DuxDexTheBrothers

Europe » Spain » Andalusia » Granada September 21st 2010

Prvi put smo ustopirali kamione, ja u jednom, a Dusan u drugom, i pricamo preko radija, posto nam vozaci ne znaju engleski. Iako su spori pa je put od 260km trajao preko 3h, voziti se kamionom bilo je jako zanimljivo. Ceo put je padal kisasto je cudo za ovo doba godine, ali kako smo stigli u Granadu, sunce nas je ogrejalo, a kisa je samo rashladila tako da smo se prvu noc u parku prilicno smrzli. Malo smo se opustili po pitanju spavanja, jer sad trazimo mesta od kakvih smo se na pocetku klonili i ovde spavamo u drustvu ostalih klosara koji su se tu razgacili, pobacali duseke naokolo. Grad nas je na prvu loptu kupio i verovatno je najlepsi na celom putovanju. U rupi je, okruzen pklaninamo, cak je blizu i najveca planina Spanije poznati ... read more

Europe » Spain » Andalusia » Seville September 21st 2010

Posle samo 30tak sekundi staje nam Spanac koji kaze da ide samo do Seville a to je 140km i bas tamo gde smo krenuli. Ovde nas je opet po treci put ispalio couchsurfing i uopste mi nije jasno, jer svi ljudi oko nas nalaze domacine bez propblema. Iako sam frustriran probacemo jos jedanput u Madridu pa valjda cemo biti bolje srece sa velikim gradom... U Sevilji nas docekuje 40*c i to nas je zakucalo za mesto gde smo izasli iz kolai tu pored reka provodimo manje-vise ceo dan. Samo smo u jednom trenutku smogli snage da malo procunjamo centrom. Velika promena u turistima, bogati matorci sa fotoaparatima u rukama se vozikaju naokolo u konjskim kolima. Ceo grad je u fazonu flamenka, reklame svuda, pogotovu sto je neki festivl u toku, za koji karte kostaju 15e pa ... read more

Europe » Portugal » Algarve » Albufeira September 14th 2010

Stop nas je dogurao do pola puta, a onda smo uhvatili bus zato sto smo zurili da gledamo tekmu sa Turcima. Al dobro sad... Mesto se zove Albufeira i to je centar portugalskog turizma, ili Portugalska Ibiza ako hocete. Stvarno je guzva, mozda zato sto je subota, ali ljudi stoje ispred klubova jer nema mesta. Sve je prilagodjeno englezima, koji su ovde zastupljeni sa 95%, svuda utakmice premier lige, pinte piva pijane budale, i uzasno ruzne i debele devojke. Jedina dobra stvar sto su nam doneli ti englezi jeste dobra muzika, pa je to bilo nesto u cemu znamo da uzivamo. Ovde smo sa ovim rancima izgleda zalutali jer svi upiru prstom u nas i cuskaju se kad nas vide. Malo pre nego sto mi se smucilo od te atmosfere odlazimo u potragu za smestajem, i ... read more
Italiani

Europe » Portugal » Algarve » Lagos September 11th 2010

Iako je ovde vec toplije, preskacemo kupanje u okeanu. Jurimo stop i staje nam neki super lik, biznismen, koji posle skuplja jos dve nemice, puna kola backpackera. Nagurasmo se nekako, a on hoce da nas vozi gde god hocemo posto ne zuri a mi se odlucismo za Lagos. Ovo je vec veci turisticki centar, stranaca ko pleve, restorani i morska atmosfera. Nalazimo jeftin kamp i ostajemo dve noci. Odlazimo da ohvatimo zalazakna rtu, sa pogledom na okolne klifove i jos jednom ostajem nem pred neverovatnim prizorom koji je priroda mastovito izvajala. Plasim se da ce mi posle ovog putovanja pregoreti deo mozga za lepotu i da mi nista vise nece biti lepo. Kao i obicno, opet smo tu bili jedini i bas zalim sve turiste sto placajucifre a ovakve stvari im izmicu ispred nosa. Vecerni izlazak ... read more

Europe » Portugal » Lisboa September 11th 2010

POslednji dan smo malo vise proveli blejuci u hostelu gledajuci TV i igrajuci SPS3. Samo smo prosetali do erie Expa, ja mislim ´96, koji je bio veliko cudo tada. Hale, trzni sentar, fontane, ali najlepse su baste odmah do reke napravljene od biljaka na koje su portugalci nailazili tokom svojih putesestvija pri istrazivanju sveta.Odmah iz Expa se nalazi jedno stvarno veliko cudo, najduzi most u Evropi i stvarno mu se jedva vidi kraj. Sutradan, uzimamo voz do nekog gradica blizu, cisto zato sto Lisabon nema zgodno mesto za stopiranje. Tu se gubimo i tracimo pola dana po gradu, ali od tad sve krece ko po loju. Hvatamo jedan stop, pa cim smo izasli, ni ruku nismo digli staje drugi, pa treci i eto nas u nekom turistickom gradicu. Nema nesto posebno da nam ponudi, centar sa ... read more
Odmor na plazi

Europe » Portugal » Lisboa September 7th 2010

Lisabon je ogroman. Odmah mi se dopao, ima istu tu atmosferu koja me je odusevila u Portu, preljubazne ljude koji i pored toga sto ima puno strnaca kad nas vide, pozdravljaju, sviraju iz kola. Ali obzirom da je ovo glavni i najveci grad ima mnogo vise skarta, na svakih 10min neko ti nudi hasis i kokain, a na savkih 15min naocare i cvece. Klosari spavaju na sve strane slicno kao u Indiji i nemaju nikakve probleme sa policijom. Razgace se tako na glavnom trgu pored fancy restorana gde rucaju milioneri, izvade knjigu pred spavanje i tako. Prvo odlazim u stan kod Inesinog drugog brata koji je vec godinu dana ovde. On zivi u jednom od najlepsih delova Lisabona, stari grad, brdovite male izuvijane ulicice, siroke toliko, da mozes da pipas obe strane rukama. Idem da se ... read more
U muzeju

Europe » Portugal » Northern » Porto September 7th 2010

Stizem vozom u moj omiljeni grad, drago mi je sto sam opet tu. Pozdravljam se sa ostatkom ekipe i cekam Ines, drugaricu koja je bila kod mene u Beogradu par dana. Cim sam je video zakacio mi se neki osmeh, i bujica reci je eruptirala iz dvoja usta dok smo isli ka njenoj kuci. Ispostavilo se da je to vise vila sa ogromnim dvoristem punom raznog tropskog rastinja bazencetom i psom i mackom, prelepa kuca, totalni raj. Takva je i njena soba sa terasom koja je ovog puta bila namenjena za mene. Oboje smo jako umorni ja od oprostajne zurke a ona se oprasta od svog brata koji odlazi u Lisabon, ali ipak izlazimo da malo procunjamo gradom jednim od troja kola koje imaju. Nalazimo se sa njenim drugarom iz Belgije koji se tek doselio u ... read more

Europe » Portugal » Central » Coimbra September 6th 2010

Stizemo u Pombal, mesto sastanka sa ljudima volonterskog kampa. Suplja se ekipa, 14 ljudi iz evrope i sire, i odlazimo u piceriju gde dobro klopamo i tad sam vec bio ubedjen da ce ovo biti pravi oporavak. Vozimo se do mesta gde cemo biti dve nedelje, i sve manje imamo pauza u ragovoru. Vec sutra nas vode na plazu ali voda je suvise hladna i talasi preveliki da bi uopste pokusali nesto vise od brckanja u plicaku. Prvih par dana nismo morali da radimo, a posle ce se pokazati da je u rad koji cemo uraditi vise pro forme. Kao prvo posao nam je besmislen jer smo uzeli jedno mesto na obodu gradica i ocistili ga od korova i granja kao da ne bi poceo pozar, a takvih mesta ima beskonacno. Ali dobro, radimo po 2-3 ... read more

Europe » Portugal » Northern » Porto August 31st 2010

Da, ovaj grad me je odusevio na prvi pogled a posle je nastavio da me odusevljava sve 4 noci koliko smo proveli ovde. Ne znam dal’ mi se vise svidja stari grad koji je na brdu sa koga se spustaju jako uske ulicice na reku gde se nalazi pesacka zona prepuna kafica sa pogledom na visoke mostove, ili mozda to sto ima ogromne pescane plaze sa tropskim barovima. Nocni zivot se ovde desava na ulicama, ispred barova ima toliko ljudi da je ceo centar blokiran, a ljudi jako prijateljski nastrojeni, prilaze, pricaju a cak je neki lik kad nas je video sa rancima prisao i dao na dve flase vina i zelje da se super provedemo u Portugaliji. Mislim da mu se zelja ispunila.. Sad kad bih se zapitao, gde bih pozeleo da zivim, vise ne ... read more

Europe » Portugal » Northern » Porto August 18th 2010

Ujutru smo rano zapalili, ali zbog prazinka nista ne radii doruckujeo suva hleba. Stop nam nije nesto krenuo i tek pole 3 sata staju neki Australijanac i Amerikanka, koji su se upoznali preko neta i sad putuju zajedno. Iako smo na tabli imali Vigo posto su isli cak do Porta odbacise nas svih 350km. Porto je super grad vec na prvi pogled naprvismo par krugova po centu i pravac plaza. Bar na plazi nije skup i tu smo ceo dan. Brazilci rade u svim kaficima praceni dobrim glasom kao party manijaci. Skuplja se tu neka ekipa preko CouchSurfinga neki Nemac ( verovatno najludji covek kog sam upoznao) i jedna lokalna devojka. Nemac je pre oko godinu dana krenuo na putovanje bajsem iz nemacke do vijetnama ali preko cele evrope. Prvo je bio 8 meseci u Amsterdamu ... read more
Plaza
Ekipa
Porto nocu

Tot: 0.17s; Tpl: 0.006s; cc: 12; qc: 87; dbt: 0.1258s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb