Crisis in de lobby


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Florida » Miami
June 20th 2004
Published: June 20th 2004
Edit Blog Post

Hallo allemaal,
Even een KLEINE update... Vandaag zondag bleek ons vaste internetcafe dicht. Echt stom.
Lud ligt al vanaf 21:00 in bed. De Amaretto's en het slaap tekort hebben hun tol geeist. :-) Ik stond nog vrij strak 😊 dus ben maar de internet PC's in de lobby van het hotel gaan uitproberen.
In 1 woord: CRISIS... Ik kan helemaal niks. Alle kleuren zijn verkeerd, geen windows, en al helemaal geen mogelijkheid tot het uploaden van foto's...
Balen, want op de laptop staan alweer de verslagen van gisteren en vandaag klaar + de nodige foto's.
Morgenochtend verlaten we Miami en vertrekken we richting Key West. Hopenlijk dat we daar makkelijker een draadloze verbinding via de laptop kunnen opbouwen.
Tot zover Miami...
groetjes,
Ramon
PS Nu zet de 'band' van de bar hier achter mij het liedje van de film 'Kill Bill' in??? Althans het lijkt er op. Appart. BANG BANG :-)
PS2 En nu ik hier weer aan denk: we zijn nog niet naar de Bios geweest hier. Willen we wel doen. Dat is natuurlijk de ULTIEME sneak preview :-)

Advertisement



21st June 2004

vakantie
Ha die Ramon, Leuk om te lezen wat je allemaal doet! Krijg zo wel zin in mijn eigen vakantie! Groeten, Wouter.
21st June 2004

Vakantie
Ja kan me voorstellen Wouter! Moeten jullie ook doen! Er zijn vast wel internetcafe's in Brazilie... Even inschrijven op www.travelblog.org !!! Groetjes!!!
21st June 2004

Onkunde
Het betreurt me te lezen dat je niets kunt Ramon maar het is slechts een bevestiging wat ik reeds lang vermoedde. Doe de groeten aan mijn maatjes van de 10th street thugs. Zie ook: http://www.dc.state.fl.us/pub/gangs/fl.html Peace out whitey!

Tot: 0.082s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 30; dbt: 0.035s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb