183 diena. Montanita.

South America » Ecuador » West » Montañita
June 2nd 2013
Published: June 2nd 2013

Iš ryto ilgai nelaukęs atsisveikinu su mane taip ilgai priėmusia šeimyna ir išvažuoju į Montanita. Apie šį miestelį girdėjau daug iš visų keliautojų. Tai pati populiariausia vakarėlių vieta visame Ekvadore. Bet ten kur vakarėliai, ten daug turistų, narkotikų ir t.t. ir man visa tai nelabai patinka. Būtent dėl šios priežasties visą savaitgalį praleidau Salinas vietoj Montanitos. Šiandien pirmadienis, tad turėtų būti ramiau. Po poros valandų kelionės pasiekiu miestelį. Iš pirmo žvilgsnio atrodo tikrai nebloga vieta pasilinksminti, be to kaip ir tikėjausi žmonių gerokai mažiau. Nesunkiai randu hostelį už 5 dolerius nakčiai, tad čia ir apsistoju. Montanita taip pat labai gerai inoma vieta tarp banglentininkų, tad paplūdimyje netrūksta banglenčių mokyklų, bei aišku pačių banglentininkų. Miestelyje pilna jaukių barų, bambukinių viešbučių ir apskritai visas miestelis atrodo kaip iš filmų apie tropinius kurortus. Visą miestelį nesunkiai galima apeiti per 30 min. Viso labo 2-3 pagrindinės gatvės su barais, čia ir vyksta visas judėjimas. Paplūdimys ilgas ir platus, bangos tikrai atrodo idealios banglentėms. Pasivaikštau valandėlę paplūdymiu, pasirankioju įdomesnių kriauklyčių, po to nueinu an netoliese esančios kalvos. Iš čia puikus vaizdas į vandenyną, bei aplinkinius pliažus, tikai super vietelė. Pasigrožėjęs vaizdais grįžtu į hostelį, pasiimu rankšluostį ir keliauju išsimaudyti. Paplūdimyje daugiau žmonių nei mieste, bet ir tai tik prie pagrindinių turistinių gatvelių. Čia prisijungiu prie kompanijos žaidžiančios tinklinį. Pažaidęs grįžtu į hostelį ir persirengęs einu ieškoti vakarienės. Už 2 dolerius nusiperku gigantišką burgerį, po to dar už dolerį desertui tortuką. Kepyklėlėj sutinku amerikiečių porelę su kurias po to valandėlę pavaikštom po miestelį. Po to grįžtu į hostelį. Čia pagaliau sutinku vietinių gyventojų kurie atrodo visai draugiški. Dauguma čia atvažiavę prabūna bent savaitę, o kaikurie ir kelis mėnesius. Miestelis ir šiaip pilnas hipių kurie duonai ir aišku gėrimams čia užsidirba pardavinėdamis rankdarbius, grodami gatvėse ar žongliruodami. Vakarą praleidžiam bendraudami, o visai vėlai einam į vieną iš nedaugelio šiandien veikiančių barų. Visi tik ir pasakoja kiek čia daug žmonių buvo savaitgalį ir kokie pašėlę tūsai čia vyko. Bet aš nesigailiu, puikiai įsivaizduoju šią vietą pilną žmonių, bet visai gerai aš čia jaučiuosi dabar. Vakarėlyje ilgai neužsibūnu, gal tik iki kokių 2 nakties ir einu miegot. Ryt noriu anksčiau atsikelti ir aplankyti vieną netoli esančią salą arba nacionalinį parką.

Tot: 0.08s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 28; dbt: 0.0584s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb