Roy Ummels' Guestbook

28th June 2011

blok Broome
Hello Roy@girlfriend, You,ve send a very interesting blog again....!!! You,re being a very good writer. It seems I,me traveling with you guys.....exything... Sorry,I forgot you,re girlfriend,s name.... Hope you both are goung to have a great time in Azie... And hope to see you, maybe with her, in about 4 month back in Mestreech..... But first I,m looking forward to you next blog.... Dikke knuff &XXXX for you Roy Big Hug for you,re Girlfriend!!!! Love Ine!!
28th June 2011

Weer een geweldige reis gehad naar Perth, ga zo door we hopen dat ook alles zo goed gaat in Azie. groeten pap en mam
From Blog: Broome-Perth
18th June 2011

Globetrotter
Heej Kerel, Bedankt voor je gelukwensen, fijn om te weten dat je aan me denkt en dat is wederzijds. Machtig blog heb je, mooi en cool om te lezen zo maak ik het ook een beetje mee inclusief de zenuwen Doorgaan vooral doorgaan zo. Ik kijk met spanning uit naar Azië. Wees zuinig op jezelf dan kom je ook heel terug. Love man. Wim & Tiny
16th June 2011

Hey Roy, Had dien veurige Blog ff gemis, dus doar oag nog vaan genote en WTF krijgse zoe mer ff de knuppel vaan ut vleegmechien in dien han gedruk, KICKE!!! En jeh weijer duuke, feeste en daan wirke hehe, de hubs wel de sturen oan de gooje kant gezat he :) ? Geneet nog vaan Ozzie en vuil plezeer in Azzie :D

groete oet Noorwegen
Hoi miene leve jong, de höbs weer e sjoen stökse gesjreve,Veer winse uuch unne sjoene tied in Azië. Let good op elkaar en blief genete vaan alles wat geer metmaak. dikke poen, Tant Gerda,kompleminte vaan noonk Tom. p.s. sjik gèt zon naor noorwegen, 't regent heij väöl te väöl.

alweer sjiek
Hey Roy, dit keer wat minder alleen maar 'indrukwekkend'.. je verhaal over automonteur geeft me niet echt kippenvel haha maar de rest wel en zeker fijn dat je een baan hebt gehad waar je je in thuis voelt! Wel weer echt mooie foto's, dat duiken moet ik ook maar eens gaan proberen mocht het er ooit van gaan komen... We hebben je ook wel een beetje gemist op Pinkpop, Rob heeft het moeten uithouden tussen de meiden op de camping maar volgens mij deed die dat met het idee 'volgend jaar zijn de mennekes er gewoon weer bij'! In verhouding tot jouw verhaal heb je wederom niet veel gemist. Geniet nog van je laatste weekjes in Aussieland en we lezen wel weer van je cultuurschok in Azie!! (lijkt me nl wel ff wennen maar mooooiiii!!!) xx Pascale

get use to the cold
hey kerel vette blog. hoop je snel weer te zien maar sla maar alvast warme kleren in want je vriest hier dood
14th June 2011

ech leuk um weer met te leze en te leve! prachtige foto's. geneet devaan X
5 Kakadu (9)

Leuke brook!
14th June 2011
5 Kakadu Suicide dingo (8)

Ohhhhh.... höb ste hem neet mètgenome?
14th June 2011
6 Amour! Darwin Broome (21)

Amour
Zègk sjatteke, de krègs ouch al rimpelkes... is dat vaan de amour? Höb iech der daorum zoeväöl??? Hahaah... X Love you

hola amigo
hey amigo,haha wat vet ben echt benieuwd naar jullie avonturen in azie,echt vet, ja dat zal wel beetje fris zijn he in eens 21 graden haha hadden we dat hier maar t heel jaar door dan was ik al blij,maar indd 30 is echt veel lekkerder he,echt geweldig wat ik allemaal weer lees,prachtige fotos,geniet nog van australie zal wel lukken he,en heel veel plezie in azie,kijk er naar uit om te lezen hoe jullie het daar vinden,zal wel helemaal te gek zijn. dikke xx beca

:-)
Hoi Ronald! Ja de tijd gaat inderdaad heel erg snel als je lol hebt! Maar het is zeker de moeite waard en ik ben super blij dat ik de beslissing heb genomen om te gaan! De tekst van Cesare Pavese heeft er altijd gestaan maaaar de indeling van de website is verandert dus mischien dat hij nu meer in het oog springt??!! Het is idd een super goede tekst! Heel veel groetjes daar in het Nederlandje! ook aan miriam!

Laatste stukje
Ja Roy, wie had dat in november gedacht, nu al aan jullie laatste weken bezig in Australië. Maar wat ik zoal gelezen heb bij jouw avonturen en de lappen tekst van Paul is het nog altijd de moeite waard. Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaring in Azië. Dat zal wel een wereld van verschil zijn, ook al ligt het "redelijk" kort bij elkaar. Roy heb ik iets gemist of heeft die tekst van Cesare Pavese altijd bij jouw blog gestaan. Prachtige tekst, geweldige schrijver. Heel veel groetjes van Paultjes pappie.

Te gek allemaol!!!
Hoi neefke! Wat höbste weer 'n leuk blog! Eeders kier weer es of v'r gèt vaan dien reis mèt make... En sjeij oet met te zègke datste jeloes weurs vaan Pinkpop foto's....dien foto's, dat is gèt um jeloes op te zien!!!! Veur noe, amusez-vous en veur straks, 'n gooij vlug naor Signapore! XXLindaXX
110413 053 castaway

ruige foto!
110413 031 castaway roy

mmmm!
110409 087 fraser island indian head roy

sjiek!
3rd May 2011

Sjoen zèg
Hey neefke, Wat höb geer ut toch good daor! Ech sjoen en chique allemaol en straks de great barrier reef! Oeioei bin zoe sjeloes es iech de fotookes vaan de beukskes mot geluive :S Maak dr een sjoen collage vaan, daor bin iech wel in geinteresseerd ;) Geneet in volle teuge! Dr weurd nog altijd vaöl aon uuch gedach. Dikke poen op diene broene snoetsss xxx
3rd May 2011

Hey Roy, het klinkt weer allemaal super gezellig, en de foto's bevestigen dat! Ook heel mooi weer wat je daar allemaal ziet, volgens mij raak je in Australie in een heel leven nog niet uitgekeken! Ook echt weer wat voor jou he, dat vliegen en rijden. Profiteer er maar van, je zult het niet snel weer meemaken! Ook voor jou, geniet het komende half jaar nog maar extra goed, time flies, al betwijfel ik of je wel weer terug zult komen haha... ach hier in Nederland is het ook goed vertoeven hoor, de gezelligheid valt overal wel op te zoeken, tis alleen wat minder aan een stuk avontuurlijk! Poen Pascale.

blog gelezen
hoi Roy......zals diech noch wèl kinne weene heij in Mesrteech?'t is mèr good totste zoe geere vastelaovend viers.....aanders zouge veer diech mesjien noetsmie trök.Haw dich good en let gèt beter op dien spölle(höbste d'ne tellefoon nog gevoonde?) dikke poen vaan dien tant Gerda en de groete vaan noonk Tom

blog
Hoi Roy. Alweer een mooi geschreven blog hebben weer genoten van je verhaal . veilige duik maandag ,goede reis met camper naar Darwin .XXX

mooi
amigo echt waar ik flip uit wat mooi allemaal haha, echt zo vet,damn wat is nederland toch een leelijk land he wuahahahaha,wat n leuk verslag weer,en die fotos geweldig, trouwens je site zeg maar is ook helemaal veranderd ziet er nog leuker uit nu,veel plezier verder maarja dat lukt zeker he zo te lezen en te zien haha,kijk er weer naar uit naar the next one, ben ook echt benieuwd straks als jullie naar azie gaan,moet ook zo geweldig zijn daar,damn echt vet dat jullie dit allemaal doen dikke xx en knuf becca
14th April 2011

Ineabraas@hotmail.com
Hoi Roy, Heb net je blog gelezen,super leuk en interessant,mooie foto,s trouwens!! Jullie hebben samen een fijne tijd gehad,jammer dat het al weer voorbij is voor mam en pap! Duurt nog wel een poos voordat jullie ook weer huiswaarts komen,maar is wel een mooie tijd , waarin jullie spannende en leuke tijden mogen ervaren!! ik wens jullie veel plezier en tot je volgende blog,waarna ik nu al uitkijk..... hou je goed....XXX Ine!
13th April 2011

hey royke!!!!
Hoi roy, superrr leuk om weer over jullie avonturen te lezen,en mooie foto s !! liefs mela en will

Tot: 0.057s; Tpl: 0.005s; cc: 7; qc: 14; dbt: 0.0427s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1008.2kb