Blogs from Kavala, Central Macedonia, Greece, Europe

Europe » Greece » Central Macedonia » Kavala July 12th 2015

I'm sure there ar things to see in the area, but it would mean taking Billy & it's too far/mountainous/dangerous to cycle, so we stayed on the beach. Last night I lent my Turkish wafter (technical term for a plastic BBQ fan) to a neighbour who turned out to be a Brit. He was a Brit, in Greece driving a Bulgarian plated car. I asked if he was on the run – he & his wife run a hotel 2 hours away in a town called Bankso in the Bulgarian mountains – sun in the summer & snow in the winter. Nice. In the late afternoon it got very humid & dark so we returned to Billy in case it rained as all the vents were wide open.... & it did, heavily, for what seemed like ... read more
WP_20150710_002
WP_20150710_003
WP_20150710_008

Europe » Greece » Central Macedonia » Kavala June 4th 2015

It's Thursday today so, according to our cruise itinerary, we must be in Kavala! Once again we were oblivious to a smooth night's sailing during which we travelled 157 nautical miles at an average speed of 12 knots. By the time we got ourselves out of bed the Thomson Spirit was at her berth! Kavala is built on the site of the ancient Roman city of Neopolis. After breakfast we left the ship and walked up to the Byzantine fortress that towers over the 'old town' on the Panagia Peninsula. We strolled up the narrow, twisted streets of this old section of the city passing pastel painted houses and the Halil Bey complex on our way. Once a mosque, the Halil Bey complex has been repurposed as an art gallery. After enjoying the amazing 360 degree ... read more
Castle Tower
Castle Ramparts
Thomson Spirit from the Castle

Europe » Greece » Central Macedonia » Kavala May 7th 2015

Having chatted with the Brit (55,Northampton), he's deffo a football manager. I asked him what kept him here & he said, “the women!” He had it all, lots of money, his pension, his grown lads running his businesses, he'd sold the Porche etc etc. He'd had enough & decided that this was the life. He said it was, quote, “Korma” - how I didn't burst out laughing & pee myself I have no idea. Tick for self control....what a plonker Rodders. He chose to live in the worst place we've stayed... Uneventful drive but once again beautiful scenery all the way across. Stopped for lunch at a reat stop & found yet another Lidl in the town approaching Kavala. Found the site easily enough – it's very nice but must be heaving in the holiday season. ... read more
WP_20150507_002
WP_20150507_003
WP_20150507_004

Europe » Greece » Central Macedonia » Kavala July 14th 2014

Geo: 40.8807, 24.7196 GÜN 75 GÜNLERDEN PAZARTESİ: Benim için çok zor bir gün başladı.Ayağım bayağı şişmiş..Ayşeciği, bunu, Türkiye'de baktırmak istediğime zor ikna ettim..Maria bize bir taksi çağırdı.Limana gittik ..Zar, zor gemiye kadar yürüdüm. Merdiven çıkmayayım diye, bana gemi kapağının yanında bir ... read more
kapak

Europe » Greece » Central Macedonia » Kavala July 13th 2014

Geo: 40.8807, 24.7196 GÜN 74 GÜNLERDEN PAZAR : Sabah, erkenden toparlanıp yola çıktık.. Keramoti 'ye vardığımızda saat 08:45 ti.. Keramoti Thassos'a gideceklerin feryboat iskelesi. Araçla gelenlerin araçlarını rahatça adaya taşımaları mümkün . Biz bir tek gece kalmayı planladığımız için boşuna aracı taşımak istemedik Arabayı uygun bir yere sotaladım ve 09:00 gemisi ile Thassos adasına doğru yola çıktık. 45 dakika sonra Thassos'a vardık. Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli: KERAMOTI-THASSOS VIDEOSU http://www.youtube.com/watch?v=HpuRw1dQVUc GÜN KM:51 KUMULATIF KM: 10605... read more
etraf
keramoti
gidiyoruz

Europe » Greece » Central Macedonia » Kavala July 12th 2014

Geo: 40.94, 24.4 GÜN 73 GÜNLERDEN CUMARTESİ: Ayşemin 40. yıl dönümünü Selanikte kutlamıştık ve o gece de çok eğlenmiştik ama bu seferki belki de Ayşe nin en güzel doğum günü oldu .. Bir noktadan sonra tamam dedik ve kalktık ..Kampta Kostas'a ve Evgenia'ya teşekkür ederek ayrıldık. Sabah erken gideceğiz .. GÜN KM:0 ... read more

