Roy Ummels' Guestbook

18th October 2014

Zuid- Afrika deel 3 (slot)
Hallo Roy&Mylene, Weer een prachtige reis is voorbij en wat hebben jullie weer een heel mooi land "ontdekt" mooie foto,s genomen.Ik heb weer genoten van alles wat jullie geschreven hebben,jammer dat het "boek" weer uit is. Zeker ook voor jullie....maar ja Roy & Mylene aan alles komt aan eind ook aan zo,n schitterende vakantie...:). Het was heel fijn een beetje met jullie mee te reizen. Nice flight back home xx xx
17th October 2014

The end
Jammer , jullie vakantie is weer voorbij. We wensen jullie een goede vlucht,kom veilig thuis. XXX Tie
14th October 2014

Hakuna matata!
Hey Roy en Mylène... Te gek, alweer op reis, en wat voor een! Heel veel plezier en geniet van al het moois dat op 'jullie pad' komt (of oversteekt...). Groetjes en dikke poen X Linda
13th October 2014

geweldig!
Wat een land zeg! Buiten de mooie natuur zal de gastvrijheid van de lokale bevolking toch ook veel goede gevoelens teweeg brengen. Geniet er nog van. Ik ben iig weer nieuwsgierig naar jullie volgend verslag! Xxx
13th October 2014

Mooi geschreven!
Wederom een mooi verhaal om te lezen! Veel plezier!
10th October 2014

Afrika trip
Roy en Mylene, Zeet geer mieljaar alweer weg. En veer mer werreke, tenminste....! Prachtige foto's en sjoen natuur. Geneet mer daovaan. Aoch unne good gedocumenteerde blog. Geer weurt al kinners. Tot de vollegende kier. Groette oet Bung. Ine en Jef
10th October 2014

Jaommer hè...alweer un week um.mèh zoe te zien geneet g'r d'r vol op vaan.xx
7th October 2014

Enjoy the ride....
Wow, alweer een verre reis..ditmaal naar Zuid-Afrika! Mooi geschreven en al de nodige avonturen meegemaakt (ik zeg niets over de autosleutel :-) ). Heel veel plezier, Hakuna Matata en blijf schrijven! Dennie, Sonja & Isabelle
5th October 2014

Fantastisch
Hey Roy, Kevin en ik hebben 3 jaar geleden ook een rondreis door ZA gemaakt. Heel veel plezier tijdens deze prachtige reis. Wij lezen met genot jullie verslag en genieten nog eens na. Groetjes, Kevin en Fleur

Afrika Trip September 26th 2014
Hallo Roy en Mylene, Ik heb jullie eerste blog met plezier gelezen ,wat een beleving weer voor jullie. Mooie foto,s staan er bij,geniet er maar samen van nu het nog allemaal kan ;) Kijk vol verwachting uit naar jullie blog 2.,veel plezier en let heel goed op elkaar. Hugs&kisses ,Ine xxx

hoi lieverds
Jonges,hardstiike sjoen wat geer weer met maak.geweldige foto's! Dikke poen.

Blog Zuid Afrika
Wat heb je weer een mooie blog geschreven Roy ! Het is als we het lezen of we erbij zijn. Hopelijk heb je nog vaak internet zodat we op de hoogte blijven .xxx.mam en pap
22nd November 2013

Aan alles komt een eind !!!
Beste Mylène en Roy, Het is weer mooi geweest. Na een mooie trip kunnen jullie je weer verheugen op de aardse verplichtingen. En pas op... er wacht jullie een temperatuurshock ! Maar ook dat heeft zo zijn charmes. Een goede reis terug en bedankt voor de mooie foto's en het boeiende reisverslag. à bientôt,
22nd November 2013

Ohhh wat un leuk verslaag en wat un sjoen foto\'s! Dat weurt weer unne sjoene album!! Tot zondag! Dikke poene

Hallo!!
Leuke blog weer! Cozumel zijn we ook geweest..heb je de "Bob Marley" kroeg aan de andere kant van het eiland al gespot, op de hoek van het strand....erg leuk! Try the burger and beer! veel plezier!
22nd November 2013

Leuk verhaal en erg mooie foto's weer, geniet van de laatste dagen lekker weer. Volgend weekend zitten we in de dikke trui voor de openhaard in de ardennen ;-) groetjes xxx

Mexico - Conzumel
Hoi Roy en Mylene Is weer een mooi geschreven blog,en ook mooie foto,s !! Geniet nog maar ff lekker van alles .en daarna een veilige reis terug . XXX Mam & Pap
13th November 2013

Toppieeeeee!!! ? xxxxxx
13th November 2013
4. Valladolid (6)

none
Super Blog

Avonturiers
Roy en Mylène, Weer mooie verhalen en prachtige foto's. Jullie zouden best reisagent kunnen worden. Prachtige verhalen en begeleide beelden. Jammer dat we er niet bij kunnen zijn. We kijken vol belangstelling uit naar het vervolg van jullie trip. Veel plezier en een gezonde voortzetting.

Great pics!!! Enjoy X
2. Philadelphia (1)

Hoi..wat leuk Roy dit blog....zo kunnen we weer meegenieten van jullie mooie vakantie. Veel plezier xxx tant Gerda

Mexico,s adventures
Hallo Roy& Mylène, Wat een geweldige belevenis weer,en heel mooie foto,s.... Jullie genieten er weer fijn van dat zie ik aan jullie blije gezichten...heerlijk :)) Ik weet niet precies hoelang jullie nog blijven,maar wens jullie nog super mooie dagen en hoop nog mee te kunnen genieten op jullie blog waar ik al weer naar uit kijk. Liefs en knoevels van Ine xxx

Travelblog Roy en Mylene
Hallo Roy& Mylène, Ik vind het heel leuk en spannend om jullie te volgen op jullie interessante reis door de wildernis!! Voor jullie weer een andere belevenis die jullie zeker zal bevallen.... Ik wens jullie heel veel plezier en kijk alweer uit naar het volgende blok Leefs en knoevels vaan Ine XXX

Travelblog Roy en Mylene

Tot: 0.07s; Tpl: 0.005s; cc: 12; qc: 13; dbt: 0.0555s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1020.5kb