Cudillero

Europe » Spain » Principality of Asturias
August 7th 2010
Published: August 7th 2010

Krecemo i uz asvaltni put koji lici na one po kojima se vozi Tour de France , a i prolazi pored nas puno biciklista u punoj opremi. Ljudi koje srecemo nam se uvek javljaju i zele nam lep put sto je ovde obicaj kad vidis hodocasnika. Stizemo uvece u Cudillero, zurimo da nam se ne zatvori turist info, da bi dobili novi pecat i mapu. Ovaj gradic je romanticno turisticko mesto, u gornjem delu kao i svako drugo, ali se na more spusta jedan vijugav put sav u resorancicima prepunih ljudi. Posto smo smrdljivi i sve nas boliodmah nalazimo stenovitu plazu i dizemo sator. Cele noci se plasimo da nas ne pojed plima, talasi su ovde veliki iako nedovoljni za surfovanje a razocaranih surfera na sve strane. Opet je padal kisa i ovog puta malo vise nakvasila unutra, tek da odrzi trend koji nas plasi.

Tot: 0.091s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0562s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb