Roy Ummels' Guestbook

12th November 2013

Travelblog Roy en Mylene
Hallo Roy& Mylène, Ik vind het heel leuk en spannend om jullie te volgen op jullie interessante reis door de wildernis!! Voor jullie weer een andere belevenis die jullie zeker zal bevallen.... Ik wens jullie heel veel plezier en kijk alweer uit naar het volgende blok Leefs en knoevels vaan Ine XXX
6th December 2012

Varenasi &Goa
Het is weer een mooie blog Roy weer heel mooi alles beschreven . Veilige reis terug geniet nog maar ff!!
6th December 2012

heerlik um uuch te vollege, prachtige reis. bin zjeloes! geneet nog mer ff X
4th December 2012

Hey travellers, Dat zuut dr oetdagend oet! De foto geve n good beeld mit dn verhaol. Chique huur tot geer dat zoe daot. Ameseer uuch nog, hoop totste nog n fijne verjaordaag höbs gehad? Tot snel weer. Dikke poen xxx
2nd December 2012

reis india
Prachtige foto's welke jullie gemaakt hebben op de mooie reis in India
6. Agra (29)

blog India
Het is weer een mooie blog Roy en ook mooie foto's.xxx
5. Jaipur (34)

Hahaha
Dat zien strante eepkes he!
6. Agra (137)

groeten
Leuk verhaal en mooie foto's 'ik was weer even met jullie "op reis ' xxx nog veel plezier.
27th November 2012

Wereldreizigers
Hoof geer neet te werreke !! Koelijk thoes en weer de hort op ! Wie flik geer dat ? Dao hoof iech bei miene baas neet met aon te kaome ! Steek us meh de aoge oet. Meh jehhh, de hubs slaove en geneeters. Moch stiech eine kier raoje boe "iech" bee huur. Bis meh veurziechtig veur euversteekende kooje, die hubbe altied en euveral veurrang. Nog vaol plezeer met uuch twieje. Tant Ien en noonk Jef oet Bung.
26th November 2012
2.Bikaner (72)

tulband
Mooie foto,s Roy ik heb ze nu allemaal bekeken ga straks ook nog je blog opnieuw lezen .xxx mam.
21st November 2012

Un hiel nuij avontuur, erg sjiek weer um te kinne leze wat geer allemaol met maak daor en wie geer alles beleef. Ech apart dat geer zelf soms de attractie zeet :) Hiel veul plezeer nog en kiek al oet naor ut volgende verslaag euver de kamelensafari en nach in de woestijn xxx

Super
Hi Mylène en Roy. fijn dat jullie een blog hebben geopend ,zo kunnen we weer meegenieten van jullie avonturen in "den vreemden". Veel plezier , hou elkaar goed vast. xx

Tekst
Pas effe d'n reisteks aon Roy. 16 december = 16 november, 'n eurke zomertied kin, 'ne maond is get völ. Sjoen fotokes, sjoen verhaol. Laot goon laot goon. Groete aon Mylène. T & W
21st November 2012

foutje
inderdaad! waor al unne maond te wiet!! daanke wim!
1.New Delhi (123)

Pourquoi tu sautes comme un Kangourou!!!! tu n'es pas en Australie

Genieten
Heel erg leuk, geniet er met volle teugen van.
2.Bikaner (72)

leuke muts
Hey Roy, gek he dat de luij diech wel 2 oor blieve aonstaare haha. Mehr ff zoonder gekheid leuke foto jong
30th March 2012

good morning Vietnam
zeer leuk,bedankt
8th February 2012

Waw!
Hoihoi! Wat een leuke V-blog, we hebben hem gefascineerd in één trok uitgelezen, echt heel machtig! Zelf vertrekken wij in april ook richting het mooie Vietnam om een maandje te gaan backpacken. Deze blog is een geweldige voorbereiding! We lazen ook met grote interesse dat jullie een motortocht hebben kunnen fixen doorheen Sapa? Dit spreekt ons heel erg aan, we zijn beiden motorliefhebbers en krijgen steeds te horen dat dit geen goed idee zou zijn... Bij welk bedrijfje hebben jullie zo'n motor kunnen regelen? :-) Lijkt ons echt super!!! Vele lieve groetjes, Valérie & Robbe (valerie_dd@live.be)
18th November 2011

Leuke verslagen
Met veel belangstelling en plezier heb ik steeds de reisverslagen en mooie foto's gelezen en bekeken en eerlijk gezegd was ik best een beetje jaloers op je met al je belevingen. Groetjes Ron Dolmans (Sabic/Cofely)
31st October 2011

Het is weer voorbij die mooie reis, maar wat zullen jullie zoveel rijker zijn geworden. Alvast een hele goede reis, Quantas vliegt weer > Gelukkig! Nu moet alleen het water niet te hoog komen te liggen :S Enfin, tot snel weer in het kleine maar ook zo mooie Mestreech :) Dikke poene veur miene neef dee noe wel lang genog is weg gewees xxxx

Huiswaarts..................
Ja jongens,het zit er nu toch echt op voor jullie. Nu weer terug naar de realiteit van het harde leven. Maar dit jaar is voor jullie 'n onvergetelijke ervaring geweest. Dat neemt in elk geval niemand jullie meer af! Ik wens jullie 'n goede reis en kan bijna niet wachten tot ik jullie weer zie. Alvast 'n dikke poen en tot woensdag. Ans

't jaor um!
Wauw...alweer een jaar om! Het lijkt zo kort geleden dat jullie gingen...wat goed dat je dit niet had willen missen, dat was helemaal de bedoeling van de hele reis! Helemaal gelijk wat betreft je laatste slogan, je hele leven is een grote reis, op welke manier dan ook! ~It's about to enjoy each step along the way!!~ Een hele fijne terugreis gewenst!! Tot gauw dit keer! x

Eind goed, al goed !!!
Aan alles komt een eind, ook aan het mooie !!! Als Qantas weer wil vliegen kom je op tijd thuis en is het " al goed ". Een lange trip met mooie reiservaringen, Je hebt het thuisfront laten meegenieten. Tot binnenkort.

Tot: 0.083s; Tpl: 0.005s; cc: 10; qc: 16; dbt: 0.0685s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1011.6kb