Geo: 40.8385, 24.3013 GÜN 73 GÜNLERDEN CUMARTESİ: Sabah güzel ve sarhoş uyandım.. Kendimi denize zor attım .. Toparlamağa çalışıyorum … Nafile hala sarhoşum.. Ayılırım diye umut ediyordum .. Öğlene kadar, az enerji ilkesi ile kendime gelmeğe çalıştım. Acıkınca kampın lokantasında yedik . Yerimize geçtik . Kostas geldi ..Bir telaş bize yemek hazırlamağa başladı .. Yedik diyemedik ve tekrar yemeğe oturduk.. Çivi çiviyi söker… biraz reçina, üstüne bira yaptık.. Akşama kadar vakit var ..Ben tekrar deniz yaptım ..kafamın ağırlığı gitmiyor .. Bu akşam, Kostas'ı ve manitasını davet ettim .. Geçen sefer Kostas bizi mahcup etmişti .. Zar zor onu ikna ettim ..Saat 21:00 de Kostas, kadını ile birlikte geldi.. Nea Peramas ... read more
takım
çiftetelli
çok yaşa Ayşe

Europe » Greece » Central Macedonia » Kavala July 11th 2014

Geo: 40.94, 24.4 GÜN 72 GÜNLERDEN CUMA: Arabamızı yükledik..İzmit le dün vedalaşmıştık. Yola çıktık ve Atamın memleketi, Bitola da, son paramızla yakıt aldık….. sınıra sorunsuz vardık. Bildiğiniz üzere Makedonlar'la, Yunanlılar, itiştiğinden asla sınır tabelası koymuyorlar ..Allahtan buradan çok kez geçtik te yolumuzu bulabiliyoruz . Aksi halde,burası ,herhalde sınıra nasıl gidilir ? sorusunu sorduğunuz tek ülkedir… Kozani'ye vardıktan sonra, artık yokuş aşağı.. Otoban yağ gibi gidiyor.Asprovalta 'ya zorunlu bir giriş yaptık.. Zira, bundan 2 yıl önce otelden ayrılırken, Ayşenin hırkası ile aynı renkte olduğu için adamların bir havlusunu farkına varmadan araklamışız .. Daha sonra mektuplar yazarak özürler diledik .. Onlar aşk olsun diye yanıt verdiler ama bu seyahate çıkarken özellikle a... read more
plajımız
Rokko konseri
kampımız

Europe » Greece » Central Macedonia » Kavala April 27th 2012

Geo: 40.94, 24.4 GÜN 01 GÜNLERDEN CUMA: Bugünkü hedefimiz Kavala... Daha önce notlarımızı okumuşsanız buraya bininci kez geldiğimizi bileceksiniz . Yok....notlarımızı ilk kez okuyorsanız en altta referansları vereceğim. Saat 06:40 ta yola çıktık ama en nefret ettiğim tarzda "yedi deliler dokuz oturaklılar "moodun da .. Son dakika da yüklenen bir takım eşyalar vs vs Köprü trafiği daha başlamamış Sorunsuz aştık... Tekirdağ girişindeki saçmalamamız hariç sorunsuz girdik. Şimdi çevre yolu yapmışlar... Halbuki biz, sahilde ilk çayımızı içmek istiyoruz Nihayet tepelerden inerek sahili bulduk.. Çayımızı içtik tostumuzu yedik Tam yola hazır hale geldik... Saat 11.00 de Türk Gümrüğünü sorunsuz geçtik. Duty free de insaflı bir rakılama yaptık veee Yunan' a daldık Yunan polisi güler yüzlü, nereye gittiğimizin raporunu... read more
hudut
plomari
donanım

Europe » Greece » Central Macedonia » Kavala June 21st 2011

Geo: 40.94, 24.4 GÜN 53,GÜNLERDEN SALI: Bugün, bizim seyahatimizin kısmetse son günü.. Seyahate çıkmadan önce gideceğim yerlerle ilgili notlarımı yazar ve basarım. Bu notları, program gerçekleştikçe yırtar atarım.. Notlarımı topladığım çantama baktım .. Tüm adres ve bilgiler tükenmiş.. Çanta bayağı hafiflemiş... Seyahatin başında kaldığımız bu kampın adresini paylaşmıştık . Olsun bir kez daha paylaşalım ...Zira Yunan üzerinden Avrupa'ya açılacaklar için Kavala ,muhtemelen ilk duraktır ve Kavala önemlidir ...Akti Batis yetkilileri yememiş içmemiş biz Türk dostlarına güzellik olsun diye siteyi Türkçeleştirmiş... meraklısına adres şöyle : http://www.batis-sa.gr/tr/ Nermin ( GPS ) devreden çıkmış..... ama dert etmiyorum Buradan salsam bizim Şahbaz ( Minibüs ) kendi kendine memleketin yolunu bulur ... ... read more
adamım Kostas
Vatos

Tot: 0.163s; Tpl: 0.006s; cc: 10; qc: 66; dbt: 0.0744s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb