184 diena. Puerto Lopez.

South America » Ecuador » West » Puerto López
June 3rd 2013
Published: June 3rd 2013

Atsikeliu 7 ryto susikraunu daigtus ir ruošiuosi išeiti. Bet nerandi šeimininkės kuriai turiu sumokėti už nakvynę. Tad raktą ir 5 dolerius palieku vienam jau atsikėlusiam gyventojui ir paprašau, kad visk perduotų šeimininkei kai ateis. Ramia sąžine einu iki gatvės kur kiek palaukęs susistabdau autobusą važiuojantį į Puerto Lopez. Atstumas nedidelis, gal tik apie 40 km, bet užtrunku apie valandą kol pasiekių miestelį. Čia iš karto einu į kelionių agentūrą, kur nuriu sužinoti ar dar neišplaukė laiveliai į salą. Jei bus išplaukę, reiks pasilikti daigtus hostelyje ir keliauti į nacionalinį parką. Bet agentūroj darbuotoja kažkam paskambina ir sako, kad liko kaip tik 1vieta. Ekskursijos visai dienai kaina 30 dolerių. Laivelis išplaukia už 20 min. Per tą laiką dar spėju ir papusryčiauti. Pasirodo susirenka 3 turistų grupelės su atsikrais bet vienodais laivais. Nedideli laivukai, apie 20 žmonių kiekviename, bet galingais varikliais. Iki salos apie 40 km ir banguota jūra iki jos nuplaukiam per kiek daugiau nei valandą. Laivas plaukia net pasišokinėdamas. Saloje įdomiausia 2 paukščių rūšys iš kurių viena gyvena tik šioje saloje ir galapaguose. Porą valandų pavaikštinėjam po salą, stebėdami paukščius. Retieji paukščiai su mėlynom kojom atrodo tikrai įdomiai, be to galima prieiti visai šalia jų. Kita paukščių rūšis atrodo nemažiau įdomiai, paukščių patelės vilioja patinus pūsdamos didžiulus raudonus pagurklius. Apžiūrėję paukščius keliaujam atgal iki laivo. Kai visi sulipam į laivą, ir nuplaukiam gal 30 metrų nuo kranto, prie laivo atplaukia būrelis didžiulių jūrinių vėžlių. Pasirodo jie labai mėgsta arbūzus kuriais kaip tik katik mus pavaišino kapitonas. Tikrai mieli gyvūnas, prieš išplaukiant vienas kaiptik pamojuoja atsisveikindamas. Plaukiam netoli, vos už kelių šimtų metrų sustojam paplaukioti su maskėm. Čia daugybė spalvotų žuvų kurios irgi visai nebijo žmonių, priplaukia visai prie pat. Čia paplaukiojam gerą valandą, suskaičiuoju bent 10 skirtingų rūšių žuvų. Po pasiplaukiojimo su žuvim grįžtam į Puerto Lopez. Ši vieta geriausiai žinoma dėl to, kad čia galima stebėti banginius, būtent šito turo metu, bet deja dar banginių sezonas neprasidėjęs, pirmieji banginiai turėtų pasirodyti po maždaug mėnesio, geriausiu atveju poros savaičių. Šiek tiek apmaudu, kad negaliu pasilikti kiek ilgiau, nes jau turiu lėktuvo bilietus namo. Mieste apeinu visus hostelius ir surandu pigiausią, bet tikrai visai neblogą už 6 dolerius nakčiai. Išsikraudinėdamas kurpinę pasigendu kompiuterio pakrovėjo su adapteriu. Turbūt būsiu palikęs kelionių agentųroj, kur persikraudinėjau kuprinę. Bet agentūra šiandien nebedirba, teks bandyti ryt iš ryto ir labai tikiuosi, kad rasiu viską ten. Ir kaip tyčia išsikrovė fotikas, bet adapterį fotoaparatui pakrauti paskolina viena prancūzė gyvenanti tame pačiame kambaryje. Vakare hostelyje bendrudamas su viena norvege sužinau, kad ji šiandien buvo tokioje pačioje ekskursijoje kaip ir aš, ir jai pavyko pamatyti banginį!! Tai buvo pirmas banginio pastebėjimas šį sezoną.

Tot: 0.059s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.041s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb