@Adelaide

Oceania » Australia » South Australia » Adelaide
November 6th 2010
Published: November 7th 2010

Beste mensen hier een berichtje uit Adelaide!

We zijn gisteren om 09.00 aangekomen in Adelaide, bij het vliegveld hebben we een bus genomen naar het hostel ( YHA ) aangekomen bij het hostel kwamen we erachter dat we pas vanaf 1 uur naar binnen mochten dus we hebben onze backpack er kunnen droppen en toen zijn we adelaide eens gaan verkennen! We hadden redelijk honger dus zijn eerst langs de macdonalds gegaan voor een burgertje! hier konden we gratis internetten dus dat hebben we ook even gedaan met de laptop. Nadat het 13.00 uur was konden we het hostel in, we hebben hier een 6 persoonskamer, deze is erg netjes, gisteren sliepen er nog 3 mensen bij ons ( hebben we bijna niet gezien, 1 keertje en toen was het Hello/hello/bye dus geen echte gesprekken ) nadat we alles verkend hadden in het hostel zijn we met de tram naar het strand van adelaide geweest, hier hebben we ook gegeten bij de mexicaan ( chilli en wraps )
Op de terugweg ( bij het station ) waren we ons af aant vragen waar we heen moesten om eentje te drinken en dat had een meisje gehoord, die zei dat zij ook op stap ging en dat zij ons wel kon wijzen waar leuke cafe's waren, daar hebben we natuurlijk gebruik van gemaakt en zijn we mee gegaan! Toen hebben we eerst eentje gedronken in een local pub ( 13 dollar voor 3 pints happy hour ) en daarna zijn we naar een club gegaan ( club Sugar in Adelaide ) Hier hebben we wat gepoold en wat gedronken, Het bier was hier 7 dollar voor een flesje dus dat viel mee ( 4,5 euro ), al met al hebben we toch 240 dollar opgemaakt in deze club, dus dat viel een beetje buiten het budget :-) om half vier vonden we het wel weer genoeg geweest en zijn we richting hostel gegaan, en onderweg hebben we nog een hamburgertje gegeten bij Jacks burger! Na een heerlijk nachtje in een echt bed na 3 dagen zijn we opgestaan en zijn we alles gaan regelen ( Bank, prepaykaart, boodschappen,bier )Vanavond gaan we hier in het hostel macaroni maken....mmmmmmmm en daarna ergens eentje drinken!

Adelaide is een leuke stad om ons avontuur te beginnen, veel backpackers zeggen dat het hier maar saai is, maar voor ons is deze stad al redelijk indrukwekkend dus ik ben eens benieuwd wat we verder nog gaan tegenkomen!!!

Bedankt voor al jullie leuke berichten, het is leuk om te weten dat er ook iemand meegeniet van deze verhalen!!

Groetjes Roy en Paul

6th November 2010

Hey, zier er goed uit allemaal, wist helemaal niet dat je in een hostel ook keukenblokjes had, leuk dat je me hebt gebeld en een super fijne avond nog X
7th November 2010

Hello boys, lees nu ook pas je nieuwe blog maar dit keer krijg ik hem wel gelijk te zien...strange hah.. Ik ga me nu maar ff subrscriben of zoiets... leuk dat het jullie nog bevalt, had al zo'n vermoeden na het lezen van Paul's site en volgens mij zijn jullie samen he haha. Hey ff een goeie tip, ik begrijp volkomen dat het bier jullie smaakt, dit wordt herhaaldelijk door jullie beide aangegeven dus kunnen we daar in ieder geval niet omheen, maar onthoud wel ff dat als jullie zo doorgaan, jullie het met het budget waarschijnlijk niet eens een half jaar gaan redden, haha. Of het wordt heeel veel werken op de boerderij!!! x

oepsss
ow... by the very handy way.... dat berichtje net is van mij (Pascale)
DSC00355

Nummerplaat
haha. Heb je de nummerplaat gezien van diegenen waar deze auto van is?.......RAT

heyhey
heyhey wat leuk allemaal wat ik lees, en ook heel leuk die fotokes erbij, ziet er allemaal heel mooi uit, ik heb me net dat ingevuld zodat ik emailtje krijg als je steeds een nieuwe blog hebt;-) kan ik toch een beetje mee genieten met jullie haha wel hier vanaf het koude saaie nl haha, dikke xx en knuf
8th November 2010

@gidon, ja het was mij ook al opgevallen, leuk he! @the rest, we hebben de 4 liter kartons wijn al ontdekt, deze zijn 14 dollar dus beter te doen als bier!!!! ( wees niet bang, we komen heus niet eerder terug hoor ) Vandaag een trip van 12 dagen naar alice springs en omgeving geboekt!!! morgenavond vertrekken we!! groetjes!!!
8th November 2010

He Royke en Paul, Auw hoer wat een prijzen voor een glaasje bier : ), maar dat mag de pret niet drukken, amuseer jullie! Royke doe de groeten aan mijn collega's daar :) Hi mate your nicked : )
9th November 2010

@kevin, ik hoop ze niet tegen te komen hier, maar als ik ze tegen kom zal ik een foto van ze maken voor je!! cheers mate!
11th November 2010

sjiek
zoe te zien gèit 't uuch good, hawwe zoe, let good op elkaar!!!
14th November 2010

Echt vakantie
Hey jongens,dat ziet er allemaal erg goed uit,en natuurlijk heerlijk weer!Missen jullie toch wel een beetje hoor,en wat een vette auto!Lekker touren,geniet ervan,en have the time off your lives!!!!!!!Dikke smakkerd Jor En Deb.

Tot: 0.152s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.0874s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb