Zwembad


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Florida » Miami
June 18th 2004
Published: June 18th 2004
Edit Blog Post

Eerst even dit: Weet je wat geen gein is: Voor de lol een beetje zonnebrand bij Lud op haar arm spuiten ofzo. Immers, dan krijg je onherstelbaar kleur verschil! 😊
Maar goed, 08:45 wakker. Wel een beetje vroeg hoor. We gingen pas om 02:00 slapen. Wel gunstig voor het ontbijt (tot maximaal 10:00). Daarna naar het zwembad gegaan en een beetje bijgeslapen (ik althans).
Heb me bedacht om aan het eind van de middag naar Aventura Mall te gaan (winkelcentrum met 800 winkels ofzo) en daar een beetje rond te kijken en te eten. Met de bus is het slechts 1.25 dollar en dus gaan we waarschijnlijk de auto WEER niet gebruiken. Vraag me inmiddels af OF dat ding nog wel in de garage staat. Al sinds aankomt niet meer gezien.
In ieder geval vond Lud het ook een leuk idee en dus wordt het vanavond aventura mall!
Ook voor het eerst de welkomst envelope van Stephanie doorgekeken  en wat blijkt: je kan ook de stadstour los boeken eventueel inclusief boottochtje door Biscayne bay. Heb vanmiddag het nummer gebeld (eventueel willen we morgen gaan) en kreeg opeens weer de voicemail van Stephanie. Benieuwd of ze straks nog teruggebeld heeft.
Mijn idee nu is om een CD te branden (heb er maar twee meegenomen) van deze teksten en alle foto’s tot nu en dan via de internetwinkel die te uploaden… Ik ben benieuwd….
Groetjes,

Ramon en Ludmilla


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.252s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 67; dbt: 0.0513s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb