Roy Ummels' Guestbook

12th April 2011

Hey Roy, fijn die 80 euro winst maar jammer dat je daar een kater voor terugkrijgt he... ik lees me bijna een kater na al die pilsjes gezien te hebben in je blog! Jullie hebben weer een hoop leuke/mooie dingen gedaan! Jullie zullen vast niets te missen hebben daar, terwijl wij langzaamaan aan het festival/feestjes seizoen gaan beginnen. Een groot feest daar voor jullie, al wil ik zelf wel eens horen welk feestje jij er zingend van kunt maken... Elvis gezongen zeker? Drink ik met de volgende winst een pilsje met je mee! Tot de volgende keer weer!x

bofkont
Leve Roy, eindelik weer un sjoen verslaag vaan diech. Vaan pap en mam oondertösse ouch al 'tein en aander gehuurd, sjiek tot 't diech zoe good gèit en veer zien zeker nuijschierig naor 't vervolg vaan dien groete belefenisse. Noch väöl plezeer winse diech, noonk Tom en tant Gerda,dikke poen!!

Eindelik, t woort tied veur nne blog! ;-) Ammezeer diech X
12th April 2011

Hoi Roy Wat heb je weer een mooi blog geschreven ik was er zelf bij maar geniet weer als ik jou verhaal lees ,ook hele leuke foto.s Jullie hebben er nu alweer een week op zitten van de volgende reis ook met leuke foto,s geniet er maar lekker van. en blijf gezond verder zodat wij straks als we het lezen ook genieten .nog heel veel plezier.dikke knuffels en poenen XXX de aidsjes
12th April 2011

He Roy, Super om weer eens iets van je te horen. Het was zeker fijn om je ouders weer te zien na zo een periode. Het is echt te gek wat jullie in zo een korte tijd allemaal meemaken. Hier in Nederland lijkt het net of het al zomer is. We hebben de laatste dagen alleen maar zon gehad. Afgelopen zondag hebben we zelfs al kunnen BBQen. Ik kijk nu al weer uit naar je volgende blog. Echt leuk om ze te lezen. Doe de groeten aan Paul en geniet maar lekker. Greetings Maurice

gemis....
Wat un geweldig verhaol alweer! Waor der geere bijj gewees! Geneet vaan ut "Robinson" geveul de kaomende 24 oor!! Dikke poene! X

hola amigo
hola amigo,ik was gister nog aant denken wanneer krijg ik weer een mailtje van n blog van roy of paul, en toevallig vandaag haha,echt altijd weer zo leuk om het te lezen,echt relaxed he weg uit nederland zijn voor zo n hele tijd, mooie fotos ook,was ik ook maar daar haha,en ook echt super dat je ouders daar zijn geweest,nou ik ben weer benieuwd naar the next blog,veel plezier op het onbewoond eiland,echt vet xx becca
12th April 2011

Hey roy, leuke blog weer en sjieke foto's, vooral van de vis en karaoke haha, blij dat je eindelijk overstag bent gegaan :-) en is niet meer zo heel lang tot de 21 hè, keep me posted, ben toch wel nieuwsgierig zal jou ook snel weer mailen Dikke poen en amusé vous ;-)

Wow
Hey royke, Erg leuk om weer een bericht van je te lezen, al zien we ook vaak berichtjes van je op facebook haha. Een heerlijk verhaal weer. Fijn dat je je ouders ook ff gezien hebt. Geloof dat zij het ook erg naar hun zin hadden he? Ik wens je weer veel plezier en veel moois om te zien en zie weer uit naar je volgend stuk. Groetjes en unne dikke poen!
21st March 2011

Stopje nak3
Nou de eerste week zit erop, niet echt druk geweest maar wel aardig wat rare dingen. ze hebben dingen gevonden die niet meer in de fabriek thuis horen (asbest). Vandaag gaan we de tweede week in en dan zal het wel wat drukker worden, we zijn nu van de fakkel af en dus is de fabriek helemaal veilig en kan iedereen aan het werk. de scope changes zullen vanaf vandaag wel gaan komen en dat betekent drukte, maar ja we kunnen het hebben. afgelopen week maar 12 uur extra gewerkt, ben benieuwd wat het deze week wordt, denk ongeveer het dubbele. We zien wel. Greetz vanuit het TA paviljoen en tot horens Richard
9th March 2011

TA0515 begonnen
Houdie cowboy, How is life? Je mist hier in ieder geval niks, de stop is namelijk zo goed als bezig. Er is nog genoeg te doen voordat we echt plat gaan vrijdag. hopenlijk gaat het allemaal een beetje soepel. ik hou je wel op de hoogte als je wilt. Tot Mails Greetz Richard
27th February 2011
110216 OZ leconfield 048

Ineabraas@hotmail.com
Hallo Cowboy Roy, Zoe te zeen bevielt t diech nog altied hè...... vendaag zeen pap en mam zich aon t klaormake veur vertrek dink iech... Ze verheuge zich hiel erreg um diech weer tròk te zeen.... Welke awwers zouwe dat neet.... Pap vertelde tot geer mèt hun gaot trekke die 5 weke... Sjiek te heure.... Wat un belevenis hè Roy...gewèldig!!!!! Iech wins diech nog unne hiele sjoene tied... Vaol plezeer mèt Pap en Mam.....meh dat is eigelik euverbodig um te zeige...... Leve groete toi toi...tot de volgende keer..... Dikke knuffel Ine!!!
27th February 2011

the farmboys
Hey Roy en Paul, mooi en sjiek die verhalen en fotos op de farm. jullie zien er echt uit als echte cowboys. Geniet er maar van en Paul niet te hard werken, want dat zijn jullie al lang niet meer gewend. Ben nog met je broertje Smully naar Eindhoven- MVV geweest. Was gezellig. MVV is daar periodekampioen geworden. En nu voorbereiden op de carnaval. Nieuwe hit: Boe is dat feeske, hey is dat feeske!!!!!!!!!!!!! Amuseer jullie. grt. melanie en will.
24th February 2011
DSC00882

Roy, Mooie fotoos heb je gemaakt lijkt wel een reisgids, ook aantrekkelijk geschreven. We kijken verder! groetjes tante ine.
24th February 2011

hoi Roy, een onbehaaglijk gevoel kreeg ik wel met die arme schaapjes, maar verder een fantastisch stuk geschreven over het "harde leven" in Australië. Volgende week als Math en Toos komen wordt het weer anders, kun je je weer eens laten vertroetelen. Geniet ervan! liefs tante Ine.
22nd February 2011
DSC01442

cowboy
"t liek wèl of g'r in unne cowboyfillum mèt daot.. hiel sjieck... höb d'r weer vaan genote. poen vaan tant Gerda
21st February 2011

Hey Royke, leuk zeg die cowboy cursus maar je zult wel begrijpen dat ik niet alles even leuk daaraan vind he... aaaarem sjopkes!!! Maar goed ik hoef daar dan ook niet bij te zijn en blij dat je er geen foto's van hebt bijgezet. Hoe voelde dat nou, zo'n castratie bekijken/uitvoeren, niet 'n beeeetje pijnlijk? Haha... En zo te zien ook nog een Marley-katje gevonden! Arm beestje wordt meteen door Roy aangepakt! Leuk verhaal weer! Je ouders verheugen zich er ook op om te komen dus dat zal wel gezellig worden! Tot gauw! Alaaf! (Kan t niet laten haha). x Pascale.

heyhey
hey vet man met die paarden,leuke fotos ook, echt leuk dat je ouders komen,heel veel plezier verder, vooral als je ouders er zijn,tot the next blog xx rebeca

heel mooi blog
Hoi ROY Je blog is weer net een mooi boek ,met mooie foto.s en een mooi geschreven verslag, net of we er weer bij waren ,dit is het wachten waard geweest. nog ff wachten en dan horen we nog meer verhalen en zijn we bij jou.dikke knoevel en poen . XXx tot gaw.
P2180171

hahaha dee us sjiek
18th February 2011

Damn ieg veul een bitje jaloezie, merjeh veer hubbe euver twie weken tenminste de carnaval hahaha. Amuseer uug in oz!! Poen
13th February 2011

Hoi Roy Weer een leuk blog!! je krijgt de komende week niet veel tijd denk ik voor te schrijven!! dus is goed dat we hem nu kunnen lezen. veel plezier deze week .XXX mam
13th February 2011

Hey Royke! Vanuit m'n werk zoekende naar iets leuks tussendoor zie ik jouw blog, perfecte timing!! En tussen alle gaatjes door helemaal kunnen lezen. Jeetje wat een veelzijdig land! Super leuk die pinguins! Jammer dat jullie de zeehonden kolonie hebben moeten overslaan maar als ik het goed begrijp hebben jullie die later nog kunnen zien langs de zee. Echt mooie foto's trouwens, vooral die van de spiegelmeren, spreekt boekdelen! En tja ik kan me er heel wat bij voorstellen dat jullie genieten van het stappen en waarom die gewonnen 100 dollar meteen opwaren... en waaraan haha niemand die je voor de gek kunt houden hier! Ga maar eens verder met onze serieuze bezigheden hier in het serieuzere landje met de gewone levensstijl...echter komt hier over een paar weekjes ook heel wat verandering voor een hele week haha! Iech zik alvas: ALAAF!!!! Poen vaan Pascale.

super vet
echt vet Roy zoals altijd super leuk verslag,en wat een fotos wrr pfffff, heerlijk die strand,echt mooi allemaal,heel veel plezier verderrrr, en ik kijk er weer naar uit naar het volgend verslag xx rebeca
100210 sydney 424

Haha
Hahahahahahahaahahahaha.... wat un sjieke poster!!!

Tot: 0.229s; Tpl: 0.005s; cc: 5; qc: 34; dbt: 0.1904s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb