Ocean Drive

North America » United States » Florida » Miami
June 17th 2004
Published: June 17th 2004

Helaas was het in het internetcafé dus NIET mogelijk om de foto’s te uploaden. Balen.
’s Avonds zijn we met de bus Collins Avenue naar beneden gereden, uitgestapt bij Lincoln street en zo verder gelopen richting Ocean Drive. The place to be voor alle stoere mannen en vrouwen.
Dat we het recht hadden daar te lopen bleek wel nadat we quasie nonchalant 😊 foto’s hadden laten nemen met drie tijger pythons rond onze nek. Ludmilla wilde gelijk een foto met die beesten, en daarna, voordat ik erg in had, had ik ze ook om m’n nek hangen. Dat dat slechts 20 dollar kostte mocht de pret niet drukken (en nog een vette deal ook: normaal was het 20 dollar per foto, maar omdat we nu zelf de foto namen mochten we voor 2x10,-)
Verder hebben we HEEL veel en HEEL lekker gegeten. In eerste instantie waren we van plan om helemaal vanaf Ocean Drive naar 31th street te lopen, maar ‘omstandigen’ deden ons anders besluiten. 😊 De busreis verliep voorspoedig…..

En veel lachen, heel veel lachenEn veel lachen, heel veel lachen
En veel lachen, heel veel lachen

(beetje rood trouwens)

Tot: 0.052s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 22; dbt: 0.0135s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1015.1kb