Roy Ummels' Guestbook

Horseback riding!
Hey jongens,wanneer gaan jullie paardrijden?,ben zo benieuwd naar de foto's,de natuur is er zo mooi,teminste wat ik kan zien op jullie foto's,zo,n ongerepte natuur,lijkt me echt helemaal geweldig om daar te paardrijden,is wat anders da het bos van Zutendaal!hahaha veel plezier.xxx Deb.
16th November 2010

ha sjatties! wat n prachtige foto's! hielemaol super liek miech alles wat geer gezeen hob tot noe tow... en dao kump nog vaol mie um vaan te genete dus gaot dat mer lekker doen ;-) veer vollege uuch met vaol plezeer vaan oet e kaaijt & mistig Mestreech.. dikke poen X
16th November 2010

Hey Royke! Kippenvel krijg ik ervan.. echt mooi de zonsopgang bij Uluru! En die Jump foto enig ;-) Veel plezier, doe de groetjes aan paul en ik zie uit naar je volgend verslag. Dikke kus xxx
16th November 2010

Hey Roy, leuke fotos ! Jullie hebben volgens mij al heel veel gezien en gedaan in korte tijd echt super! groetjes mela en will
15th November 2010

Heij sjattie! Ut weurt weer tied veur unne blog he! Höb oondertösse weer aofkickverschijnsele. Höb al 2 daog niks gehuurd! ;-) Enne... Gooiekaope wien hoof neet slech te zien! (zie Facebook!) Dikke poen veur ut alleleefste breurke! ;-) X
14th November 2010

aarts-knoops@home.nl
Hey Roy Echt super wat jullie allemaal doen , hier is niet veel te missen 3 dagen regen aan een stuk, word je niet echt vrolijk van , geniet maar van het heerlijke weer daar, dikke poen mela en will
14th November 2010

Echt vakantie
Hey jongens,dat ziet er allemaal erg goed uit,en natuurlijk heerlijk weer!Missen jullie toch wel een beetje hoor,en wat een vette auto!Lekker touren,geniet ervan,en have the time off your lives!!!!!!!Dikke smakkerd Jor En Deb.
13th November 2010

Aboriginal
Roy, Interessant om jullie zo te volgen Down Under. Ben benieuwd hoe de dames Aboriginals je gaan bevallen. Ze blijken geen parfum te gebruiken, dus opletten geblazen. Geniet maar verder van jullie avontuur ginds. Groetjes, Noonk Jef en Tante Ine

vliegen
was dich ins , daan laote die vlege dich aoch mètrust

sjiek
zoe te zien gèit 't uuch good, hawwe zoe, let good op elkaar!!!

hoihoi
heyhey wat leuk allemaal om te lezen, leuke fotokes ook,heerlijk dat weer daar, wij waaien hier zo wat weg echt pokkeweer, tot de next blog;-)dikke xx bec
11th November 2010

waor de gehak zeker in de reclame? ;-)
11th November 2010

Zuur dr geweldig oet! En lekker werrem, dink tot veer strak weg weije op de vriethof!! XX

leuk!!
Hey Royke, Tjongejonge ik ga van het ene naar het andere mooie verhaal. Heel leuk om te lezen dat jullie het over precies hetzelfde hebben en toch jullie gehele eigen ervaring erin terug te kunnen zien! Grote overeenkomst=DRANK, prijzen en alles wat ermee te maken heeft...haha. Trouwens dat speelt voor ons idd vandaag ook een rgote rol, we gaan ons best doen om Jordie in het zonnetje te zetten op het Vrijthof als Fabrizio look al like en daarbij mag een pilske natuurlijk niet ontbreken! Maar geen nood, deze ervaring kunnen jullie volgend jaar gewoon weer zelf meemaken, in tegenstelling tot die van jullie voor ons!! Ik kijk alweer uit naar de volgende blog! (Al blijf ik het raar vinden dan ik er geen bericht van krijg, aangzien ik me wel heb 'gesubrsribed, al twee keer, mjaah, blijf checke!) x vaan Pascale.
9th November 2010

Hey echt sjieke foto's, heb alice springs ook al opgezocht op internet, lijkt me ook echt super, ook de overnachting in cooper pedy lijkt me sjiek, verheug me al op jullie blogs met ervaringen, ben stiekem wel jaloers hoor! Dikke poen en knuf van marley

heyhey
heyyyyy jongens wat heerlijk 25 graden,hier regend het de hele dag al bahbah hahaha, heerlijk he dat vakantie gevoel,ik moet zo weer gaan werken:-( ,veel plezier in alice springs, en fietsze vandaag he hihi,kijk er weer naar uit naar jullie volgende blog haha echt leuk om jullie avontuur zo toch beetje mee te kunnen volgen. dikke xx en knuf becca

Ehm Jaloers
Dit ziet er echt super fantastisch uit, kan me voorstellen dat jullie het naar de zin hebben. Ik zou bijna zeggen dat ik jaloers ben, is wel een beetje zo. Wie wil dit nou niet meemaken?????? Howdy and till next time
9th November 2010

@kevin, ik hoop ze niet tegen te komen hier, maar als ik ze tegen kom zal ik een foto van ze maken voor je!! cheers mate!
8th November 2010

He Royke en Paul, Auw hoer wat een prijzen voor een glaasje bier : ), maar dat mag de pret niet drukken, amuseer jullie! Royke doe de groeten aan mijn collega's daar :) Hi mate your nicked : )

vet
He Roy en Paultje, Vet jongens, echt vet, ik zal jullie blog blijven volgen! Veel plezier toegewenst! Groetjes
From Blog: Het vertrek!
8th November 2010

@gidon, ja het was mij ook al opgevallen, leuk he! @the rest, we hebben de 4 liter kartons wijn al ontdekt, deze zijn 14 dollar dus beter te doen als bier!!!! ( wees niet bang, we komen heus niet eerder terug hoor ) Vandaag een trip van 12 dagen naar alice springs en omgeving geboekt!!! morgenavond vertrekken we!! groetjes!!!
7th November 2010

Haa die Roy,De grote ontdekkingsreis is begonnen. We zien dat alles goed begonnen is, ga zo door! Behalve dan de biertjes drinken,dat is wel wat kostbaar .Willen jullie niet vroegtijdig blut zijn ;op iets anders overschakelen!!! De fotoos van de koala en de kangeroes waren heel mooi ,kunnen zo uit een tijdschrift komen. We hopen nog veel van jullie te horen-zien Goede reis!!

heyhey
heyhey wat leuk allemaal wat ik lees, en ook heel leuk die fotokes erbij, ziet er allemaal heel mooi uit, ik heb me net dat ingevuld zodat ik emailtje krijg als je steeds een nieuwe blog hebt;-) kan ik toch een beetje mee genieten met jullie haha wel hier vanaf het koude saaie nl haha, dikke xx en knuf
DSC00355

Nummerplaat
haha. Heb je de nummerplaat gezien van diegenen waar deze auto van is?.......RAT

oepsss
ow... by the very handy way.... dat berichtje net is van mij (Pascale)
From Blog: @Adelaide

Tot: 0.075s; Tpl: 0.005s; cc: 7; qc: 10; dbt: 0.0609s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1001.7kb