ALIŞIYORUZ...

April 23rd 2022
Published: June 7th 2022

23 Nisan Cumartesi

Bugün bayramlar çakışması var ..evvela bizim 23 nisan çocuk bayramı sonra da Hristiyan dünyasının Easter ‘ ı var ..Hani boyalı yumurtaların çakıştırıldığı bir bayram …

Kos milleti azmış …olur olmaz saatlerde ve yerlerde bomba süsü veren maytaplar patlatıyorlar... turistler bu ortama alışık değil ama bizim gibi terör tanışıklığı ve antremanı olanlara bunlar bir şey yazmıyor …

Sabah saati kapanmadan kahvaltıya yetiştik…Biraz sonra bizim biraderi otelin önünden geçerken arakladım ..Biraz oturup hasret giderdik ..Kendisi Kos tariki ile Pire ye geçecek ama bilet için şirkete vardığında bugün gemi olmadığının acı haberini aldı …Alternatif olarak uçmak var …acilen bilet ayarlandı ve uçağın gemiden daha ucuz olduğu saptandı ..tek sorun hava alanına ulaşmak …Onu da halka kolaylık olsun diye anasının nikahına inşa etmişler …Seviyorum bu Dünyayı be…

Bilet işini hallettikten sonra geriye sadece öğle kayıntısı için şehre gitmek kaldı ..Yine “To Criti “ye oturduk ve fiks menü Plomari eşliğindeki saz arkadaşlarına kavuştuk …tek fark cila olsun diye sonunda Mythos biralarına dönmemiz …saat 1500 gibi biraderle vedalaştık ve bizde otelin az ilerisinde yer alan plaja gittik …

Ada daha boş… kendini hazırlıyor…hummalı bir sahil hazırlığı sürüyor …boyama, tamirat,koltuk yüzleri değişiyor..Biz bir tarafa iliştik deniz Bodrum’a oranla sıcak …

Bilahare otele döndük ve biraz dinlenmeye karar verdik uyandığımızda güneş batmak üzere idi…toparlandık ve tekrar plaj istikametine doğru yürüdük ..esas istediğimiz “Boats on the Coast” restoran iken kapalı olduğunu üzülerek öğreniyoruz az yanında yer alan “Agkyra” da karar kıldık …çok ta güzel oldu güzel keyifler yaptık ve vakitlice otelimize döndük yarın sabah yolculuk var …

Tot: 0.101s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0616s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb