Laatste dag Miami. (voor nu)


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Florida » Miami
June 20th 2004
Published: June 20th 2004
Edit Blog Post

ZwembadZwembadZwembad

Die douche bij het zwembad is ideaal, en vooral HEEL verkoelend!
Hallo allemaal,
Het blijft toch wel een hele opgave dat ontbijt tot maximaal 10:00. Ludmilla heeft er geen enkele moeite mee, maar ik moet het toch elke keer met het nodige slaaptekort bekopen.
Gisteravond in de hotel bar gewoon nog een koetje gescoord. Haha, wat zeg je daar van! En dat voor slechts 8 dollar ofzo! 😊
Vandaag dus (voorlopig) de laatste dag Miami. Morgen gaan we voor een overnachting richting Key West. Dat is een eilandengroep ten zuiden van Florida verbonden door 42 bruggen. De laatste van deze eilanden (=keys) is de meest westelijke en dus Key West. Ik noem het het Volenddam van Florida. Gewoon gevoeltje. (alleen zonder palingsound, HELAAS).
Eergisteren avond waren we alsnog met de auto naar Aventura Mall geweest (winkelcentrum) en dus ben ik nu wat geruster dat de auto er nog staat en dat je inderdaad niet je sleutel meekrijgt. Die bewaren die gasten voor je.
Ook ging het hele stoplichten verhaal een stuk soepeler dus wat mij betreft zijn we helemaal klaar voor de eerste grote trip morgen.
Vandaag nog een relaxed dagje bij het zwembad. Ik zit dit nu weer op mijn laptopje te tikken terwijl Lud het druk heeft.
Oja, even een situatie schets vanmorgen bij het ontbijt:
Ludmilla was even fruit halen ofzo en ik had een thee gevraagd aan een van de bediendes. Toen Lud terugkwam had ik die thee nog steeds niet en ik vroeg het opnieuw.
“Vanaf nu niks meer aan die k*ttek*p vragen!”, vlamde ze. Ik mag haar al niet vanaf het begin, en ik laat haar dat nog wel weten ook!!!
Mijn glimlachje als reactie op dit ‘grapje’werd niet door Lud beantwoord. Haar ogen schoten vuur.
Ik ben blij dat we hier nog slechts 1 dag zijn. Wat bedoelde ze met die opmerking? Blijft het bij woorden of gaat ze haar echt wat aan doen? Wordt dit een ‘cat fight’? Speelt haar Italiaanse achergrond een versterkende rol? Gaat het lieve serveerstertje nu een paardekop in haar bed vinden? Zit Lud nu bij het volgende ontbijt met een sigaar in haar hand en een kat op schoot?
Ik vraag me paniekerig af of ik moet ingrijpen. Moet ik de serveerster waarchuwen? Moet ik instanties gaan inlichten?
Ik maak me zorgen……………………..

Gr,
Ramon


Advertisement



22nd June 2004

soap
Geweldig, het lijkt wel een soap! :-)

Tot: 0.344s; Tpl: 0.02s; cc: 9; qc: 70; dbt: 0.0758s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb