Blogs from Sardinia, Italy, Europe - page 4

Europe » Italy » Sardinia July 7th 2014

Cruising the Mediterranean today, I slept in and ordered a room service continental breakfast to enjoy on the deck. I was overwhelemed by the sheer number of things to do at any given time, and maybe jet lag or maybe just on overload, I opted instead for some quiet time at Spice H2O pool. There were lots of families with children back there, Nickelodean movies playing on the big screen almost all day. Perhaps a little too much time elapsed between arriving and putting on my sunscreen, as I ended the session with a slight sunburn around the edges. My afternoon plan was the spa for a Musclease wrap, but because of the burn, the therapist recommended a milk bath wrap instead. It was done on the float table, which cocoons you in water, leaving you ... read more
Bandstand near Main Pool and waterslides
Gorgeous sunsets
Intense sunset

Europe » Italy » Sardinia » Golfo Aranci May 15th 2014

Geo: 41.0038, 9.61676 GÜN 15 GÜNLERDEN PERŞEMBE: Dün internet çok yavaştı.. Bu nedenle uyanınca, biraz internet yapıp dünyadan haberler aldık Kahvaltıdan sonra, tüm bakımlarımı tamamladım . Bıyıklar olmuş karpuzcu bıyığı . Biraz trim isterdi onu da yaptım. Aslında çim biçme makinası isterdi ama yok... Memleketten maalesef kötü haberler geliyor. 238 madencimizi kaybetmişiz. Kahrolduk. Acısı yüreğimize oturdu. Tüm keyfimiz kaçtı. Bu çağda,bu denli büyük kayıplar, sadece bizim gibi az gelişmiş ülkelerde oluyor . Daha sonra, eller iki yana açılıp, kader deniliyor.. Ne kaderi be ? buz gibi ,az gelişmişlik bu... Ne zaman değişir acaba bu kafa ? 10:30 da toplanıp civar plajları gezelim dedik. Kafayı da biraz dağıtırız. Daha önce de yazdım, bu sah... read more
costa smeralda
Costa Smeralda selfisi
Golfo Aranji selfisi

Europe » Italy » Sardinia » Olbia May 14th 2014

Geo: 40.9225, 9.48685 GÜN 14 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA: Hiçbir gereği yokken ,nedense erken uyanıyoruz.. 08:30 da yola çıktık Öğlene doğru Olbia'ya vardık. Biraz foto,biraz vitrin, biraz yemek yaptık. Olbia ,Sardinya adasının kuzeydoğusunda ,ticaret merkezi ve besin endüstrisinin yoğun olduğu, çok eski, antik bir şehirdir. Arkeolojik kalıntılara göre, bizim Fenikeliler tarafından kurulduğu anlaşılmaktadır. Ama şehrin ismi antik Grek asıllı olup Grek kolonicilerin de bu eski şehirde yerleştiklerine işaret etmektedir. Sonra Kartacalılar eline geçmiştir. M.O 236 da tüm Sardinya ile birlikte ,antik Romalıların eline geçmiştir. Olbia antik Roma döneminde önemli bir deniz limanı olmuştur. Batı Roma İmparatorluğu 4. yy da çöktükten sonra Olbia uzun süreli bir düşüş yaşamıştır. ... read more
Belediye
Olbia selfisi
Olbia

Europe » Italy » Sardinia May 14th 2014

Geo: 41.0188, 9.51104 GÜN 14 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA: Yarın, kısmetse ,İtalyan Ana karasına dönmeyi planlıyoruz Gemiler, artık Olbia yerine Golfo Aranji'den kalkıyor .Bu nedenle, bu geceyi geçirmek üzere ,Golfo Aranji'ye yakın olan Cugnana Camping'i seçtik.Yerimiz çok güzel, fakat bulunduğumuz yerin açıklığı nedeniyle,ortam biraz serin.Bizim yer değişmemiz 30 sn sürer . Hemen, yerimizi değiştirdik.Sardinya'nın havası çok belirsiz ve konuda eşimle tam bir mutabakat halindeyiz.Durup dururken soğuyup, kısa sürede ısına... read more
kampımız
ALGHERO-CUGNANO

Europe » Italy » Sardinia » Alghero May 13th 2014

Geo: 40.558, 8.3222 GÜN 13 GÜNLERDEN SALI : Dün gece, tek bir komando sivrisinek, gecemi teslim aldı. Erken uyandık. Kahvaltıdan sonra, günümüzü kişisel bakım ve güzelleşmeye ayırdık. Ellere ve ayaklara bakımlar yapıldı. Jetonla çalışan, harika bir duşta, yorgunluklar atıldı.. Bilaharare, giyinip kuşanıp, çok yakında yer alan şehre gittik. Araca park yeri bulduk. Sahilde gezinirken, PONDO diye bir yerde, herkesin papuç kadar ekmekler yediklerini gördük. Biz zaten ekmeğin bol olduğu bir yerden geliyoruz . Hiç dolduruşlara gelmeden, efendi gibi deniz mahsüllerini tercih ettik . İyi ki de öyle yapmışız.... güzel bir ziyafet oldu. Yemekten sonra şehri dolaştık . Anladığım kadarı ile burası mercanı ile ünlü bir yer . Tüm vitrinler yangın yeri gibi, kırmızı mercanlarla donanm... read more
Alghero
Orta çağdayız
lokanta selfisi

Europe » Italy » Sardinia May 12th 2014

Geo: 41.2409, 9.18821 GÜN 12 GÜNLERDEN PAZARTESİ: Sabah 08:00 de limanda olalım diye erkenden kalktık. Bizden sonra, sıra uzadıkça uzadı .. Çok rüzgar var..... bizim bulunduğumuz yer korunaklı ,fakat açık denize çıktığımızda olacakları hissediyorum .. Gemiye girdim. Aracın el frenini sonuna dek çektim .. Arka 2 tekerin altına 2 takoz bulup koydum.. Gemi motosikletçi ile kaynıyor .. Geçeceğimiz boğaz, Bonifacio boğazı olarak adlandırılan belalı bir yerdir. Tiran denizini ikiye ayırır.Sardinya ya 11 km veya 6 deniz mili uzaktadır. Aynen dediğim gibi de oldu. Koyun dışına çıkar çıkmaz, dev dalgalar bizim gemiyi beşik gibi sallamaya başladı.. Motosikçiler arasında iki İngiliz homoseksüel arkadaşım, kahve sırasında, bana yılışık şakalar yaparken,gemi boğaza girdiğinde dut yemiş bülbüle döndüler.... read more
Bonifacio Kalası
gemimiz
müşteri çok

Europe » Italy » Sardinia » Porto Torres May 12th 2014

Geo: 40.8345, 8.41 GÜN 12 GÜNLERDEN PAZARTESİ: Hedefimiz Porte Torres 'e varmak .. Korsika ‘da yollar bizi hiç zorlamadı ama Sardinya'ya gelince..... Ortam biraz değişti.. Ayşe'nin krizleri geri geldi.. Tüm bu telaşla giderken, önümüzde bir bisikletçi belirdi.. Yokuşu çıkarken, arkadan baktığınızda sadece devasa bir mabat görüyorsunuz.. Kıyafeti de "spider man" olunca görünüm daha da komikleşiyor. Ayşe bile, endişelerini biraz için geride bırakıp gülmeye başladı .. Aman çok iyi oldu hava değişti.. Zaten biz de bu arada düze indik.. Kampımız Li Nibari bize sürpriz yaptı .. Kağıt üzerinde "Açık" olması gerekirken "kapalı" olmayı yeğlemişler .. Biz de aracımızı meydanda bırakıp şehri bir güzel dolaştık.. Güzel bir lokantaya oturup ,makarnalarımızı ısmarladık .... read more
Porto Torres
Belediye
ve biz

Europe » Italy » Sardinia » Alghero May 12th 2014

Geo: 40.558, 8.3222 GÜN 12 GÜNLERDEN HALA PAZARTESİ: Yola çıktık ve Alghero diye bir yere vardık . Kampınız, kentin hemen girişinde ,çok güzel ve çok temiz bir yer.. Hemen yerleştik ve kahvelerimizi höpürdettik.. Akşam üzeri keşif maksadıyla, çok yakın olan şehre gittim.. Şehir ,daha çok İspanyol etkisinde kalan bir kent Halkın büyük bölümü katalanca konuşuyor.. Şehir'de görülecek yer çok … - Palazzo Çarçassona. · Alghero Kathedrali (Santa Maria İmmacolata di Alghero Katedrali): Yapımına başlangıç 1570; açılması 1593; tamamlanıp takdis edilmesi 1730. İlk yapımı Gotik mimarı stiline göre tasarımlanmıştır. Çan kulesini alt kısmı ve 5 şapel bu tarzdadır. Sonradan geç Rönesans mimarı stilinde, içine, tadilatlar yapılmıştır. 20. yy ön cephesine Neoklasik mimarı ... read more
sahil
Giriş
BONIFACIO-ALGHERO

Europe » Italy » Sardinia » Cagliari April 7th 2014

Bastione Bacione - Cagliari 2014 (ATL) Ty Dolla $ign fr. B.o.B. - Paranoid Chris Brown ft. Lil Wayne & Tyga - Loyal Kid Ink ft. Chris Brown - Show Me Calvin Harris - Summer Trevor Jackson - Drop It (Remix) Major Lazer ft. Sean Paul - Come On To Me Y.G. ft. Drake - Who Do You Love? DJ Snake & Lil Jon - Turn Down For What B.O.B. - We St... read more

Europe » Italy » Sardinia » Cagliari February 11th 2014

Sogni d'Oro - Cagliari 2014 Sogni (canzoni per la spiaggia) 1) John de Sohn - Under the Sun (Where We Belong) 2) Mystery Skulls - Ghost (Viceroy Remix) 3) Lane 8 - Nothing You Can Say 4) Jutty Ranx - I See You (Bit Funk Remix) 5) The XX - Chained (Panic City Remix) 6) Airwolf - Hanging On 7) Denzal Park - url=https://soundcloud.com/#justinfaustmusic/denzal-park-feat-penelope-austin-animal... read more
Poetto Beach
Molentargius Saline Park
Cafe Lifestyle

Tot: 0.195s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 74; dbt: 0.0597s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb