Roy Ummels' Guestbook

15th December 2010

Hey geef ff een email adres dan kan ik kijken wat t probleem is.... Hej pik, Ik kan geen berichten lezen in je travel blog?? Wie is ut doa mit dich??

Roy en pizza...
Hey royke! Wat 'n survivallen daar!wat 'n geluk bij 'n ongeluk dat je zo veel en bijna alleen maar pizza kunt krijgen haha.dat is es ff heel wat anders dan mokkend terug te komen van 'n gesloten pizzaria die t allerlekkerste zou moeten zijn in rhodos he hahaha! Dus betekent dat dat je dat ook hebt afgeleerd,mijlenver lopen voor 'n pizzaatje voor roy...beetje overdrijven mag wel he haha. Het klinkt weer allemaal erg avontuurlijk.mooie foto's weer.leuk dat je direct ziet waar je t over hebt! We hebben afgelopen weekend hugo's nieuwe creatie gekeken vd vakantie dvd.is weer erg leuk geworden!er ligt d'r ook eentje voor jou bij ons. Heel veel plezier gewenst in Sidney geniet ervan,weer een van vele mooie ones in a lifetime ervaringen! Fijne feestdagen en 'ne gooie roetsj! Poen vaan pascale.
15th December 2010

wat n super foto's en wat is tasmanie sjoen! ech ruig allemaol en prachtige natuuur. en wat leuk tot geer gewoen in de oto hob geslaope. zuut d'r good oet en vollegens miech geneet geer ontzettend! bin zjeloes op uuch want veer zitte \alweer in de snie... ammezeert uuch en geneet devaan dikke poen XXX
Busted!!!

lekker joonk!
sights langs de weg

leuk die sights oet mestreech langs de weeg, haha!
bicheno

wow!
Mt field nt. park

geweldig!

hey roy
ha die roy, leuk allemaal!!! het is daar echt goed weer ,wij hebben alweer een dik pak sneeuw in mestreech, groetjes mela en will
From Blog: Melbourne
8th December 2010

Nog evekes wachte totdat iech oet Tazmanie bin, schrijf eine neuije in Melbourne!! volgende week woensdag!!!
7th December 2010

Iech bin mèr weer get aon ut surfen op dien blog, weurt weer tied veur unne update! Mis diech! Poen X
3rd December 2010

burthday wishes
Hello jaorige job, Al zit geer nog zoe wiet, wèl diech toch ff vaan harte perfiosiaa winse mèt diene 29ste verjaordaag,nog hiel vaol gezon jaore Roy in gooi gezoondheid! Unne feine daag,veer klinke vanaovend same mèt de femilie Abraas bei Bert&Josè ,op uuch gezoondheid!! Unne Hiele dikke poenXXX en knuffel vaan Ine oet Ulestraote en perfisiaa vaan vrund Jos! Hiel vaol plezeer same en varzichtig!!!!X
3rd December 2010

Perfisia!!!!!
Hej Jonkie!!! Weer un jaorke de beij. Unne dikke vette verjaordegs knuffel van oet Mestreech. Hoop totste un hiele feine daag hobs!!! Wij genieten in volle teugen mee met jullie reis. Hoop dat het allemaal ook even SUPER voelt als dat het uitziet. Nog veel spannende en leuke en mooie ervaringen toegewenst en ook een knuf voor Paul. Greetzz Au3&Roger&Dennis

proficiat
Hai Roy, Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk om te lezen wat jullie allemaal me maken, ziet er in ieder geval fantastisch uit op de foto's. Geniet er nog van. Groetjes uit het 'witte Best' van Frank, Simone en Loek

vriedag
't is heij noe zes oor donderdagaovend, daan is 't down under ong. 2oor 's nachs en bis diech noe diene verjaordaag aon 't viere, PROOST Roy op e laank en gelökkig leve.XXX vaan tant Gerda en noonk Tom

Sjoen reis
Heij breurke sjiek wat geer allemaol zeet!!! Geneet d'r vaan!!! Groete oet Boedapest vaan dien "zuster" Inge
1st December 2010

verjaardag
lang zals diech leve in de gloria!!!!!!perfisia Roy met diene verjaordaag, raar hè ,zomerse temperatuur en daan jaorig zien.dikke poenX
1st December 2010

"Errol hub ich op de piping gezat"
Enne man, Ben toch maar eens effe gaan ckecken op die blog van jullie. Ziet er echt vet uit allemaal daar. Wat ik zo lees houden jullie je voor het merendeel ook bezig met pinten meppen! Heel belangrijk natuurlijk. Ben nog bezig met alles een beetje na te lezen, maar zal regelmatig de pics checken die jullie maken. Ziet er allemaal veel belovend uit!! greetz van Edwin
From Blog: Leaving Adelaide
Duidelijk

Veer höbbe mèt plezeer nao d'n sjoen fotoos gekeken. Veer winse dat geer mèt uuch twieën vaan eur sjoen reis maag genete .
genieten...

ech super sjoen!!!!
28th November 2010

echt weer sjiek om te lezen wat jullie hebben meegemaakt en de foto's zijn echt weer super, ongelofelijk mooi! verslag vanuit een koud maastricht volgt weer via de mail ;-) dikke poen

hola
heyyyyyy vet man,echt vet allemaal,en wat een super fotos,echt te gek dikke xx

world journey
Zo te zien hebben jullie het naar jullie zin, Mooie foto's guys. Geniet ervan , hier is de winter echt aangebroken brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr take care ciao frenk

Tot: 0.064s; Tpl: 0.005s; cc: 6; qc: 16; dbt: 0.0511s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1004.5kb