Reis door mexico's Guestbook

25th December 2016

Goede reis
Prachtige verhalen van mooie belevenissen Colin, goede reis!
20th December 2016

ruines
Ongelooflijk al die prachtige oude ruines, wat een spektakel moet dat ooit geweest zijn!
6th December 2016

Inderdaad een indrukwekkende kloof, in een park zo groot dat het wel een reservaat lijkt. Wat een super knus restaurantje met erg gezellig personeel begrijp ik.
6th December 2016

Guanajuato
Would love to hear about the time between Mexico City and San Miguel de Allende ;)
18th November 2016

Echte familie!
En als een echte Rodenburg aan het paardrijden!!! Als toeval niet bestaat waarom is er dan een woord voor. Te Kek hoor al die family trekjes
16th November 2016

Genieten
Dat word dus een eigen pannenkoeken restaurant denk ik dan?. Al met al straalt het geniet plezier ervan af en wordt het nog bijna lastig om alles van je lijstje ook te doen?

"Gekke" vulkaan
Extra leuk voor de verhalen en herinneringen zo'n gekke gids. Die kleine mini vulkaan is wel heel grappig.

Weerkaatsing
Nou vind die foto van beginnende zonsondergang met weerkaatsing via dat water waardoor de bergen roze rotsen lijken wel heel geweldig hoor.

Chipotlaway
Ik weet niet of je South Park kijkt, maar bij deze blog van jou moet ik denken aan dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=aU52dvVvt_o Komt officieel van South Park af ook al lijkt dat niet, want waarschijnlijk had je bij je voedselvergiftiging last van bloed in je onderbroek bij het eten van chipotle :P Verder idd heel veel kerken, maar wel mooi om te zien. Ik hoop ook dat dat festival van de doden erg leuk was, lijkt mij tenminste van wel!!
29th October 2016
tmp_15745-IMG_20161023_190727-1459101050

En wij mogen t via jou reisblog allemaal meebeleven, ik raak helemaal geïnspireerd om ook eens naar Mexico te gaan
25th October 2016

Superlatieven
Jeetje wat een belevingen zomaar in 1 hele dag. Inderdaad jammer geen foto's van het lichtgevende zwemmen. Maar dolfijnen als honden naast je meebewegen lijkt mij ook een fantastische ervaring. En dan last but not least op 1 dag een zonsondergang alsof je in een vliegtuig zit maar gewoon met vaste grond onder je voeten. Om vervolgens weer "thuis" te komen bij je "reis"familie.
22nd October 2016

Stille aanbidder
Hallootjes, wat ben je toch lekker bezig daar, ik geniet met je mee. Ik zei al tegen je moeder, jammer dat we niet mee kunnen proeven.... -:) Groetjessssss xxxxxx
19th October 2016

Duckstadtaal met magnifiek mooie omgeving
Klinkt als duckstadtaal (wa je gaan kan) en die omgeving ziet er ook bijna onwerkelijk soort Duckstadachtig uit. Wat een imposant indrukwekkende kerk zeg! Wow wat een uitzonderlijk bijzonder stukje natuur. Ziet er op de foto's ook wel spannend uit, lijkt namelijk een afgrond aan de rand van het meer. Bizar die strakke afscheiding bij de overgang van het stilstaande water naar het gesteente.
15th October 2016

Pannenkoek
Bij jou geld dus ook niet de eerste mislukt altijd, Uiteindelijk blijft de smaak het belangrijkste!
14th October 2016

Wauw!
Wauw Colin! Echt super vet zo om te lezen. Zoveel spontane dingen om te doen en een relaxt schoolleventje. Terwijl je hw zit te maken, heerlijk genieten van de omgeving. Enne ben je nou te slim voor de klas dat je geen groepsles meer hebt? ? Ik ben jaloers. Veel plezier en ik ben benieuwd naar je komende verhalen.
13th October 2016

Restaurant
Bewaar de kaart met goede restaurants maar, misschien ga je nog es terug ??
13th October 2016

Superleuk om te lezen Colin!
Leuke verhalen over Mexico. Nog niet alles gelezen, wel leuk! Groetjes Engelbert
11th October 2016

Gave reis!
Hoi Colin. Ik heb de link naar je blog van papa gehad. Wat een gave reis ben je aan het maken! Geniet ervan! Groetjes van Esther en Henny
From Blog: Dag 9: Palenque
10th October 2016

Avontuur
Dit was met recht een avontuur, zowel de rit als palenque, mooie foto's ook!
From Blog: Dag 9: Palenque
8th October 2016

Genieten
Goed te horen dat je zulke leuke tips van de locals krijgt. Je Spaans zal je dus inmiddels ook wel aardig goed afgaan!
From Blog: Dag 8: ¡Taco's!
4th October 2016

Daktuin
Wat goed dat je de daktuin ook op mag! Je heenreis is echt heel relaxed verlopen moet ik zeggen, hopelijk heb je n fijn gastgezin
4th October 2016

Huiswerk
Thuis maakte je zelden huiswerk en al helemaal niet op het terras bij een café met lokale zelf gemaakte chocomelk!
2nd October 2016

Humor
Heerlijk om zo de met jou kenmerkende humor doorspekte verhalen mee te kunnen leven
30th September 2016

Op naar Mexico
Les deseo un maravilloso viaje, Colin!

Tot: 0.126s; Tpl: 0.004s; cc: 14; qc: 42; dbt: 0.0489s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb