Bayside + Boottochtje


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Florida » Miami
June 19th 2004
Published: June 19th 2004
Edit Blog Post

Hoi hoi,
Nu mag ik eindelijk een keer van Ramon 😊 misschien toch wat vertrouwen opgebouwd na 3 dagen (al) 😊
Maar okay..
Vandaag ging de wekker best vroeg.. een tour met de bus door Miami gedaan en daarna met de boot door Biscane Bay geweest. De buurt van de rijke lui, die alleen per boot te bereiken is. O.a. het huis van Dr. Phil (die flikker… wat een huis) en het huis van Julio Eglesias en het huis dat van Vanila Ice is geweest gezien.. Dat huis is gekocht van alleen het geld dat ie verdient heeft aan Ice Ice baby.. schandalig gewoon.
Ramon voelde zich gelijk op zijn plekje… in de bus met al die toeristen.. ik had een pest bui 😊 niets voor mij.. ik haat dat… en die onduidelijk taal van de chauffeur, door een oude microfoon maakte het alleen maar erger. Maar al gauw ging mijn aandacht naar de mooie omgeving de snelweg alleen al.. al die grote wegen.. bruggen eigenlijk kris kras door elkaar heen… prachtig. Toen kregen we al een voorproefje van de huizen en boten die we zouden zien met de boottocht.. prachtige yachten.. niet normaal.
Over de huizen valt niet veel te
Beetje meligBeetje meligBeetje melig

Zie op de achtergrond het hardrock cafe van Miami!
vertellen de foto’s kunnen je dat veel duidelijk maken.. enne.. zoals sommige weten moet je Ludje geen fototoestel in d’er handen geven.. gelukkig heeft niemand Ramon gewaarschuwt 😊 dus foto’s zat 😊
Om half 3 waren we klaar met de boottocht.. daarna hadden we nog een uurtje tot onze beschikking in het winkelcentrum Bay Side.. toen weer terug met de bus naar ons hotel.. bekaf waren we…dus kregen we gekibbel… 😊 maar ook dat was lachen. Terug in het hotel, nou ja.. bijna in het hotel, ik ging de trap op en Ramon herinnerde me eraan dat ik wilde internetten..  gingen we eerst effe Internetten… oh ja.. COR nee ik ben niet aangekomen (denk ik, hoop ik) 😊 en als dat wel zo is… is het jouw schuld 😊 Ramon en ik hebben al theorieën besproken over portable weegschalen… daar moet wel markt voor zijn 😊 maar we zijn er nog niet helemaal uit hoe en wat 😊 Maar okay terug in het hotel.. moest ik nog mijn agressie kwijt… Ramon is namelijk erg gefrustreerd 😊 (ik lees elke keer het stuk voor aan hem {hij vraagt precies nu wat ik schrijf.. ik schiet in de lach.. hij zegt: “ik vertrouw je niet.. je bent zo stil opeens”….. oeps 😊)… nu lees ik het dus effe niet voor hé… 😊 hopelijk lukt het me om dit op internet te plaatsen…. We weten het gauw genoeg 😊 Maar okay.. hij is dus erg gefrustreerd de laatste tijd 😊 hij moet het dus wel op een manier het afreageren…. Probeert het dus op mij.. ik hou me in.. ik wil het hem niet nog moeilijker maken… maar af en toe is de maat vol…..  terug in het hotel ga ik in eerste instantie op het balkon staan… afkoelen toen… ging ik douchen… Gelukkig kon hij niet horen wat ik allemaal gezegd heb…. Ik heb hem effe uitgescholden… ik moest ook effe mijn agressie kwijt… 😊 toen ik de douche uit kwam was alles weer koek en ei 😊 Het is wel een schatje…. Niet verder vertellen hoor 😊
Ik heb vanavond nog een telefoon gesprek gehouden… Ramon heeft ervaren hoe Ludje kan SMILEN 😊 het is me al eerder vertelt…. Maar toen Ramon me zei: “WAUW.. jouw smile toen hij opnam” 😊 Ik wist niet waar ik mijn gezicht moest doen… 😊 toen maar mijn smoel in mijn kussen gedaan voor de eerste paar minuten 😊 achja.. je moet toch wat 😊
Het e.e.a. staat ook op film 😊 ter verdediging van mezelf… we moeten maar eens een bbq organiseren bij R thuis… kunnen we gelijk de film bekijken… wat een etter die gozer.. 😉
Maar okay… zoals je ziet hebben wij het reuze naar onze zin… Miami echt om te zien…echt om te beleven… wish me luck 😉 see u soon…
Liefs,
Lud en Ramon 😊
Yoho ,

Hier even een korte reactie van Ramon: Opzich klopt het verhaal in grote lijnen… In grote lijnen dan. 😊
Het gaat ongeveer over 200 foto’s die weggeschoten zijn 😊, en die frustratie ligt niet bij mij maar bij Ludmilla zelf. Het is balen als je keer op keer verbaal afgetroefd wordt en met je mond vol tanden staat. We begrijpen je Lud!
Maar goed genoeg gebazeld want het is etens tijd! Morgen nog 1 dagje Miami en dan op weg naar Key West.
Laterrrr,
Ramon


Additional photos below
Photos: 12, Displayed: 12


Advertisement

Leuk huisjeLeuk huisje
Leuk huisje

Wij wilden ook nog een vakantie verblijfje er bij nemen, maar helaas kon je niet pinnen....
Koetje!!!Koetje!!!
Koetje!!!

Okay okay party people of Miami... Ik kijk omheen en zie alleen maar gezellig mensen!!! HeeeeHoooo... EtcEtc.


Tot: 0.08s; Tpl: 0.018s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0279s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb