ARA SICAK KOS ...

Published: November 3rd 2022

BODRUM-KOS

19 EYLÜL 2022 PAZARTESİ

Bir saat içinde Kos a vardık.

Kos’ta Türkler bulaşmasın diye limanları ayrı yapmışlar...

dolayısıyla Türklere ayrılan limandan öteki limana kadar yürüyeceksin..

Arada bir markete uğrayıp akşam kayıntısını hazırladık ve Limana yakın bir yere oturduk.

Ben ne olur ne olmaz diye limana gidip biletlerimizi aldım.

Gemimiz 19:00 da …

Kos ‘ta son hazırlıkları tamamlayıp limana geçtik.

Bu saatte 2 gemi geliyor ve liman da bineceğimiz gemiyi söyledi ..

onun söylediği gemiden alakasız bir gemi geldi ..

danıştığım polis öteki geminin 20 dakika içinde geleceğini belirtti .

Dolayısıyla ben bu yanaşan geminin bizim gemimiz olmadığından eminim ..

Allahtan Sveta, kendi biletini inceleyince bizim geminin bu gemi olduğunu anladı ve apar topar öne doğru seyirttik …

Sveta artık antremanlı, hemen yukarı seyirtip kendimize salon sal a manje bir yer ayarladık.

Zaten fazla bir kalabalık ta yok…

Gemi kalktıktan sonra Sveta bir yastık almaya karar verdi bir de oyun kağıdı aldık ..

Üzerinde eşek resmi var artık nasıl anlarsanız “böyle eşeklikler yapmayın “mı demek istiyor? eşek şansı mı demek istiyor Bilemiyorum ama neşemizi arttıran bir unsur olduğu açık..

kayıntılardan sonra ,uyku faslına geçtik ..

kafamızda yarattığımız kadar konforlu değil, ama son gelişimizden çok daha konforlu …

Biz ettik siz eylemeyin

aldığınız bilete iyi bakın ve sizi yanlış yönlendirenlerden kendinizi koruyunuz..

Yetkililer bile yanlış bilgi verebiliyorlar ..

mutlaka çok danışınız..

Tot: 0.128s; Tpl: 0.036s; cc: 13; qc: 29; dbt: 0.0462s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb