H Bloggers

Select the first letter of the nickname used by the Blogger

heidi benjamin

Comments: 4
Photos: 199
[blogger=309022]

Henrike Dol

Vrijdag 6 Februari vertrek ik voor 5 maanden naar Zuid Afrika, waar ik in Port Alfred ga verblijven. Hier ga ik studeren op een Stenden locatie en doe ik mijn minoren (keuze vakken). Ik ga 1 minor doen tijdens mijn verblijf hier, namelijk Entrepreneurship, Ondernemerschap. Hiervoor gaan we veel theorie leren over ondernemingen en hoe je deze kan verbeteren en zullen we dit ook toepassen in de praktijk en kijken hoe een Zuid Afrikaans bedrijf kan verbeteren. Tijdens de weekenden en de twee weken die we tussendoor vrij zijn ga ik reizen en veel activiteiten ondernemen. Om iedereen op de hoogte te houden en een beetje een beeld te kunnen creeëren hiervan, probeer ik deze blog bij te houden.
View "Henrike" Travel Blog

Comments: 25
Photos: 31
[blogger=305982]

Chris & Helen Jackson

Chris and Helen are going in search of adventure to New Zealand. Traveling the North and South Island in a very small campervan. They are pictured above in a recent trip to Lisbon, indulging their two favourite pastimes when travelling.
View "HellOfaTime" Travel Blog

Helen Prosser

helenlp

Joined : January 16th 2015
Photos: 34
[blogger=305748]

Helen Prosser

Working as a TEFL teacher in Hue, Vietnam, until June 2015. Lucky me!
View "helenlp" Travel Blog

Heidi Martin

HeidiMartin

Joined : January 3rd 2015
[blogger=305020]

Heidi Martin

From January 3rd, life as me, Becca, Lu and Zo changes as we know it. As we leave jobs, families, western comforts for a world that really, is extremely unknown to us, we know that life is going to get that little bit sweeter. This is a little way of keeping up with what we do - if we are ever able to pull ourselves away from our adventures!
View "HeidiMartin" Travel Blog

Harvey Hawkins

Harvtravelblog

Joined : December 28th 2014
Photos: 1
[blogger=304713]

Harvey Hawkins

23 year old on a working holiday in Australia.
View "Harvtravelblog" Travel Blog

Comments: 11
Photos: 138
[blogger=304427]

Chloe Le Berre

Ca y est on part! decollage le 30/12/15 pour le Vietnam et Cambodge. Notre projet est juste esquissé. Le reste se fera sur place. Voici un blog pour nous permettre de vous faire partager quelques moments de ce periple... et que vous ne nous oubliez pas! [lgmap=hiE]
View "hugoandchloe" Travel Blog

Blogs: 2
Comments: 3
[blogger=304194]

View "Harvey Kaye" Travel Blog

Tot: 0.248s; Tpl: 0.007s; cc: 2; qc: 119; dbt: 0.15s; 1; m:apollo w:www (50.28.60.10); sld: 2; ; mem: 6.4mb