Blogs from Miami, Florida, United States, North America - page 45

North America » United States » Florida » Miami January 3rd 2005

Thank you guys for one hell of a goodbye in South Beach. I'll miss you for sure!! Nate Dawg is the funniest man alive. ... read more
NYE2
NYE3
NYE4

North America » United States » Florida » Miami June 30th 2004

en die blies dit verhaaltje uit!!! Het is vandaag alweer de fadsense_leader##
North America » United States » Florida » Miami June 21st 2004

Hallo allemaal,   Even kort want heb geen verhaal op laptop voorbereid! :-( Vandaag vertrokken richting Key West, leuke trip, en Lud heeft wederom VEEL foto's gemaakt. Aangekomen, gegeten (half lunch/diner), catamarantoch gemaakt op golf van Mexico, gelopen, gedronken (Lud) en geslapen. Vervolgens ontbeten, en weer terug richting Miami. Op parkeerplaats kwam ik er nog achter dat we gewoon in een V6 rijden!!!! (even tussenhaakjes: je mag hier niet zo hard in de US, maar WEL weer rechts inhalen. Dat maakt VEEL goed).   Groetjes, Jut en Jul (zijn we achter gekomen dat dat zo is :-) )... read more
Oh, wat zijn we blij met onze laptop!!!
Mooie eilandjes onderweg
Bruggetje hier, bruggetje daar

North America » United States » Florida » Miami June 20th 2004

Hallo allemaal, Even een KLEINE update... Vandaag zondag bleek ons vaste internetcafe dicht. Echt stom. Lud ligt al vanaf 21:00 in bed. De Amaretto's en het slaap tekort hebben hun tol geeist. :-) Ik stond nog vrij strak :) dus ben maar de internet PC's in de lobby van het hotel gaan uitproberen. In 1 woord: CRISIS... Ik kan helemaal niks. Alle kleuren zijn verkeerd, geen windows, en al helemaal geen mogelijkheid tot het uploaden van foto's... Balen, want op de laptop staan alweer de verslagen van gisteren en vandaag klaar + de nodige foto's. Morgenochtend verlaten we Miami en vertrekken we richting Key West. Hopenlijk dat we daar makkelijker een draadloze verbinding via de laptop kunnen opbouwen. Tot zover Miami... groetjes, Ramon PS Nu zet de 'band' van de bar hier achter mij het liedje ... read more

Hallo allemaal, Het blijft toch wel een hele opgave dat ontbijt tot maximaal 10:00. Ludmilla heeft er geen enkele moeite mee, maar ik moet het toch elke keer met het nodige slaaptekort bekopen. Gisteravond in de hotel bar gewoon nog een koetje gescoord. Haha, wat zeg je daar van! En dat voor slechts 8 dollar ofzo! :) Vandaag dus (voorlopig) de laatste dag Miami. Morgen gaan we voor een overnachting richting Key West. Dat is een eilandengroep ten zuiden van Florida verbonden door 42 bruggen. De laatste van deze eilanden (=keys) is de meest westelijke en dus Key West. Ik noem het het Volenddam van Florida. Gewoon gevoeltje. (alleen zonder palingsound, HELAAS). Eergisteren avond waren we alsnog met de auto naar Aventura Mall geweest (winkelcentrum) en dus ben ik nu wat geruster dat de auto er ... read more

North America » United States » Florida » Miami June 19th 2004

Hoi hoi, Nu mag ik eindelijk een keer van Ramon :) misschien toch wat vertrouwen opgebouwd na 3 dagen (al) :) Maar okay.. Vandaag ging de wekker best vroeg.. een tour met de bus door Miami gedaan en daarna met de boot door Biscane Bay geweest. De buurt van de rijke lui, die alleen per boot te bereiken is. O.a. het huis van Dr. Phil (die flikker… wat een huis) en het huis van Julio Eglesias en het huis dat van Vanila Ice is geweest gezien.. Dat huis is gekocht van alleen het geld dat ie verdient heeft aan Ice Ice baby.. schandalig gewoon. Ramon voelde zich gelijk op zijn plekje… in de bus met al die toeristen.. ik had een pest bui :) niets voor mij.. ik haat dat… en die onduidelijk taal van de ... read more
Beetje melig
Oordeel zelf maar :-)
Vanaf de boot

North America » United States » Florida » Miami June 18th 2004

Eerst even dit: Weet je wat geen gein is: Voor de lol een beetje zonnebrand bij Lud op haar arm spuiten ofzo. Immers, dan krijg je onherstelbaar kleur verschil! :) Maar goed, 08:45 wakker. Wel een beetje vroeg hoor. We gingen pas om 02:00 slapen. Wel gunstig voor het ontbijt (tot maximaal 10:00). Daarna naar het zwembad gegaan en een beetje bijgeslapen (ik althans). Heb me bedacht om aan het eind van de middag naar Aventura Mall te gaan (winkelcentrum met 800 winkels ofzo) en daar een beetje rond te kijken en te eten. Met de bus is het slechts 1.25 dollar en dus gaan we waarschijnlijk de auto WEER niet gebruiken. Vraag me inmiddels af OF dat ding nog wel in de garage staat. Al sinds aankomt niet meer gezien. In ieder geval vond Lud ... read more
En er moeten ook verslagen geschreven worden!
Het hotel!

Tot: 0.146s; Tpl: 0.006s; cc: 8; qc: 68; dbt: 0.0496s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb