Blogs from Kos, South Aegean, Greece, Europe

Europe » Greece » South Aegean » Kos » Kos May 1st 2023

G01 1 Mayıs 2023 PAZARTESİ Bodrumdan Kos’a bir saat içinde vardık ..20 dakika falan diye üfürüyorlar kaale almayınız … Bu ifadeyi arabacıların “100 km /4 litre” çıkışları ile karşılaştırabilirsiniz zira bunun koşullarını sıfır rüzgar,belirgin iklim ve laboratuvar koşullarında diye küçük harflerle altta yazarlar . Yani neredeyse, araba hiç kımıldamazsa, kağıt üzerinde 100 Km de 4 litre yakması lazım diyecekler ama öyle demiyorlar … 20 dakika da Kos öyle bir şey …denizde dalga olmayacak,rüzgar sıfır olacak veya pupadan esecek ,makine bakımdan yeni çıkmış olacak vs vs … Gemimiz,kağıt üzerinde 20 dakikada Kos ‘a varır demek istiyorlar … Hadi Kos’a vardınız diyelim.. Türkiye çıkışlı limanları ayrı ..depremden önce ana limana bağlanıyorduk ..Deprem sonrası için koyun tam karşısına bir liman uydurmuşlar…Yani her şeyi porta... read more
KOS HOŞLUKLARI
SVITULA SEVMİYOR
GEMİMİZ

Europe » Greece » South Aegean » Kos October 9th 2022

9 EKİM 2022 CUMARTESİ Otelimiz iskeleye yakın .. Kale ye giden gemimizi bulduk . Fiyatı da bizim Türklerden hesaplı Yani aynı limandan kalkıp ,aynı yere varan gemilerde niye farklı fiyat talep edilir ? anlamak mümkün değil ... Duty free den gerekli ilaveler tamamlandı. Gemimiz 9 :00 kalktı .. Bayağı kalabalık.. Turistler kendi paralarına göre çok ucuz kalmış ülkeme akın ediyor.. olsun gelsinler... Gemi çok hızlı ve bizi bir saat sonra Bodrum Kale ye bıraktı…... read more
TAKVİYELER TAMAM...

Europe » Greece » South Aegean » Kos October 8th 2022

8 EKİM 2022 CUMA Gemimiz Kos a geç varınca sabah ki bütün Bodrum gemilerini kaçırdık .. Akşam gemilerine binsek, bir gece Bodrum da kalmamız gerek .. Bunun yerine bir gece Kos'ta kalmayı daha uygun gördük .. Saat 11:00 civarında Kos'a vardık ve önceden ayarladığım oteli aramaya başladık.. Otelin adı POPI ...adeta köpek barınağı adı.. Lakin, vardığımızda, işbilir iki yunanlı kadın hoop diye valizlerimizi üst kata taşıdı .. Muhteşem bir balkonun kıyısında, güzel bir odamız var … Elimizde kalan yemekleri bitirip önümüzde yer alan plaja yönlendik.. İki bira tüketimi ile şezlong ve şemsiye masrafını sıfıra indirdik … Garson delikanlı bunları vitamin takviyesi diye pazarlıyor... Akşamüstü ,otele dönüp giyindik ve otele yakın Boats on the Coast lokantasında tam deniz kıyısında... read more
BALKONUMUZ
KOS

Europe » Greece » South Aegean » Kos September 19th 2022

19 EYLÜL 2022 PAZARTESİ Bir saat içinde Kos a vardık. Kos’ta Türkler bulaşmasın diye limanları ayrı yapmışlar... dolayısıyla Türklere ayrılan limandan öteki limana kadar yürüyeceksin.. Arada bir markete uğrayıp akşam kayıntısını hazırladık ve Limana yakın bir yere oturduk. Ben ne olur ne olmaz diye limana gidip biletlerimizi aldım. Gemimiz 19:00 da … Kos ‘ta son hazırlıkları tamamlayıp limana geçtik. Bu saatte 2 gemi geliyor ve liman da bineceğimiz gemiyi söyledi .. onun söylediği gemiden alakasız bir gemi geldi .. danıştığım polis öteki geminin 20 dakika içinde geleceğini belirtti . Dolayısıyla ben bu yanaşan geminin bizim gemimiz olmadığından eminim .. Allahtan Sveta, kendi biletini inceleyince bizim geminin bu gemi olduğunu anladı ve apar topar öne doğru seyirtti... read more
BLUE STAR
GEMİMİZ

Europe » Greece » South Aegean » Kos » Kos May 19th 2022

19 Mayıs 2022 Perşembe GÜN 08 Gemi 12:30 gibi Kos’un eski limanına yanaştı …Yürüyerek köşedeki cafeye kurulduk ..arnavut bir kardeşim yarı Türkçe ile bizi karşıladı…orada biraz vakit öldürdük evela ben biraz para bulma peşine düştüm sonra Sveta küçük bir şehir turu yaptı…Oradan yavaş yavaş Türk limanı denilen yere yollandık ..Yolda dostumuz Yanni nin oteli Astron'a kurulduk . Yanni bize sahip çıktı ..Dertleşmeye başladık ..yine ona para bozduk …tüm sıkıntılarını anladım ve yardımcı olacağımı söyledim ..Yalnızlık başa bela ..ne kadar paran olursa olsun yine de bir yoldaş arıyorsun …Orada Bodrum'a gemi saatini bekledik .Saat 16:30 da bir gemi varmış ..buradan kalkan gemiler iki limana da yanaşıyor ...bize Yeni limana giden bir gemi lazım..Bu gelen gemi de bizim Bodrum'un Migros yanı plaljnda tamir ettikleri bir gemi ..Burada karşılaşmak varmış … Bilgisaya... read more

Europe » Greece » South Aegean » Kos April 24th 2022

24 Nisan 2022 Pazar Bugün dönüş günümüz..sabah güzel bir kahvaltı yaptık ..yaşlı bir adam geldi ve türk lirası bozup bozmayacağımı sordu ..Olabilir dedim .Meğerse bu adamcağız otelin sahibi imiş zaman zaman Bodrum’u ziyaret edermiş bunun için TL satın alıyormuş ..iyi bir tanışıklık oldu ve biraz dertleşme olanağı buldu …Kahvaltıdan sonra toparlandık son bir kez sahil turu yapıldı …Liman yakın hemen eriştik gemimize bindik ve Bodrum a ulaştık ..Arabamız bizi bekliyor ..bindik ve yaklaşık iki dakika sonra evimize vardık ..Doğrusu limana yakın oturmak gerçekten çok avantajlı …Şimdi pandemiden sonraki ilk yurt dışı seyahatimizi gerçekleştirdik..kısa idi antremanımızı geliştirdik ..iyi geçti ve devam edecek … ... read more
KOS in the morning

Europe » Greece » South Aegean » Kos April 23rd 2022

23 Nisan Cumartesi Bugün bayramlar çakışması var ..evvela bizim 23 nisan çocuk bayramı sonra da Hristiyan dünyasının Easter ‘ ı var ..Hani boyalı yumurtaların çakıştırıldığı bir bayram … Kos milleti azmış …olur olmaz saatlerde ve yerlerde bomba süsü veren maytaplar patlatıyorlar... turistler bu ortama alışık değil ama bizim gibi terör tanışıklığı ve antremanı olanlara bunlar bir şey yazmıyor … Sabah saati kapanmadan kahvaltıya yetiştik…Biraz sonra bizim biraderi otelin önünden geçerken arakladım ..Biraz oturup hasret giderdik ..Kendisi Kos tariki ile Pire ye geçecek ama bilet için şirkete vardığında bugün gemi olmadığının acı haberini aldı …Alternatif olarak uçmak var …acilen bilet ayarlandı ve uçağın gemiden daha ucuz olduğu saptandı ..tek sorun hava alanına ulaşmak …Onu da halka kolaylık olsun diye anasının nikahına inşa etmişler …Seviyorum bu Dünyayı b... read more
2022 nisan KOS  (25)
2022 nisan KOS  (29)
Sveta trying Crocs

Europe » Greece » South Aegean » Kos April 22nd 2022

22 Nisan Cuma 2020 Heyecanlıyım …Pandeminin getirdiği zorunlu ev hapsinden sonra bugün ilk kez hasretini çektiğim Yunan adalarına gideceğim…gemi seferleri bu ayın ilk haftasında başladı..şimdilik sadece Yunan gemileri çalışıyor ve ben çok tembel olduğum için benim evin önünde yer alan limandan kalkıyorlar… Sveta ile planlar yaptık ve 22 nisan günü 16 :30 da kalkacak Ronda adlı tekne ile Kos a gitmeye karar verdik…Kalacak yer olarak muhtemel iniş limanımıza çok yakın olan Hotel Astro da karar kıldık…Ufak tefek hazırlıklardan sonra 15:30 da arabaya atladık ..Sveta “araba ile mi gideceğiz ?” dedi…Yani çok yakın olsa da benim valiz sürükleyeceğime dair bir inancı varmış…Kendisine çok tembel olduğumu hatırlattım yine … Araba ile yola çıktık ve 2 dakika sonra kısmetin ağababası bizi bekliyordu..Liman giriş kapısının önünde boş bir park yeri bulduk..Meğerse... read more
2022 nisan KOS  (6)
2022 nisan KOS  (5)
2022 nisan KOS  (14)

Europe » Greece » South Aegean » Kos October 7th 2019

As we had been anchoring out quite a few nights in a row and our next stop was going to be the last one in Greece before heading to Turkey we thought we’d book into the marina in Kos. We made contact with them to make a reservation and found out that we could stay at the marina on Thursday night, and would have to move out the next day as they fill up with the bareboat charter boats that return after being on their week’s vacation. With what we were seeing in weather predictions we figured we might have to stay a few days. We wondered if it was worth going to the marina, but decided that it would be nice to get a “Hollywood” shower and get a chance to wash the boat down. ... read more
On Our Way to the Island of Kos
Standing in Greece, Looking Over at Turkey
A One Night Stay in the Kos Marina

Europe » Greece » South Aegean » Kos October 5th 2017

05 ekim günlerden Perşembe “Kurtlar vadisi” biraz gecikince, hafif heyecanlar yaşandı. Allahtan dün limana uğrayıp Atakan kardeşimizi bu sabah için sıkılamıştım. Limana vardığımızda hatırı sayılır bir kuyruk ama pasaportları topladığım gibi doğruca Atakan’a… Kafası ile hafif bir “anladım abi” işareti ve bizim işlere bir öncelik verdi evel Allah.. Turistlerin bu mikron salise düzeyinde yapılan bu sessiz iletişimi çakması mümkün değil.. Yeşil Marmaris’e girip yerleştik. Gemi zamanında kalktı ve yarım saatta Kos’a vardı… İşte o andan itibaren,planda olmayan seyahat numaraları başladı . Bir süre önce Kos limanı ,depremden bir hayli etkilendiği için yeni limanı koyun karşısına almışlar. Esas ve eski yerimize gitmemiz için koca koyu dönmemiz gerek üstelik Murphy bu sabah buralarda olduğu için... read more
sugar cafe
sinagog
hippocrates ağacı

Tot: 0.203s; Tpl: 0.006s; cc: 10; qc: 67; dbt: 0.0861s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb