Roy Ummels' Guestbook

4th January 2011

Huhu, ik heb je toegevoegd. Voor de zekerheid kan je ook nog eens op de " subscribe" knop bij mijn blogs klikken dan weet ik zeker dat het gelukt is! Gelukkig nieuwjaar nog!!
3rd January 2011

Huuhuu
Huu huuu.. Mmm een bank... Daar mogen wij vast en zeker op gaan zitten... Hei roy... super vet allemaol.. zoe te zien hub ger ut goot naor uuge zeen.. Leuk um alles te lezen.. Kinste miech toevoegen in dien liest zoedat iech unne mail krijg bij eeder neuij verhaol.? Groetjes en nog veul plezeer.. Sander.
31st December 2010

nieuwjaar
leve Roy, veer zaoge e sjiek vuurwerrek oet Sydney(op uzze p.c.) en tegeliekertied kom dien s.m.ske binne, daanke. Veer winse uuch allebeij net zoe 'n spetterend 2011, es dat vuurwerrek.unne sjouwerklop vaan noonk Tom en unne dikke poen vaan tant Gerda

hoi roy
hey jongens,, geweldig dat jullie je zo goed amuseren daar, ik wens jullie alvast een heel gelukkig nieuwjaar,en de beste wensen , dat jullie nog heel veel leuke ,mooie avanturen mogen beleven daar groetjes ,mela en will

kaart
dank je wel voor de hele leuke kaart.....enne ook voor jullie de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!!

Hehe
Zo ieg voond het al raar dat ieg nurges verhoalen vaan dieg kos lezen haha. Blog gevonden, ff alles ingehoald en metein oangemeld veur de mail haha. Veer winse uug alvas unne good oeteinde en ver ' spreke' us het volgend joar wel weer. Poen, Rimmer en Michke

hey hey
hey amigo,goh wat vet allemaal,erg mooi Sydney, en ik heb toevalig vandaag paella gehad wuahaha jammie jammie, ik had bij je facebook die fotos gezien van t strand,damn was ik daar ook maar hihi, en die kerstboom op t strand wuahaha echt lachen he,super vet, nou ik wens jullie een super vette oudjaarsavond,maar dat zal vast wel luken in Sydney, tot the next blog, dikke xx becca
28th December 2010

Klinkt echt gezellig en ziet er leuk uit allemaal, en ben trots op je dat je dit keer ipv het bekende gehakt, een heel bord met rare vis enzo hebt gegeten en dat nog wel met kerst! Dat verdient weer een pizza! Alleen gek dat je ondanks alle bezigheden nog tijd hebt om tegeltjes te tellen... We zullen t glas heffen (we schreeuwen het tegenwoordig iedere keer uit met ons glas omhoog bij de plaat van p!nk, raise your glass, dus bij deze doen we dat 'nj keertje op jullie, en natuurlijk 1 januari ook in t cafe mit de femilie) tijdens ons vuurwerk, waar de mannen zoals bekend weer erg druk mee zijn, maar wat natuurlijk maar een ieniemienie klein beetje in de buurt komt van dat in Sidney! Tot volgend jaar, klinkt desondanks ineens toch wel snel, al geldt het in dit geval natuurlijk pas tegen het einde van dat jaar.... 'ne gooie roetsj!! Poen vaan Pascale.

2011
hoi jongens, we wensen jullie een spetterende jaarwisseling.XX Tom en Gerda

eventjes "vakantie" op onze vakantie
Hey lambal, Alweer un leuk verhoal, lekker zoepe en chille "eventjes "vakantie" op onze vakantie" zoe kin iech diech weer ;) Hub ger nog nuirgus gesolliciteerd veur shjoapesjeerders of kiwiplukkers? :D Grappig dat de paëlla toch noa binne ging, zal wel gemix zien met draank he? Amuseer diech nog ff-kes en alvas happy new year! gr kleine SMULLIE :)

mooie foto,s
Zijn mooie foto,s Roy .

Je blog
Hallo lieverd . Je blog is weer heel mooi geschreven !!!! is altijd heel fijn en interessant om te lezen, we hebben weer genoten. Hier was het een witte kerst ook heel mooi hebben met tante Gerda en ome Tom eerste kerstdag een korte wandeling gemaakt, daarna koffie gedronken en gegourmet. Dus ook een hele leuke dag. 2de Kerstdag met Iris naar d"n Ingel gaan eten, daarna naar de Bombardon, we misten onze jongen die gezellig in de zon ver weg zit. Maar het was toch ook leuk. De sneeuw is er nog ziet er mooi uit. Blijf maar lekker genieten !!!Nog een paar maanden dan zien we elkaar weer !!! Hele dikke knuffels, Poenen. Pap & Mam.XXX
23rd December 2010

kerstmis
Hoi, Roy en Paul. Veer de genete eedere kier weer vaan eur sjoen verslaagen en fotoos Veer winse uuch nog väöl plezeer, zoe wied vaan hoes. En de beste winse veur de koumende keersdaogen. Groeten vaan Fia en Nico.
22nd December 2010

super blogs
Hey Roy, Iech geneet eg mit volle teugen vaan dien blogs! Supersjeloes netuurluk! Kicku foto's lachu verslaagen :D Es dat pils zoe deur is, missjiens kin iech un treejke Schültenbraü euver loate vleege :D (Schültenbraü is noe hielemoal hip mit de bioscoop film vaan New Kids). En € 27,- veur un pekske shag, is dat ff kut....esse noe es mit die Aboriginals geis integrere wellicht kinne die dug get alternatiefs liere wat gewoen langs de weeg greuit :D Blijf doorgoon mit de top verslaagen en foto's. Bin benuijd wenie ger genoeg hub vaan waterval 100.001 en koalapandachimpanseetasmaansedevil nummer 4893544001 En dat de bois veur hun cent appels goon plukke of sjuip sjeere :-) Der maag oach get mie gepost weure euver ut nachleve beij de Aussies! Vuil plezeer mit unne 'werme' keers en 'vreug' nuijjoar! En groetjes oan breur! Ciao ammuseert uuch nog un 10 moand :p
22nd December 2010
Grappig, let op de km's

lekker dichtbij
Haha geniaal zeg, lekker kortbij. Leuk als je een afslag mist :-)
21st December 2010

Hey jongens,Wow echt heel mooi,zal een hele speciale kerst worden,maak maar veel foto's als jullie gaan paardrijden,ben benieuwd,heel veel plezier samen en een fijne kerst alvast met een knallend 2011!!!!! Groetjes Deb.
17th December 2010

Wat is ut toch hielemaol geweldig um eeders kier dien blog te leze!!! Krèg kippevel en daornao weer de slappe lach es iech aon ut leze bin!!!

lachennnnn
amigo zeker weten dat dit de moeite waard was ,trouwens alle blogs zijn super, ik lach me altijd kapot zo leuk allemaal echt grappig hoe je het allemaal verteld,oh ik ben nu wel enorm benieuwd naar de volgende blog van Sydney,ik wens jullie heel veel plezier daar en feestze,en tot de next blog,cant wait xx

vettttt
hey amigo boh wat hebben jullie het toch goed,heerlijk man al die verhalen haha en die fotos pfffff hier sneeuwd het weer eens enorm nu,leuk ook die 360 graden foto, zow en nu ga ik de volgende blog lezen ;-) xx

Mooi.
Hallo Roy, Met veel belangstelling lezen we steeds weer jou nieuwe berichten en kijken we naar de leuke foto's.Het ziet er allemaal heel mooi en avontuurlijk uit wat je aan het beleven bent,maar wij vragen ons af of je iets bent aangekomen en beginnen ons ongerust te maken of je het volgend jaar als je terug komt nog door het tourniqet (draaipoortje) van Sabic komt. Groetjes van jou collega's WvB'ers op Sabic.

RE: Slippers
Hahaha dat waor miech gaaroets nog neet opgevalle!!! xxxx
15th December 2010
A cool car riding at Fitzroy st

slippers
vaan wee zien die slippers? (foto17)
Mt field nt. park

weer heel mooi.
Hoi Roy . Dus weer een hele mooie blog die heel goed beschreven is alsof je het zelf mee beleeft . zou zeggen houden zo .geweldig knuffels XXX. Pap Mam.

hallo reizigers.
Het was alweer een leuke blog om te lezen , veel leuke dingen hebben jullie weer gedaan , je schouder wees er inderdaad maar voorzichtig mee . voor de rest heel veel plezier en tot het volgende blog . dikke knuffels XXX.
sea shepherd

daanke
iech waor weer zjeloes op uuch, jonges geer höb toch zeker de tied vaan uuch leve!!! sjoen feesdaog winse uuch Tom en Gerda
From Blog: Tasmanie

Tot: 0.238s; Tpl: 0.005s; cc: 6; qc: 34; dbt: 0.1953s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb