Blogs from West, Ecuador, South America - page 8

South America » Ecuador » West » Puerto López July 11th 2013

Well, I have recently left the lovely Ecuadorian fishing town of Puerto Lopez and have plenty of stories to tell about the goings on there… in a nutshell, it’s a small relaxed town dominated by fishing and eco-tourism – tourists largely come to watch the whopping humpback whales. There’s the Machalilla National Park too which is great for all manner of wildlife, just around our house on the edge of town we saw iguanas, stick insects and blue footed booby birds. I was there for two months teaching English through a foundation called Café de Lenguas y Culturaand had a great time with the students, volunteers and the president of Ecuador! As is the travelling life, I had mixed feelings when I arrived in P.Lo - excited about a new challenge but missing everyone from the ... read more
Our school on the beach
The octopus hunter
Paola and Paolo

South America » Ecuador » West » Montañita June 12th 2013

Before we left, I read about a small beach town, off the coast of Ecuador called Montinita. The last words I read about it where: ‘Warning, travelers tend to get stuck here’, after visiting – I now know why. 7 days flew by, and there is nothing really to do, except enjoy the life style! The streets are filled with endless bars, restaurants, souvenir shops and food stalls. The street food is one of the highlights, there are little carts that offer juice, toasted sandwiches and the best bowl of strawberry yoghurt, granola and mix fruits of every kind! Then for dinner, you have the option to wander the streets which are lined with plastic chairs and small cocktail stands which open up offering endless amounts of the classics and some of their own, like Pina ... read more

South America » Ecuador » West » Puerto López June 5th 2013

Iš ryto nusiperku kelias bandeles pusryčiams, pakeliui praeinu pro agentūrą, bet ji dar nedirba. Papusryčiaves vėl einu iki kelionių agentūros, kur pasiimu paliktą kompiuterio pakrovėją. Po to viena prancūzė pasiūlo eiti kartu pasivaikščiot po nacionalinį parką, tad prisijungiu prie jos. Turėjo eiti ir daugiau žmonių su mumis, bet pramiegojo. Trumpa kelionė autobusu, po to 5km pėsčiomis iki muziejaus. Čia pasirodo irgi buvo viena iš senųjų kultūrų gyvenviečių. Bet archeologai labai nedaug čia kasinėjo, tad apie šią gyvenvietę dar žinoma pakankamai nedaug. Aplankę muziejų keliaujam iki vulkaninės kilmės mineralinių vandenų. Prieš lipdami į vandenį ištitemap dumblu, sakoma, kad čia jis labai sveikas. Labai rami ir jauki vieta, nedidelis mineralinio vandens telkinukas, aplink miškai ir bananų plantacijos. Vanduo šiek tiek smirda supuvusiais kiaušiniais, bet maudytis vistiek labai malonu. Va... read more

South America » Ecuador » West » Puerto López June 3rd 2013

Atsikeliu 7 ryto susikraunu daigtus ir ruošiuosi išeiti. Bet nerandi šeimininkės kuriai turiu sumokėti už nakvynę. Tad raktą ir 5 dolerius palieku vienam jau atsikėlusiam gyventojui ir paprašau, kad visk perduotų šeimininkei kai ateis. Ramia sąžine einu iki gatvės kur kiek palaukęs susistabdau autobusą važiuojantį į Puerto Lopez. Atstumas nedidelis, gal tik apie 40 km, bet užtrunku apie valandą kol pasiekių miestelį. Čia iš karto einu į kelionių agentūrą, kur nuriu sužinoti ar dar neišplaukė laiveliai į salą. Jei bus išplaukę, reiks pasilikti daigtus hostelyje ir keliauti į nacionalinį parką. Bet agentūroj darbuotoja kažkam paskambina ir sako, kad liko kaip tik 1vieta. Ekskursijos visai dienai kaina 30 dolerių. Laivelis išplaukia už 20 min. Per tą laiką dar spėju ir papusryčiauti. Pasirodo susirenka 3 turistų grupelės su atsikrais bet vienodais laivais. Nedideli laivukai, apie 20 žmonių... read more

South America » Ecuador » West » Montañita June 2nd 2013

Iš ryto ilgai nelaukęs atsisveikinu su mane taip ilgai priėmusia šeimyna ir išvažuoju į Montanita. Apie šį miestelį girdėjau daug iš visų keliautojų. Tai pati populiariausia vakarėlių vieta visame Ekvadore. Bet ten kur vakarėliai, ten daug turistų, narkotikų ir t.t. ir man visa tai nelabai patinka. Būtent dėl šios priežasties visą savaitgalį praleidau Salinas vietoj Montanitos. Šiandien pirmadienis, tad turėtų būti ramiau. Po poros valandų kelionės pasiekiu miestelį. Iš pirmo žvilgsnio atrodo tikrai nebloga vieta pasilinksminti, be to kaip ir tikėjausi žmonių gerokai mažiau. Nesunkiai randu hostelį už 5 dolerius nakčiai, tad čia ir apsistoju. Montanita taip pat labai gerai inoma vieta tarp banglentininkų, tad paplūdimyje netrūksta banglenčių mokyklų, bei aišku pačių banglentininkų. Miestelyje pilna jaukių barų, bambukinių viešbučių ir apskritai visas miestelis atrodo kaip iš filmų apie t... read more

South America » Ecuador » West » Salinas June 1st 2013

Rytas kaip visada prabėga nepastebimai greitai, taip visada būna kai ilgai miegi. Dieną vėl nuva-iuoju iki pagrindinės gatvės, prasiblaškyti. Ir čia visai kitoks vaizdas nei buvo visą savaitę. Jau privažiavę savaitgalinių turistų, daugiausiai vietinių iš aplinkinių didesnių miestų. Miestas šiandien jau primena kurortą, pliaže bei kavinėse jau nemažai šurmulio. Po pietų namo grįžo Gian Carla. Tai ta pati mergina su kuria buvau susitikęs Guayaquilio autobusų stotyje. Ji grįžo namo savaitgaliui. Su savim atsivežė dvienų mėnesių kačiuką. Čia namuose ir taip jau gyvena vienas katinas ir vienas šuo. Senasis katinas kompanija neapsidžiaugė ir mažajį kačiuką truputį sužalojo. Vsiems atsirado šiek tiek rūpesčių. Vakare nutariam visi eiti į visai netoliese esantį barą. Baras gan originalus, įsikųręs sename mediniame name. Čia savaitgaliais renkasi visi vietiniai, tad netrukus ir mane supažindina.... read more

South America » Ecuador » West » Salinas May 29th 2013

Dienos bėga panašiu, lėtu ritmu, miegu kiek noriu, keliuosi kada noriu. Iki pietų kaip įprasta tinginiaujam, o po pietų pagaliau važiuoju mokintis su banglente. Nuvažiuojam į paplūdimį esantį miesto pakraštuje. Čia nė vieno žmogaus ir poros metrų aukščio bangos. Pirmas dalykas kurį turiu išmokti tai pirmiausia kaip nuplaukti tolyn nuo kranto praneriant pro bangas. Iš pradžių net lišsilaikyti ant lentos sunkoka, bet netrukus apsiprantu. Pavyksta nuplaukti kiek toliau nuo kranto ir netgi pagaunu vieną bagą ! Bet net nespėju pagalvoti kaip čia atsistoti ant tos lentos, kai aš jau krante. Labai greitai pavargstu, o išlipus iš vandens net galva truputį sukasi nuo nardymo po bangomis. Tikrai ne vienos savaitės reikalas išmokti plaukioti banglente, tai sunkiau nei aš tikėjausi. Visų pirma todėl, kad reikia priprasti plaukioti, stiprinti rankas, krūtinės raumenis. Dar įlendu į vandenį, kelis kar... read more

South America » Ecuador » West » Guayaquil May 26th 2013

We had a pretty reasonable timed flight this am – 11.40am which meant we had to organise a 9am transfer to the airport. We were up at 7.30, packed up and had breakie and went and visited my pharmacist Peter for his left over antibiotics as he is heading home and they will expire in a few months. Just in case we need them in the next 6 weeks! :) We had a bit of a sad goodbye with Peter and John who had got up and come downstairs to see us off and say bye! Both of who we had been travelling with for a month now. John is from Melbourne so we will catch up with him for sure when we are all back in Aus which will be good. Our transfer never arrived ... read more

South America » Ecuador » West » Salinas May 26th 2013

Iš ryto tik papusryčiavus namie dingsta elektra. Pasirodo už nedamokėtą 1dolerį šį mėnesį, visiškai išjungė elektrą namie. Šeimyna susiruošia važiuoti į miestą, į elektros tinklus, o aš tuo tarpu pasiimu dviratį ir išvažiuoju pavažinėti po miestą. Salinas miestas įsikūręs tokiame pusiasalyje, tad iš pradžių nuvažiuoju iki pagrindinės gatvės prie vandens. Netrukus privažiuoju karinę zoną, čia jūreivių mokykla. Mokykla įsikūrusi pačiame pusiasalio smaigalyje. Čia taip pat yra kažkoks parkas ar stebėjimo vieta, tad paprašius man leidžia nuvažiuoti iki pačios pusiasalio pabaigos. Nuo įvažavimo vartų iki pusiasalio pabaigos dar apie 3,5km, bet galima važiuoti tik vienu keliuku, prie visų kitų keliukų sėdi apsauga ir civilių nepraleidžia. Pusiasalio pabaigoje statomas nedidelis švyturys, gal ir kavinukė. Labai rami vieta, didelės bangos, uolos. Čia yra ženklas, pažymintis jog galima stebėti ba... read more

South America » Ecuador » West » Montañita April 8th 2013

From Mancora in Peru James and I caught an overnight bus to Cuenca in Ecuador. At first I was a bit apprehensive as a lot of the posts I had read online had talked about the border check points being quite far apart from each other and buses that were meant to be going straight through just kicking you off and leaving you to your own devices. It turned out however that due to certain degrees of corruption and passport theft the two countries have recently come together and at three in the morning we passed through a unified border where we were stamped out of one country and immediately into the next. The only delay in the process was with some of the highly intelligent individuals on my bus having the inability to fill out ... read more

Tot: 0.122s; Tpl: 0.007s; cc: 15; qc: 58; dbt: 0.0579s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb