Blogs from Principality of Asturias, Spain, Europe - page 2

Europe » Spain » Principality of Asturias September 14th 2011

Matkustin junalla Leonista Gijoniin. Eraan tunnelin jalkeen maisema muuttui taysin: kuivasta ja keltaisesta sumuiseksi ja vihreaksi. Gijonissa piti vaihtaa sortsit farkkuihin ja ottaa takki esiin. Taman seudun erikoisuus on siideri, jota viela kaadetaan lasiin korkealta.... read more
DSCI0220
DSCI0222
DSCI0225

Europe » Spain » Principality of Asturias August 18th 2010

Kamp u Oturu nam se bas dopao, mozda zato sto smo ga platili samo po 5,5e, a mozda sto su vlasnici neki ok mladi ljudi pa su ga napravili sam nekom atmosferom. I plan bio da ceo dan odmaramo, ali najbliza prodavnica je bila na 5km odatle, tako da smo opet naprvili setnju cisto da ostanemo u formi. Sutradan, sve ponovo novih 30km, prolazimo dugacke pescane plaze koje su pune srfera, ali talasi su i dalje mali tako da su zadovoljni samo oni koji su dosli da uce. U ovde je i dalje hladno, pogotovo preko noci, vec sam se uzeleo onih vrucina sa pocetka puta. U jenom trenutku, negde oko polovine predjenog puta polako se odvajemood okeana i krecemo juznije u planane, tako da je bilo prilicno tesko odrzati taj ritam i ici uzbrdo. Tu ... read more
Photo 3
Rostilj
Odmoriste za hodocasnike

Europe » Spain » Principality of Asturias August 7th 2010

Kupujemo pasose hodocasnika u katedrali i krecemo puni elana, kroz brda i doline, stizemo do prvog manastira, pa do drugog i to sve kroz predele koji podrsecaju na sumadiju, puteljci kroz domacinstava gde se malo sluzimo vocem i uzeli smo jedan luk malo da zacinimo rucak, ali entuzijazam pocinje polako da splasnjava, iako nam prija promena , malo planinarenja posle monotonije razgledanja gradova i stopiranja, ali posle prve etape (30km) u selu Grado gde smo dobili i prvi pecat u pasosu, bilo nam je jasno da ne zelimo tako da provedemo narednih 12 dana koliko nam treba do Santiaga. Jedino resenje je da krenemo u pravcu mora i da nastavimo prvim put sto ce se ispostaviti kao odlicna odluka. Prvo se smestamo u selu Gradu i najzad smo osusili ves koji je pomalo vec dobio cudan ... read more
Skoljka-putokaz
Picim
Picture 066

Europe » Spain » Principality of Asturias » Oviedo August 7th 2010

Odluka o ostanak u Santanderu jos jedan dan ispostavila se kao najveca greska, iako je dan poceo vrlo dobro. Slucajno setajuci oko naseg kampa naisli smo na litice i pasnjake koji podsecaju na obalu Irske prema Atlantiku. Prvo nailazimo na svetionik odakle vidimo sa desne strane grad a levo surovi strmek i jednu pecinicu do koje kasnije idemo. Malo feeclimbinga a unutra raste neka cudna paprat koja raste tu u tom mraku a sija kao u filmu avatar. Dalje nailzaimo na Djavolji most, tacnije jedna ogromna rupa koju je voda izdubila, cija se velicna vidi tek kad se covek popne na nju. Posle jos malo setamo po gradu a kisa polako pocinje a nas sav ves napolju u kampu. Celu noc je padala kisa, cak nam je I sator malo popustio i ujutru krecemo sa punim ... read more
Neuspesno susenje

Europe » Spain » Principality of Asturias August 7th 2010

Ovde vec ima mnogo vise hodocasnika i to nas raduje jer nismo bas imali neki socijalni zivot. Ali ovi su u glavnom spanci koji bas ne zanju ni rec engleskog. Ali sve jedno, mi smo se uortacili sa nekim propalicama, totalnim raspadima, s kojima smo se nakako sporazumevali, ili bar mislim da jesmo, poklonise nam stap i pozvase nas kod njih u komunu neku gajbu u koju su provalili pre 5 godina. Ali posto je to 40 km van naseg puta ne verujem da cemo svracati. Posto je kasno nalazimo opet neku plazu i uzivamo tu u potpunoj samoci i zvuku talas koji se razbijaju o 100m viskoe klifove. Zbog velikih talasa i puno stena nismo se nesto kupali samo je Dusan ulateo na 1min cisto da ga zelja mine. Sa suncem i mi zalazimo u ... read more
Picture 085
Picture 088
Picture 093

Europe » Spain » Principality of Asturias August 7th 2010

Krecemo i uz asvaltni put koji lici na one po kojima se vozi Tour de France , a i prolazi pored nas puno biciklista u punoj opremi. Ljudi koje srecemo nam se uvek javljaju i zele nam lep put sto je ovde obicaj kad vidis hodocasnika. Stizemo uvece u Cudillero, zurimo da nam se ne zatvori turist info, da bi dobili novi pecat i mapu. Ovaj gradic je romanticno turisticko mesto, u gornjem delu kao i svako drugo, ali se na more spusta jedan vijugav put sav u resorancicima prepunih ljudi. Posto smo smrdljivi i sve nas boliodmah nalazimo stenovitu plazu i dizemo sator. Cele noci se plasimo da nas ne pojed plima, talasi su ovde veliki iako nedovoljni za surfovanje a razocaranih surfera na sve strane. Opet je padal kisa i ovog puta malo vise ... read more
Kafance
Usce
Cudillero

Europe » Spain » Principality of Asturias March 11th 2010

The mountain range of Picos de Europa with its pointed peaks served once as the first land mark of Europe for sailors crossing the Atlantic Ocean from America. Now this "Little Switzerland" serves in the first place hikers exploring its rugged summits, green plains, lush valleys, deep gorges and dashing lakes. Lakes and Gorges This national park has something for most nature lovers. Those who like easy walks along lake shores and wide plains accompanied with great mountain views enjoy the west massif in Asturias, most of all the Covadonga lake district. One of the most famous Picos routes runs on the edge of Cares gorge, which separates the west massif from the central massif. The Cares riv... read more
Gorge of Cares river
Naranjo de Bulnes
Canal del Empudo

Europe » Spain » Principality of Asturias » Oviedo December 24th 2009

Ron has been reading Ghost Train to the Eastern Star aloud to me in bed, and I blame Paul Theroux for that all-night train ride from Barcelona to Oviedo, I really do. I lay lonely and claustrophobic in my bottom bunk, which was a bit like a coffin without the amenities. As the old train rattled its way north, my poor bones jiggled from side to side, and my head did that bobble-headed thing you used to see dolls do in the rear window of cars. To top it off, we almost missed our station and hopped off in such an all-fire rush I left behind my Parisian cheese knife and my precious jar of Dutch bee pollen. So I’m taking Paul with a grain of salt, when he says: “Luxury is the death of observation.” ... read more
Lynn and Pepe's house
fearless
Asturias in the snow

Europe » Spain » Principality of Asturias » Oviedo June 20th 2009

I arrived back in Oviedo last week for the final 17 days of my year abroad, and somehow, 11 of them have already disappeared! Time has mainly been taken up with revision and exams, and Oviedo, in its inimitable style, has provided us with mostly grey days, although it is just proving me wrong at this moment by bringing out the sunshine. I have my three final exams next week, and then it is all over. There's a lot to do apart from revision, not least cleaning the flat and packing up or getting rid of all our possessions. It does feel a bit like deja-vu, as I was doing exactly that in Perpignan six months ago (Six months? already?!), but this time, there is nowhere else to go to, no new country to live in. ... read more
Rosy, erm, making ears with party hats
21 again! (but it's true!)
That candle-blowing-out moment

Europe » Spain » Principality of Asturias » Covadonga June 7th 2009

We are on yet another holiday! This time we are on a 4 day mini break in Green Spain. Green Spain, as the name suggests, is the bit of Spain that is very green. It is on the northern coast and it does not really look like Spain at all! We are currently staying in Hotel Posada del Valle which is on organic farm in the mountains. The view from the window are lovely. We drove here in our hire car which is a Citroen C2. I know we booked a 3dr economy car but still! I have never seen a car with such a small boot. And we thought the boot of the Toyota Corolla we had in Australia was on the small side. It was huge compared to this. It is just as well ... read more
Our Hotel
Wild flowers
Picos de Europa national park

Tot: 0.126s; Tpl: 0.006s; cc: 10; qc: 77; dbt: 0.0612s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb