que la force soit avec toi. Wim

Tot: 0.141s; Tpl: 0.005s; cc: 10; qc: 35; dbt: 0.106s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb